Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #160981:
Určite rovnaký komfort nemajú, keďže všetky naše vlaky IC sú klimatizované a rovnako všetky vlaky R na trase Bratislava - Košice. A navyše, vlaky InterCity majú oproti vlakom REX radený reštauračný, resp. vozeň prvej triedy.

Re #160982 boxcar: Svojho času sa koketovalo s možnosťou, že aby sa zabránilo toľkým preprahom, IC vlaky by premávali cez Nové Mesto, čiže preprah by bol uskutočnený až v Petržalke a navyše tu nenastane obrat súpravy. Ďalšia možnosť bola tá, že vlaky budú premávať cez Marchegg a preprah bude už na Hlavnej stanici. Tieto vlaky však v dnešnej dobe nepremávajú, takže tento problém nateraz odpadol.
Reakcia na: ufo #160994:
Na kedy približne sa plánuje predĺženie U2 až na Hausfeldstrasse?
Reakcia na: Hug0 #160984:
Keď nástupište bolo kratšie než celý vlak, tak z posledného vagóna ALEBO z posledných dvoch sa problematicky vystupovalo / nastupovalo?
Reakcia na: ufo #160983:
Cez Marchegg premávajú (vždy?) City Shuttle podobné našim osobákom - teda NIE nízkopodlažné.

Z Petržalky premávajú nízkopodlažné Talenty a aj poschodové nízkopodlažné vlaky.
Reakcia na: 810zssk #160990:
Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Reakcia na: AAA #160992:
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva 🙂
Reakcia na: boxcar #160991:
Lenze nie kazdy potrebuje ist na metro.... niektori prestupuju dalej do Rakuska, niektori zasa idu do inej casti Viedne (napr. ja dnes casto chodim zo Simmeringu U3kou prave na Westbahnhof a tam prestupujem na elektricku... osobne by som tie IC vyuzil radsej).. napokon, chodilo tym dost ludi.
Reakcia na: Hug0 #160984:
Je to dočasné z dôvodu rekonštrukcie a zdvojkoľajnenia trate Ehrherrzogkarlstrasse-Hausfeldstrasse, výstavby novej prestupnej stanice Hausfeldstrasse (U2-vlaky). S-Bahny sú teda dočasne zrušené a nahrádzajú ich práve REX a R.

Re #160988 810zssk: Do Petržalky chodí totiž všeličo - CS ako na hl.st, poschodové CS a Talenty. (Cez víkendy len Talenty).
Reakcia na: 810zssk #160990:
Tu sa zhodneme.. Cez Marchegg je to rýchlejšie, pokiaľ však necestuješ až na SuedBH, najmä vďaka možnosti prestupu na U2 na Stadlau.
Reakcia na: 810zssk #160987:
To je možné, že to píšu, len hovorím, že v praxi moc rozdiel nie je, možno teda v tej prvej triede, ktorou skoro nikto necestuje. Napr. aj v OBB IC máš občas radené 1-2 vozne 2. triedy presne rovnaké ako tie, ktoré chodia BA - Marchegg - W.
Reakcia na: 810zssk #160989:
je to otázka ind.preferencií, ale cestovať o 40 až 50 min dlhšie kvôli cestovnej taške, keď na Simmeringu môžeš prestúpiť pohodlne na metro...ale ok.
Reakcia na: Hug0 #160984:
A vlak z Pe nestoji v kazdej riti? Dokonca si myslim, ze vlaky z hlavnej su o nieco lepsie - medzi BA a Viednou stoja len tri krat (niektore dva krat) a potom uz vo Viedni. Vo Viedni je sice dost stanic, ale to je akceptovatelne... aj ked autobus je vdaka tomu pre mna vyhodnejsie 🙂
Reakcia na: boxcar #160982:
No ono to bolo hlavne o komforte, ze nemusis s taskami prestupovat. Navyse, ja som vyuzival tie IC aj kvoli tomu, ze isli na Westbahnhof a Meidling, co mi casto vyhovovalo viac (hlavne pri prestupe na vlaky z Viedne dalej do AT).
Reakcia na: MiroBA #160981:
REX Petrzalka - Wien nemaju rovnaky komfort ako nase IC. Uz len preto ze nie su klimatizovane.
Reakcia na: AAA #160975:
OBB IC je kategoria garantujuca urcitu kvalitu. V druhej triede je to dnes uz mozno podobne, ale OBB IC/EC stanovuje aj naroky na servis v prvej triede, napr. povinny business oddiel (viac na stranke OBB).
Reakcia na: AAA #160969:
Vsak mozeme mat aj teoreticke debaty, nie? 🙂 Sucasna kategorizacia ma podla mna diery v nepresnom stanoveni ktora kategoria je co..
Reakcia na: AAA #160966:
No v AT hej, ja som reagoval na SR. Podla mna rozdielne kategorie R a IC zmysel maju, ale to je len moj nazor.
Reakcia na: ufo #160983:
Čo som išiel naposledy z HL. ST. sme stáli v s prepáčenim v každej riti aj tam aj s5 a to dokonca v takých staniciach kde nástupište bolo kratšie než celý vlak podotýkam že vo viedni to bolo najmenej 8x -.-
Reakcia na: MiroBA #160981:
To by ma zaujímalo, v čom sú REX z Petržalky lepšie, ako REX z hl.st.
Reakcia na: Solider #160974:
ešte za starých čias bola sranda, že ked prišiel IC, teda vlastne EC z Košíc, ľudia, čo prestúpili na HL.Stanici na Rex boli vo Viedni rýchlejšie ako tí, ktorí tým EC pokračovali.. Totiž aspoň 10 min na preprihnutie rušňa na hlavnej, 20 min cesta do Petržalky a následne ďalšia výmena loko...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.