Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #159496:
Ja si myslím, že k zmene električkových liniek by malo dôjsť, až keď budeme mať aspoň 3/4 električiek nízkopodlažných a to konkrétne k tejto: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf Lepší návrh som nevidel, ? len to chce tie nízkopodlažné vozidlá a to asi tak skoro nebude. ?
Reakcia na: 810zssk #159496:
Z návrhmi sa tu zrazu akoby roztrhlo vrece. Ten tvoj určite patrí k tým lepším, ale povedz mi, čím je lepšie od kombinácie návrhu trasy L82 od Technopola v príspevku #159457 a môjho návrhu L50 v príspevku #159491 , teda, že by ráno každá druhá premávala len na Šafárikovo námestie, inak bez zmeny trasy, bez zachádzky k Aréne, bez zmeny intervalu.
Reakcia na: TomJ #159502:
Ale vsak tie spojenia nie su velmi dolezite 😉
Reakcia na: 810zssk #159496:
ťahať 95 k Novému mostu je totálna blbosť, kedže ti na ten smer okrem 68, 96, 95 a 98 z Petržalky premávajú skoro všetky ostatné linky. Nevidím žiadny zmysel v presmerovaní 95 na Nový most, navyše tým len odpíšeš ludí cestujúcich východne od historického centra: Šafko (UK), Eurovea, okolie Kamenné nám. (kam ludia z 95 idú pešo), časť ludí ju využíva aj pri ceste na Mlynské nivy (88 resp. pešo od Landererovej).
Reakcia na: MatejBA #159497:
Po celej trase sa bus pruh urobiť nedá. Napríklad v úseku medzi Prístavným mostom a Vlčím Hrdlom bývajú pravidelne zápchy, ale cesta je dvoj pruhová, bus pruh nemáš kam dať.
Reakcia na: Petto #159495:
Ja si myslím, že L173 by ani nebola potrebná. Pozri, ranná a poobedná špička OK, ale v sedle máš na trase L70 interval v preklade 15 minút, ako dnes, ale namiesto Tedomov tam máš Solarisi, teda zvyšuješ kapacitu, je to potrebné? Čo tak dať tam 20 minútový interval, keď už sú tam kapacitnejšie Solarisi a nechať len L73? 30 minútový interval na linke nie je moc lákavý, a 20 minútový by sa aj na úseku Nový most - Dlhé Diely uživyl. Cez víkend by som nechal premávať tiež len L73 v 20 minútovom intervale a Tedomy. S tými meškaniami más žiaľ pravdu, bus pruhy sa všade na trase urobiť, tak aspoň niekde, a prísne sankcionovať ich nedodržiavanie motoristami (a to hovorím, aj keď som sám motorista).
Reakcia na: 810zssk #159496:
Lenže takto by Ružinov a Rača nemali priamy spoj na Jesenského a Štúra a takisto by nebolo spojenie Šafko - stanica a Šafko - Dúbravka.
Reakcia na: Marek1978 #159499:
Nedavno sa tam uvolnilo miesto po napr. 28. Ratam aj so zrusenim 82 (po zavedeni obsluhy Areny linkou 50). Zmestili by sa, navyse by sa tam len tocili - neprestavkovali (na Vysehradskej je socka).
Reakcia na: Marek1978 #159499:
Tak otacat by sa tam este mohli, no nedajboze by sa tam dakde pokazil, tak rovno sa mozu ist otacat vsetky ostatne linky zo zapadu ( 29,30,37 ) k Eurovei ? a 70 nevedno kam

ja by som tam nic nemenil , len by som rozclenil L50 na L50 a L150
L50 sucasna trasa s obcasnymi zachadzkami k divadlu Arena
L150 Slimak - Safko
L50 a L150 v prekladovom intervale do kopy 6 minut
L78 Cilizska - Nova budova SND ( ako vystupiste L66 ) resp. ju potiahnut az na Safko ?
Reakcia na: 810zssk #159496:
Pod most uz nevojde ziadna dalsia linka a uz vobec nie capy ?
Reakcia na: Peon #159494:
Ano, ale to je úplne iná situácia, no.ev.di nereagoval priamo na mňa, len na mňa a nick v podstate nezmenil, stále sú to bodky. ? Nemal som tu nikdy žiaden iný nick, situáciu na tomto fóre ale aj tak dobre poznám.
Reakcia na: Petto #159495:
buspruhy natvrdo po celej trase ma jedine napadaju ako riesenie, ak by bola L73 (a to by bola podla mna dobra linka 🙂 ) ?
Ja by som to videl takto...
50 smer OD Slimak: sucasna trasa

50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark

95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj

L11: Raca - Marianska - Namestie SNP - tunel - Novy most (prestup L95) - Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Raca

L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov

L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat

L12: zrusenie

----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)

Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.
Reakcia na: ................ #159493:
Konečne dakto kto nie je zakomplexovany proti DD . Ono to spojenie L70 a L133 by slo ,len typ vozidiel si neviem celkom predstavit . Klbaky na DD nechodia , TEDOMy by v spicke na L70 nestacili , cize jedine Solarisy .
Dajme tomu by sa vytvorila linka 73 ( 70 + 133 ) a 173 (ex.70 )
73 int. 10/30/12/30 ( ranna, sedlo, poobedna, vikend ) -trasa 1 kolo cca 82 minut t.j. asi 9.-10 vozidiel Solaris
173 int. --/30/--/30
no a "milion" Tedomov by mohlo ist - daco na L87 a daco na 2.DP aby nejazdili 27xx na 65ke

Ale stale by zostal velky problem s meskaniami na L70
Reakcia na: ................ #159490:
ok ? Ale v príspevku #159480 máš aj ty zmenený nick, ale to je podľa mňa v pohode. Ty si tu už mal niekedy nejaký iný nick? Nepýtam sa aký, to by si mi určite neodpísal.
Reakcia na: intony #159483:
"Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek" Presne takto by som to vedel predstaviť aj ja, neviem čo tu majú skoro všetci proti L133, má súbeh z električkami, ráno stojí v zápche, ale aj tak je rýchlejšia, lebo je expresná, to je výhoda autobusov, expresná električka by sa ťažko dala vytvoriť. Ľudia ju využívajú a MHD je pre ľudí, nemala by sme ich nútiť využívať električky, keď je autobus výhodnejší. Dlhé Diely by mali priame spojenie do centra, k AS Mlynské Nivy, či k buzines centru Apollo. Podotýkam, že som z Petržalky, L133 nevyužívam, na Dlhé Diely chodím len výnimočne.
Reakcia na: intony #159481:
Pozri sa na L68 a uvidíš. ? Priebežná konečná nie je dobrá na linky ako L50, autobusy by sa pri tolkých zápchach na cestách a krátkom intervale dobiehali, inertarval by vôbec nebol dodržaný. ?
Reakcia na: no.ev.di. #159480:
Nehnevaj sa, ale mam zasadnu pripomienku. V tvojich variantoch nemas pred deviatou ziadne spojenie z Auparkom, ale ludia linku 50 vyuzivaju k Auparku aj rano, nejde len o obchody, je tam aj Aupark Tower, administrativne priestory na druhej strane lavky, niektori na nu chodia peso z panelokov, niektori na nu prestupuju zo zastavky Aupark. Argument, ze sem premavaju ine linky na zastavky Dvory a Aupark neberiem, lebo ziadne nemaju trasu tade ako L50 a rano su okrem linky 82 dost plne. Najlepsim riesenim by podla mna bolo to, ktore navrhol Technopol, s tym, ze by len kazda druha L50 premavala tak ako teraz a ostatne by sli od zastavky Wustenrot na Safarikovo namestie. V smere k OD Slimak by ale museli odchadzat zo zastavky Mala scena v preklade.
Reakcia na: Peon #159478:
Nikde som nevidel, že by som nemohol mať takýto nick. Ja som si tu pár krát všimol, že niektorí diskutujúci majú tú drzosť, že iným diskutujúcim menia vo svojich príspevkoch ich nicky, čo je podľa mňa maximálne neslušné. Perfektný príklad je no.ev.di premenovaný na chruňa, iba preto, že s ním niekto nesúhlasí. To svedčí o tom diskutujúcom. ? Tomu som sa chel mojim nickom vyhnúť. Dúfam, že ti to až tak neprekáža. ?
Reakcia na: no.ev.di. #159486:
ale to, ze od 2004 sa nemenila cena listkov a ze medzi rokom 2004 a 2009 stupla cena ropy nieco okolo 2x ta netrapi ? A to, ze potom klesala - neklesla uplne na uroven ceny z 2004 😉 A to nehovorim o cene plynu (CNG/LPG), elektriny, dlhoch DPB a nakupu novych busov + roznych oprav 🙂

http://openiazoch.zoznam.sk/zivot/makro/ropa.asp?period=9

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.