Pre Juraja21: Ahoj Juraj, čo som dnes pozeral, stačilo by ten označník na zast. Gagarinova smer Čiližská posunúť kúsok dopredu, na úroveň prvého prístrešku.
A na co ty motoráčky budou, když se zruší osobní doprava na regionálních tratí? Na Slovensku moc osobních vlaků nejezdí po zrušení tam bude jezdit skoro nic a na to snad není třeba mít tolik vlakových souprav. Nebo to bude jezdit na hlavních tratích?
Časopis zamestnancov a priaznivcov DPB? Ako sa dá k takému dostať, ak je teda nielen pre zamestnancov DPB?
Pre zaujímavosť: Železničné ozveny (noviny pre zamestnancov Železničnej spoločnosti Slovensko) sú prezenčne voľne k dispozícii v Centre vedecko-technických informácií SR - t.j. knižnica pri zastávke "Patrónka".
ty ses vul, na jednej strane sa chces vozit kulturne a na druhej nechces modernizovane vozne.
Daj ine riesenie a zaplat ho.
pokial viem dalsie bagety (dalsi tender na bagety) sa uz robit nebudu a koniec 810 na nasich tratiach pride tento rok. Aspon nieco take som zachytil na nejakom zelezniciarskom webe.
otazne je ci neake 861 pridu. zatial je okolo toho dost ticho.
?
Neviete nahodou niekto, aky ma nazov ten font, co DPB pouziva na oznacenie svojich vozov? Teda myslim tie cislice evidencnych cisel... a ze ci sa to nenajde niekde aj na nete...
Na Skalité jazdia klasiky so 4 vozíkmi alebo sólo 811 - dosť výrazný rozdiel. Jasné, že tie klasy je totálna predimenzovanosť. Ešte keď tam nebola elektrika, jazdili tam 830+020+830 a stačilo, odvtedy to šlo samozrejme trochu dole s frekvenciou.
Osobne by som ale túto trať a hlavne Makov a Handlovú medzi rušené nedával, miesto nich by som tam dal Spiš.Podhradie (neruší sa kvôli biskupovi v Podhradí) a Zlaté Moravce (neruší sa kvôli silným odborom v NZ), prípadne aj Tisovec - RS, alebo Os vlaky Leopoldov - NMnV...
Tá trať je minimálne desať rokov minulosťou. Kolaje sú buď iba v mieste priecestia ,v lese alebo rozkradnutá ( je aj úsek ktorý vedie cez záhradku ,čiže súkromný pozemok ). Musela by byť vybudovaná celá nová trať až na pár metrov za Kvetoslavovom.
dokedy plánuje ZSSK dávať modernizovať ŽOSkám furt 810? Podotázka, načo nám sú 3 ŽOSky - Trnava, Vrútky a Zvolen? Minimálne jedna ŽOS iba žerie peniaze čo im furt ZSSK a Cargo dáva modernizovať staré vozne a rušne.
"Trať má byť zároveň súčasťou projektu, ktorý súvisí s plánovaným novým systémom Bratislavskej integrovanej dopravy." - Nevie niekto o aky projekt ide?
Buď tam jazdia klasy oprávnene, pretože je záujem cestujúcich veľký (= ZSSK klame), a potom je volovina rušiť na tej trati premávku. Alebo jazdia klasy prázdne a v tom prípade tam nemajú čo hľadať a majú tam byť bagety (= ZSSK je neschopná, pretože nasadzuje kapacitne predimenzované súpravy a stratovosť je z väčšej časti spôsobená práve touto neschopnosťou ZSSK). Ani v jednom prípade nie je dôvod, aby sa tam rušila premávka.
Myslíte, že je do budúcna reálne aby sa obnovila trať Šamorín - Kvetoslavov (s tým, že by bola vybudovaná odbočka do zast. Kvetoslavov aby vlaky mohli ísť priamo do BA) aby sa mohla vykonávať kapacitnejšia doprava BA - Šamorín a nahradiť tak autobusy?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Osobne by som ale túto trať a hlavne Makov a Handlovú medzi rušené nedával, miesto nich by som tam dal Spiš.Podhradie (neruší sa kvôli biskupovi v Podhradí) a Zlaté Moravce (neruší sa kvôli silným odborom v NZ), prípadne aj Tisovec - RS, alebo Os vlaky Leopoldov - NMnV...