Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #159521:
neviem prečo sa tu rieši nejaká L133?! Namiesto riešenia s čím ju spojiť a či ju nechať premávať aj počas sedla či víkendov by som to uzavrel riešením takýmto : kúpiť nové t-busy pre hustejší interval na L33 a zaviesť premávku L17 aj počas poobednej špičky. V dlhšom časovom horizonte vybudovať električkovú trať k ASMN s predlžením do Prievozu a Vrakune a po Karadžičovej s napojením na existujúcu trať na Krížnej.
Reakcia na: ................ #159508:
ja by som prv prešiel k zmene na 8//15 interval s menším počtom liniek a potom keď už budú aj nové eliny a ľudia si zvyknúť na prestupný systém aj medzi električkovými linkami, tak zaviesť 4//7-8 s ešte menším počtom liniek. Ibaže neviem teraz či by nebolo lepšie namiesto trate cez Mostovú a Jesenského vybudovať koľaj pre smer Šafko - nábrežie na Vajanského nábrežie, keďže Jesenského sa pri každej blbej akcií uzatvára a električky musia chodiť cez tunel. ?
Reakcia na: ................ #159491:
aj ja by som mal jednu pripomienku : Čo takto využiť pre cestovanie do Auparku ráno poloprázdne spoje liniek 80,83,84,93 a 94, ktoré idú z mesta do Petržalky?! Najprv nech ľudia využívajú tie spoje, ktoré tadiaľ prechádzajú a potom tam zavádzať niečo gratis mimo otváracej doby! Aupark vôbec ako taký je maximálne debilne umiestnený, lebo zo zastávky smerom z mesta to je ešte kus pešo, navyše tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko. Mala sa radšej rovno postaviť Eurovea, ktorá má oveľa lepšiu dostupnosť a územie medzi Starým a Novým mostom malo zostať ako oddychovou zónou so zeleňou. V takom prípade by ani nebolo treba ťahať L50 do Petržky zbytočne ale rovno by riešila Euroveu zo zast. Malá Scéna.
Reakcia na: Marek1978 #159526:
Dakujem za Trolleybusa. ?
Reakcia na: 44 #159525:
nieco sa do nich montuje.
Ale Trolleybus sa pyta, preco uz nejazdia?
Reakcia na: Viliam22 #159523:
trochu to maju popletene, bolo to o hodinu skor, islo o voz 1837, autobus bol v obkluceni policie kratko pred 17.30 na kooperativnom namesti.
Reakcia na: Trolleybus #159520:
Do Vrakune a Podunajských Biskupíc.
Reakcia na: Petto #159495:
Žiadne prečíslovanie by sa nekonalo a úsek Dlhé diely - Nový most by bol naďalej bez obsluhy ex133 počas sedla a víkendov. Čiže linka 70 v intervale 10/15/12//20, pričom pre úsek Nový most - Dlhé diely by platil 10/--/12//--

Re #159497 MatejBA: Za tie peniaze radšej presadiť terminál na Riviére a elinu na Nivy, neskôr na Dolné hony
Reakcia na: JamaVOku #159519:
Ale prečo nejazdia a akú trasu má tá 3. linka ktorú mal DPB do tohto zariadenia zaviesť?
Reakcia na: Trolleybus #159518:
Istý čas jazdili...
Dobrý deň, nedá mi aby som sa nespýtal na tie nové Citelisy pre zdravotne znevýhodnených, ktoré mali jazdiť na školských spojoch do DSS Gaudeámus. Hoci tam bola začiatkomm decembra prezentácia týcto vozidiel, ešte stále tam jazdia staré vozy. Pýtam sa prečo.
Reakcia na: Joyki #159514:
viac menej sa cakalo na rekonstrukciu/prestavbu predstanicneho namestia a hlavnej stanice, kedze sa konecne sa mala presuvat a najma cast mala ist do podzemia ..
Reakcia na: ................ #159503:
15 minutovy preklad musi byt na L73+173 alebo terajsej 70, kvoli prekladu s 87 a 74 pri Slovnafte ,preto som dal aj L73 a L173 v prekladovom 15 ( 30 kazda linka ) add vikend moze byt L73 20 minut cisto TEDomova

Add buspruhy - medzi Slovnaftom a Pristavnym mostom je sice iba dvojprudovka, no dalo by sa to riesit rozsirenim cesty o BUS PRUHY aspon v smere do mesta - snad niekedy bude take daco
Reakcia na: 810zssk #159510:
ad 95 1. Tú funkciu plní i teraz na šafku, nie je dôvod ju meniť. Čas čo získaš skrátením pod nový most, dobehneš v električke v úseku Nový mosť - šafko (vdaka semaforom to bude trvať možno aj dlhšie)
2. Skrátenie km nie vždy znamená skrátenie jazdnej doby, kde hlavne v špičkách máš Nový most upchatý oveľa viac ako Apollo
3. nie som si moc istý či by nebolo treba následne pridať vozy na električkové linky, kvôli tej zachádzke cez tunel
4. ako už bolo spomínané (a dovolím si tvrdiť že možno viac ako 50%) ľudí ktorý prídu na šafko, pokračuju pešo smer Tesco. + spomínaná Eurovea , Uk a dalšie ciele dochádzky, ktoré by stratili priamy spoj
5. trasu ktoru navrhuješ obsluhuje na Lúkach 93 resp. 94 na Dvoroch a Hájoch 83 resp. 84 takže načo tou istou trasou ťahať ďalšiu linku. Zatial čo na šafko nemáš žiadne iné priame spojenie.
„Projekčne už aj so stavebným povolením máme pripravenú rekonštrukciu Hlavná stanica – Štefanovičová, Dúbravka je vo fáze projekčnej rozpracovanosti.
V rámci týchto projektov sa počíta aj s rekonštrukciou zastávok.“

http://bratislava.sme.sk/c/5714691/mhd-v-bratislave-ma-vyrazne-zdraziet.html#ixzz1Al0pkhGy

Kedy to začnú robiť? Čo najskôr, niekedy ideme napr. z Nám. SNP na Hlavnú st. 15-17 min. ? I ked včera sme tam boli za 9 min.
Reakcia na: 810zssk #159511:
Viem, ja chápem, že si to navrhol, aby si preniesol prestupný bod Šafárikovo námestie na Nový most, ale zabudol si, že Šafárikovo námestie nie je len prestupný bod, ale aj dôležitý cieľ cesty. Naviac z eliny na bus sa lepšie pretupuje na Šafárikovom námestí ako na Novom moste. Na druhej strane je samozrejme to zjednodušenie L95, stálo by za posúdenie týchto aj iných faktorov, či by to stálo za to, to ja už nechám na iných. Jednoznačne by to však nemalo mať vplyv na tú "novú" L82. ?
Reakcia na: 810zssk #159509:
V súčasnej trase jednoznačne. ? Ale keby sa zrušila L180 a súčasná L82 a vytvrorila by sa takáto linka: http://maps.google.com/maps/ms?hl=sk&ie=UTF8&msa=0&msid=207422579565473659665.00049
981051c7b6968c32&ll=48.13058,17.109318&spn=0.041533,0.076818&z=14 bolo by to lepšie pre ľudí z cintorína Petržalka, kvôli prstupu na Dvoroch, či priamemu spoju k Auparku, spokojná by ostala aj Aréna a ľudia idúci do Sadu Janka Kráľa, lebo by mali spoj do centra a ešte by sa aj oprooti súčasnosti ušetril jeden autobus. Tvoj návrh má výhodu v tom, že by si zrýchlil cestu L95 do centra, to súčasné kľukatenie nie je bohviečo, tvoj návrh L50A a L50B by tým pádom určite stál za zrealizovanie, ale bez zachádzky k divadlu Aréna, na to by bola lepšia nová L82 pri zrušení súčasných L180 a L82, lebo tie takto ozaj nemajú veľký zmysel.
Reakcia na: ................ #159508:
To od tr3mpa je kompletna zmena linkovania, ja som navrhol len malu modifikaciu 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.