Nevie náhodou niekto prečo na L156 premávajú midibusy SOR B 9.5, keď vzhľadom na jej neuveriteľnú ,,vyťaženosť,, (0-1 cestujúci, max. 2) by tam kľudne stačil aj minibus (aj ten by bol prázdny). Je to kvôli nedostatku minibusov, alebo kvôli tomu, že nechcú naprázdno presúvať minibusy z Trnávky do Krasňan a späť?
Ike
ten koncept je dobrý a napokon aj s vlakom BA-ZA máš pravdu. Je to vlastne kontinuálny prímestský spoj v jednom vlaku.
Tie vlaky treba posudzovať z hľadiska dochádzky. Pri dennej by tie vlaky mal financovať kraj, resp. viac krajov (kedže regionalizácia krajov je na figu), pri inej (nadnárodnej, celoštátej) zase štát.
Keď to tak beriem, tak vlastne osobné vlaky sú vždy určené na dennú dochádzku, takže vlastne nie je problém, presne tak ako píšeš