Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #159505:
Vysvetlim ti zmysel 95 na Safko.. Islo mi o to aby sa presunul byvaly prestupny bod medzi L50/95 na elektricky na Safku. Cize opat by fungoval prestup aj z/na L50 a navyse by sa L95 neklukatila a bola rychlejsia.
Reakcia na: ................ #159507:
Podla mna 82 je uplne zbytocna 🙂
Reakcia na: 810zssk #159496:
Ja si myslím, že k zmene električkových liniek by malo dôjsť, až keď budeme mať aspoň 3/4 električiek nízkopodlažných a to konkrétne k tejto: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf Lepší návrh som nevidel, ? len to chce tie nízkopodlažné vozidlá a to asi tak skoro nebude. ?
Reakcia na: 810zssk #159496:
Z návrhmi sa tu zrazu akoby roztrhlo vrece. Ten tvoj určite patrí k tým lepším, ale povedz mi, čím je lepšie od kombinácie návrhu trasy L82 od Technopola v príspevku #159457 a môjho návrhu L50 v príspevku #159491 , teda, že by ráno každá druhá premávala len na Šafárikovo námestie, inak bez zmeny trasy, bez zachádzky k Aréne, bez zmeny intervalu.
Reakcia na: TomJ #159502:
Ale vsak tie spojenia nie su velmi dolezite 😉
Reakcia na: 810zssk #159496:
ťahať 95 k Novému mostu je totálna blbosť, kedže ti na ten smer okrem 68, 96, 95 a 98 z Petržalky premávajú skoro všetky ostatné linky. Nevidím žiadny zmysel v presmerovaní 95 na Nový most, navyše tým len odpíšeš ludí cestujúcich východne od historického centra: Šafko (UK), Eurovea, okolie Kamenné nám. (kam ludia z 95 idú pešo), časť ludí ju využíva aj pri ceste na Mlynské nivy (88 resp. pešo od Landererovej).
Reakcia na: MatejBA #159497:
Po celej trase sa bus pruh urobiť nedá. Napríklad v úseku medzi Prístavným mostom a Vlčím Hrdlom bývajú pravidelne zápchy, ale cesta je dvoj pruhová, bus pruh nemáš kam dať.
Reakcia na: Petto #159495:
Ja si myslím, že L173 by ani nebola potrebná. Pozri, ranná a poobedná špička OK, ale v sedle máš na trase L70 interval v preklade 15 minút, ako dnes, ale namiesto Tedomov tam máš Solarisi, teda zvyšuješ kapacitu, je to potrebné? Čo tak dať tam 20 minútový interval, keď už sú tam kapacitnejšie Solarisi a nechať len L73? 30 minútový interval na linke nie je moc lákavý, a 20 minútový by sa aj na úseku Nový most - Dlhé Diely uživyl. Cez víkend by som nechal premávať tiež len L73 v 20 minútovom intervale a Tedomy. S tými meškaniami más žiaľ pravdu, bus pruhy sa všade na trase urobiť, tak aspoň niekde, a prísne sankcionovať ich nedodržiavanie motoristami (a to hovorím, aj keď som sám motorista).
Reakcia na: 810zssk #159496:
Lenže takto by Ružinov a Rača nemali priamy spoj na Jesenského a Štúra a takisto by nebolo spojenie Šafko - stanica a Šafko - Dúbravka.
Reakcia na: Marek1978 #159499:
Nedavno sa tam uvolnilo miesto po napr. 28. Ratam aj so zrusenim 82 (po zavedeni obsluhy Areny linkou 50). Zmestili by sa, navyse by sa tam len tocili - neprestavkovali (na Vysehradskej je socka).
Reakcia na: Marek1978 #159499:
Tak otacat by sa tam este mohli, no nedajboze by sa tam dakde pokazil, tak rovno sa mozu ist otacat vsetky ostatne linky zo zapadu ( 29,30,37 ) k Eurovei ? a 70 nevedno kam

ja by som tam nic nemenil , len by som rozclenil L50 na L50 a L150
L50 sucasna trasa s obcasnymi zachadzkami k divadlu Arena
L150 Slimak - Safko
L50 a L150 v prekladovom intervale do kopy 6 minut
L78 Cilizska - Nova budova SND ( ako vystupiste L66 ) resp. ju potiahnut az na Safko ?
Reakcia na: 810zssk #159496:
Pod most uz nevojde ziadna dalsia linka a uz vobec nie capy ?
Reakcia na: Peon #159494:
Ano, ale to je úplne iná situácia, no.ev.di nereagoval priamo na mňa, len na mňa a nick v podstate nezmenil, stále sú to bodky. ? Nemal som tu nikdy žiaden iný nick, situáciu na tomto fóre ale aj tak dobre poznám.
Reakcia na: Petto #159495:
buspruhy natvrdo po celej trase ma jedine napadaju ako riesenie, ak by bola L73 (a to by bola podla mna dobra linka 🙂 ) ?
Ja by som to videl takto...
50 smer OD Slimak: sucasna trasa

50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark

95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj

L11: Raca - Marianska - Namestie SNP - tunel - Novy most (prestup L95) - Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Raca

L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov

L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat

L12: zrusenie

----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)

Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.
Reakcia na: ................ #159493:
Konečne dakto kto nie je zakomplexovany proti DD . Ono to spojenie L70 a L133 by slo ,len typ vozidiel si neviem celkom predstavit . Klbaky na DD nechodia , TEDOMy by v spicke na L70 nestacili , cize jedine Solarisy .
Dajme tomu by sa vytvorila linka 73 ( 70 + 133 ) a 173 (ex.70 )
73 int. 10/30/12/30 ( ranna, sedlo, poobedna, vikend ) -trasa 1 kolo cca 82 minut t.j. asi 9.-10 vozidiel Solaris
173 int. --/30/--/30
no a "milion" Tedomov by mohlo ist - daco na L87 a daco na 2.DP aby nejazdili 27xx na 65ke

Ale stale by zostal velky problem s meskaniami na L70
Reakcia na: ................ #159490:
ok ? Ale v príspevku #159480 máš aj ty zmenený nick, ale to je podľa mňa v pohode. Ty si tu už mal niekedy nejaký iný nick? Nepýtam sa aký, to by si mi určite neodpísal.
Reakcia na: intony #159483:
"Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek" Presne takto by som to vedel predstaviť aj ja, neviem čo tu majú skoro všetci proti L133, má súbeh z električkami, ráno stojí v zápche, ale aj tak je rýchlejšia, lebo je expresná, to je výhoda autobusov, expresná električka by sa ťažko dala vytvoriť. Ľudia ju využívajú a MHD je pre ľudí, nemala by sme ich nútiť využívať električky, keď je autobus výhodnejší. Dlhé Diely by mali priame spojenie do centra, k AS Mlynské Nivy, či k buzines centru Apollo. Podotýkam, že som z Petržalky, L133 nevyužívam, na Dlhé Diely chodím len výnimočne.
Reakcia na: intony #159481:
Pozri sa na L68 a uvidíš. ? Priebežná konečná nie je dobrá na linky ako L50, autobusy by sa pri tolkých zápchach na cestách a krátkom intervale dobiehali, inertarval by vôbec nebol dodržaný. ?
Reakcia na: no.ev.di. #159480:
Nehnevaj sa, ale mam zasadnu pripomienku. V tvojich variantoch nemas pred deviatou ziadne spojenie z Auparkom, ale ludia linku 50 vyuzivaju k Auparku aj rano, nejde len o obchody, je tam aj Aupark Tower, administrativne priestory na druhej strane lavky, niektori na nu chodia peso z panelokov, niektori na nu prestupuju zo zastavky Aupark. Argument, ze sem premavaju ine linky na zastavky Dvory a Aupark neberiem, lebo ziadne nemaju trasu tade ako L50 a rano su okrem linky 82 dost plne. Najlepsim riesenim by podla mna bolo to, ktore navrhol Technopol, s tym, ze by len kazda druha L50 premavala tak ako teraz a ostatne by sli od zastavky Wustenrot na Safarikovo namestie. V smere k OD Slimak by ale museli odchadzat zo zastavky Mala scena v preklade.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.