Reakcia na: 810zssk #159989:
alebo potom nebolo by rozumnejsie radsej zrusit 55 a tie vozidla pridat na 65 , kedze podla mna 20 minut je dost zly interval poobede, mohlo by byt tak 15, samozrejme ze som myslel len v spicke ze by tam nezachadzala, lebo vies vela krat je to tak ze za 65 ide prazdna 55, neviem kto vymyslal grafikon 55-ky
matt11
podla mna , hlavny problem mhd je, ze je pomala, naozaj netusim preco musi elektricka stale zastavovat, uplne v pohode by som polovicu zastavok elektriciek skrtol, vzdy radsej idem busom ako elektrickou, aj ked normalne by to tak byt nemalo, hovori sa o rychloelektricke v petrzalke, ale ked zase presadia ze bude stale zastavovat tak moze chodit rychlo ako chce, ked stale stojii
a dalsi priklad dobreho napadu linky, ale absolutne zlej trasy je 65, podla mna by vobec nemusela chodit cez radiouvu, ale ist rovno po bojnickej a rano a poobede v spicke by vobec nemusela zachadzat na zastavky Rybnicna, Ou zeleznicne a OU obchodne, nechapem zmysel naco sa tade mota a toci sa tam, ked vela krat idem v 65 hned za nou ide uplne prazdna 55, naco je potom 55? ovela lepsie by bolo keby 65 ide rovno a ludia co tam potrebuju ist by si pockali chvilku na 55 alebo 59, alebo isli peso ,az tak daleko to nie je a keby sa tieto napady zrealizuju hned by bola 65 atraktivnejsia
a dalsi priklad v 156-ke som este v zivote nevidel cestujuceho a to ju vidim dost casto, to je skvele vozit vzduch
a takto sa da pokracovat
viem ze toto nejsu staznosti dpb, tam uz ani nepisem, kedze na maili neodpisuju, ani s tym imhd nic nema, ale je to asi nazor bezneho cestujuceho studenta co by sa dalo zlepsit