Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zakaznik #160412:
Haha,si ma teraz pobavil.Ze kolegovia ktori vedia jazdit na cas ? Nejaki kuzelnici.Ci?Chybu mas asi ty,ale medzi nohami. ?
Reakcia na: AAA #160435:
Podla zmluvy o vykone je to v poriadku.Podla interneho predpisu je za to uz postih.Ale len pre vodica,a aj to iba v pripade ze mu na to pridu ?
Reakcia na: zakaznik #160414:
Nuz,ale ja nerobim ani chronometraze ani zakony.A ta tvoja logika je tiez asi uzasna.Som zvedavy ci by si ty na takej zastavke zastavil,kde chodci nemozu bezpecne vystupit a nastupit.Nikto sa ta nebude pytat ze preco a za co.Ak ti tam zrazi cestujuceho auto,alebo ak spadne a zlomi si nohu kvoli tomu ze nemohol bezpecne vystupit priamo na chodnik,tak ta utopia a nikto sa ta nezastane.Ja v prvom rade chranim seba,potom cestujucich a ti ktori nemohli kvoli tomu vystupit a nastupit nech sa idu stazovat.Je mi to uplne jedno.
Reakcia na: 810zssk #160426:
Jazdit mozes ako chces.? Interny predpis pojednava iba o postihoch za jazdu do plusu.A tie su odstupnovane podla toho,aky plus to bol. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #160415:
Este ze tak.
Reakcia na: Sommelier #160434:
S veľkou radosťou ho tam prídem vlastnoručne postaviť ? ? ?. A ešte by som zohnal tie vykurovacie piecky čo bývajú na zimných terasách kaviarní/reštaurácii ? ?
Reakcia na: ivanbuto #160425:
Ked to povies ty,tak ok.
Reakcia na: AAA #160402:
To mas svatu pravdu.Ale to mi dvaja neovplyvnime.
Reakcia na: slavius #160437:
S istotou ti mozem povedat ze chodec pred elektrickou prednost nema. V tom prispevku co si posielal link vsak neviem ci si vodic druhej elektricky pocinal spravne, ze nezastavil ked videl vo svojej drahe chodca, ktory mal prakticky dalsi pohyb blokovany druhou elektrickou. Ale tak kto vie ako to skutocne bolo...
Ale v sucasne platnej vyhlaske cestnej premavky sa pise ze chodec nema prednost pred vozidlami s vynutenou prednostou v jazde (zachrnka, hasici, policia) a pred elektrickami (kvoli ich podstatne dlhsej brzdnej drahe.
Reakcia na: dopravak123 #160421:
Dúfam, že nájdem po škole čosi lepšie ako počítanie štatistiky za DAT kariet. ? ?
Reakcia na: N/A #160403:
Ja som dnes zažil na 204 z Valašskej, kde vodič šiel 10:25:01, hoci mal ísť až 10:26...
Reakcia na: roman2 #160413:
a postavíš zatiaľ stan miesto nej ? ?
Reakcia na: 810zssk #160432:
Dá sa to riešiť aj bez nových zastávok, hoci tá trasa by bola potom trochu klukatá: z Petržky by išla tak ako dnes na TM, potom by odbočila doprava a išla po Trnavskej a Tomášikovej na Nové Mesto a naspäť rovnakou trasou. Bolo by to síce rýchlejšie po Vajnorskej, al to by bol podla mňa zbytočný súbeh s električkami a navyše by 68-ku plnili aj "Polusofili".
Reakcia na: TomJ #160431:
Ono 68 by mohla ist na ZST NM aj keby sa zachovala zastavka na TrMy, akurat by museli vybudovat nove nastupiste (ist z Mileticovej na zastavku 53 sa mi nezda rozumne riesenie - jedine, ze by ju posunuli kusok dopredu).
Reakcia na: no.ev.di. #160428:
Odkloniť 68-ku z Trnavského mi nepríde ako najlepší nápad a to, či linka 96 bude alebo nebude zachádzať na Nové Mesto, prípadne či bude alebo nebude prehodená z Rožňavskej na Vajnorskú môže byť Avionu úplne jedno, lebo jeho obsluhu by to nezmenilo, maximálne by sa o 5 minút predĺžila trasa.
Reakcia na: no.ev.di. #160429:
Tie odbocenia by neboli problem (uz dlho sa nad nimi uvazuje), ale kedze sa ta krizovatka bude prerabat tak je to nezmysel robit predtym.

201 teda jedine na Kramare, pricom v takom pripade urcite strati opodstatnenie linka 209. Ak by sa zaroven potiahol nejaky bus zo SAV k Vojenskej nemocnici cez Patronku (nahrada 32) tak by sa mohla zaroven skratit 212 po Hodzko a tym usetrit vozy pre potreby 201.
Reakcia na: Technopol #160348:
už som to navrhol aj ja a neúspešne. Kvôli naším rozmarom nikto nebude robiť pri SAVke nové trolejové stopy, výhybky a kríženia. Takže môžme si lúskať dilemu, že kam bude odklonená L201 a ktorú linku na Kramároch nahradí.
Reakcia na: Mike #160385:
určite bude treba dajako t-busy pomeniť, len otázka je, AKO?!
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.
Reakcia na: MatejBA #160397:
prípadne keby sa zrušila dočasne L209, mohla by ju L32 nahradiť a šla by až na Ružovú dolinu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.