1) Burgenland sa stal súčasťou Rakúska až roku 1921, toto územie bolo sporné odjakživa. To ale nie je prípad Bratislavy.
2) Samozrejme, že vo Viedni je viac ako niekoľko desiatok "panelákov", to, že sa väčšinou nejedná o technológiu "Großverbundplatten" ale o liaty betón, je len technikália. Samozrejme, že vo "Westblocku" sa neupustilo od stavania bytoviek už v 60. rokoch. Kamarát býval v "paneláku" v Düsseldorfe zo začiatku osemdesiatych rokov, kým sa nezmohol na lepšie.
3) To písanie podstatných mien (a niekedy aj prídavných ? ) s verzálkami na začiatku je prejav príslušnosti k rakúskemu národu ? ?
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/20953
Dobudovanie tarifného zabezpečenia na území hlavného mesta SR Bratislavy
V čase predbežného oznámenia ešte zmluva o NFP nie je uzavretá. Uzavretie zmluvy o NFP je podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom verejnej súťaže.
tak takú poslednú príhodu som videl aj ja, našťastie tam nebol revíízor - cviknútý lístok, a pri vyťahovaní sa roztrhol, prišiel ďalší "cvakač" a jemu to označilo v pohode a bez roztrhnutia - čo sa robí v takom prípade, ak by prišiel revízor? čaká sa na rozobratie označovača?
Lenže revízor nie je oprávnený zadržiavať (cestovné) doklady a už vôbec nie je splnomocnený vyvolávať medzinárodné konflikty. To, že niekto porušil podmienky (predpisy, nariadenia, zákony...) nie je dôvod na to, aby sa to "riešilo" iným porušovaním podmienok (predpisov, nariadení, zákonov...) a už vôbec nie je dôvod k tomu, aby ktosi iniciatívne vynášal rozhodnutia a bral zodpovednosť do vlastných rúk. Na to tu máme výkonné orgány, nie akéhosi prehnane iniciatívneho revízora.
Pre všetkých filozofov o nemeckej bratislave treba pripomenúť fakt, že BA roku 1918 mala oveľa menšiu rozlohu ako dnešná: http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislava#Pri.C4.8Dlenen.C3.A9_a_od.C4.8Dlenen.C3.A9_obce
Z toho vyplýva nasledovné:
Vzhľadom na malú rozlohu celého toho mestského štátu/súčasti Rakúska by bola BA malé mesto, ktorého kataster by na západe začínal pri moste Lafranconi a končil na východe niekde na Bajkalskej, resp. na Trnávke a na severe pri bývalej Dynamitke. V prípade samostatného štátu by som preto povedal, že BA by bola možno maximálne čosi ako Andorra, bezcolná zóna a daňový raj, nič viac, nič menej.
Zároveň, aj niektorí z tu diskutujúcich, ktorých predkovia sú z okraja BA, by nikdy obyvateľmi tohto mesta neboli.
Ja som nikdy nepovedal, že tie SORy NB 18 City vyzerajú zle. Síce nie je to MB CC, ale podľa mňa sú pekné aj z vnútra, aj z vonku. Iba keby po technickej stránke boli na tom lepšie.
Nuž na to že sú to prakticky nové vozidlá - je to dosť zlé. Tak hádam výrobca nedostatky odstráni a nabudúce sa ich vyvaruje. Inak Tie vozy SOR rada NB nevyzerajú zase zle.
Re #160684 S499.1023:
K Panelovým sídliskám - Na to som prišiel tak, že v Rakúsku sa Panelové domy stavali v omnoho menšej miere.
- Baden ich nemá, Hainburg/Donau ich nemá, Bruck/Leitha ich nemá ....resp tieto mestá pár Bytoviek majú ale rozhodne nie na stovky až tisícky. Neviem prečo by ich mala mať Bratislava.
Od Panelových domov sa upustilo vo West-Block-u už v 60tich rokoch.
Re #160686 Solider: To je pravda to stykačové "cvakanie" tiché moc nie je, no je to len okamih proti pernamentnému hučaniu starej T3. Vo Viedenskej Električke sa možem v poho normalnym hlasom rozprávať, za to niektoré Bratislavské električky je počuť na kilometer.
Celý dnešný Brugenland pred r.1918 spadal pod Uhorsko.
Panelové domy Viedeň má ale iba desiatky proti tisíckam v Bratislave.
Re #160688 no.ev.di. - to je tá správna otázka. Určite nie.
Re #160689 zakaznik Z tými Turkami je to pravda, je ich tam veľa a v tom má Viedeň mínus. Nemyslím že by vznikli až také veľké Sídliská. Vo Viedni tí Turkovia bývajú všelikde.
Stavebný Boom - prerábajú sa železničné stanice ale stavbu nových štvrtí som nepostrehol.
"Čínsky autobus jazdí obkročmo:" http://dennik.pravda.sk/Pravda.aspx?datum=7.2.2011#42
Číňania vraj pripravujú autobus, popod ktorý by chodili osobné autá (resp. on ponad ne). Odporúčam pozornosti slávikovský obrat "O bezpečnosť áut v tunely ...".
Neviete ci sa niekde na nete daju najst cestaky liniek MHD v BA (hlavne elektrickovych) v takom formate ako byvaju zverejnovane napr. CP SADiek? Na cp.sk som totizto linky MHD v takomto formate nenasiel ?
Správca webu DPB pravdepodobne menil nejaké nastavenia, po ktorých sa nezobrazí korektne web pokiaľ sú uložené cookies. Záleží čo máš od prehliadača v každom sa to ináč maže. ?
aj na tomto je kus pravdy, ibaže nie vždy revízori postupujú korektne, to tiež netreba opomenúť! Poznám osobne pár blbcov, čo posielali SMSku až keď nastupovali alebo si necvakli lístok a nadávali na revízorov jak blbí. Ale ak je autobus plný a nezoberie ti označovač náhodou lístok (čo sa zvykne stávať), skúšaš to dookola a zrazu ho bloknú, tak to nie je fér. Potom ako na potvoru tam revízor pichne lístok a ten šmejd ho označí. Nie raz som skúšal označiť lístok a ten blbý stroj nič, tak som šiel ďalej a za mnou zrazu počujem cvak a vidím jak si v tom strojčeku čo mne nechcel lístok označiť niekto druhý práve cvakol lístok alebo naopak sa mne zadarí označiť a druhému už nie. Najlepší bol ale "pažravý" označovač, ktorý lístok cvakol a nepustil ? staré dobré manuálne označovače čo dierkovali veru!
Keby si vsetci cestujuci plnili svoje povinnosti a nesnazili sa vsmozne vykrucat, tieto problemy by neboli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Opäť ten "nešťastný & nepoužiteľný" rozchod 1000mm ? ešte aj taký Zurich klesol na úroveň Bratislavy ?