aspoň vidíš ako ďaleko stále sme úrovňou MHD od západu, tí keby videli SORky tak aj tie by zošrotovali za čo by som im bol nesmierne vďačný. Síce by som chodil do práce na bicykli ale za ten pocit, že zošrotovali SORky by mi to sakra stálo ?
Nič zaujímavé som "nevygooglil". Len tu som našiel zaujímavý príspevok #131316 ohľadne trate "Bruck an der Leitha - Petronell Carnuntum" (v minulosti som sa tu touto témou už čiastočne zaoberal).
čo sa inak týka sklápacích sedadiel v našich NB18, tak keď sklopí sedadlo človek naľavo v smere jazdy, tak už je nemožno sklopiť sedadlo ktoré je ako prvé pozdĺžne umiestnené pri ňom, lebo tam má človek nohy. Tie tri pozdĺžne sedadlá sú blbosť na n-tú a tiež nechápem prečo DPB dal naproti štvrtým dverám sedačky, keď tam mohol byť radšej priestor na státie. MBCC ho tam má, má ho tam aj Citelis, Mercedes, či Solaris, alebo aj MAN. Inak je zaujímavé, že pri takom malom priemere kolies sú stále tie sedačky nad nápravami pomerne vysoko položené, resp. sú tie výstupky veľké až príliš. SOR je vraj veľmi ochotný k zákazníkom čo sa týka požiadavok na interiér, tak neviem prečo DPB ponechal tie 4 sedačky oproti štvrtým dverám ?
Re #159983 TEDOM-1103:
Tak čo k tomu povedať - typickí východní Nemci ktorí sa radi húfne zbavujú všetkých atribútov ex DDR. Tu je zaujímavé, že si nedali dolu ani Display-e Buse, dokonca ani zberač (ktorý zrovna nie je najlacnejší).
Na zaplakanie je hlavne to, že DPB prevádzkuje a ešte dlho bude podstatne vačšie haraburdy s odporovou reguláciou. (v tom videu sa šrotuje už modernizovaný voz T4DM). Byť na mne ja by som tie vozy kúpil za tú cenu šrotu aj do BA, hoci sú užšie (2200mm oproti 2500 T3) Keď nie do premávky aspoň na náhr. diely.
Muž škoda.
Tradiční odoberatelia "exDDR ojetin" z Rumunska zrejme o tieto vozy nemali tiež záujem, kôli na ich pomery veľmi náročnej údržbe.
(Inak tušim toto už inak bolo na košickej sekcii hodené.)
Ja dúfam, že aspoň pri býv. kúpeľoch Centrál nezavedú ďalšiu zastávku, v minulosti sa to plánovalo. Mimochodom, na električkovej trati pri tej stavbe už stihli spraviť ďalší kolízny bod s IAD v podobe nového priecestia.
ja som mal na riešenie liniek v Rači takýto návrh a ešte stálo ho mám spracovaný
L52 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Príjazdná ŽST Vajnory - Čierny chodník (tam) - (späť) Pri mlyne - Uhliská a späť i=15/30/30//30, v úseku Na pasekách - Vajnory i=30 celotýždenne, voz : SOR 9.5
L54 : zrušená
L55 : zrušená
L56 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Pri starom letisku - Cesta na Senec - Studená a späť, i=15/30/15//30, voz : SOR 10.5
L65 : Tbiliská - Kubačova - Barónka - Nám.A.Hlinku - Detvianska - Púchovská - Rybničná - Na pantoch - Rybničná - Roľnícka - Cesta na Senec - Stará Vajnorská - Bojnická - diaľnica - Cint. Ružinov - Kazanská - Hradská - Dolné hony a späť, i=15/30/20//30 v úseku Nám.A.Hlinku - Na pantoch i=7-8/30/10//30
- L52 nahrádza L54
- L56 premáva v Rači po rovnakej trase ako L52 a spolu v preklade i=7-8/15/7-8-15//15 v úseku Tbiliská - Na pasekách
- L65 nahrádza L55 a zachádzku L56 cez Barónku
- L65 je prehodená na Hradskú, nakoľko cez víkend po Hradskej premáva iba L87 v i=30min
Môžeš si vybrať. Buď bude električka obslužná a bude stáť na každej zastávke a autobus bude expresný, alebo to bude naopak. Povedal by som, že aktuálny systém je vyhovujúci a električka naozaj nie je metro, ani vlak, naozaj v každom meste stojí na každej zastávke, je to úplne normálne. Keď Ti prekáža, že MHD všade stojí, tak cestuj autom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PVo