Myslim si, ze ked zacinala este s kratasmi k lignoprojektu, tak jazdila len v spicke tusim. Ci sa mylim? No teraz ich je viac, ale zas aj viac studentov. A vacsina cestuje z horskeho parku. Ja len hovorim, ze taka expresna linka by nebola na skodu. Ona by nemusela ist cez bajkalsku, ale by isla tak ako 68 a za miletickou by isla bud po jegeho(ak bude zastavka zimak za krizovatkou) ak nie, tak by mohla pokracovat priamo na trnavske myto a odtial po svojej byvalej trase) Odbremenila by linku 68, ktora chodi riadne plna. Ale to ja len tak. Neberte to ako navrh. To su len uvahy. ?
Keď si EU vydupala celodennú a sobotňajšiu premávku linky 120 (i keď čo ma pamäť neklame, tak 120 mala vždy celodennú premávku), tak pri EU stála akurát tak linka 21 a 118 a to ešte časť školy bola aj inde (tuším pri Zimáku). Dnes tam majú celodenne 68, 87, 88 a 98.
Re #159110 Peon: Pekne si to pomenoval, jasné že je to kšeft, však preto všetky zľavnené platby treba robiť tou kartou. Som zvedavý, keď mesto zverejní všetky zmluvy tak ako chce, čo zaujímavé sa v nich dozvieme. ?
Re #159112 Peon: Ak to zažiješ opäť, tak rovno posielaj sťažnosť na odbor dopravy BSK. Číslo linky aj spoja máš na lístku. Odchody sú závazné, aj minútový nádskok je na pokutu.
Re #159117 Peon: To si povolil DP sám sebe (a svojim zamestnancom), isto by mu to pri viacerých a neustálych stažnostiach neakceptoval jeho objednávateľ.
A dalo by sa aj v Slovak Lines sťažovať na predčasný odchod? Ak sa nemýlim, ich palubné počítače nedokážu predčasný odchod vodičovi dokázať.
Podľa mňa by sa mal v prímestskej doprave oficiálne povoliť náskok do 2 minút vrátane (nie z prvej zastávky samozrejme) s tým, že by to ako poznámka v CP bolo výrazne napísané a informovali by o tom aj médiá zozačiatku.
"povolený náskok v DPB".. to je veľmi relatívne..
zatiaľ čo viem jedine u trolejbusov pozerajú zakaždým všetkým vodičom DAT-karty po každej jednej službe a automaticky za každú zastávku kde ide vodič +2 a viac má dolé istú čiastku z prémií ( po starom 50 SKK). Teda tolerovaný náskok u trolejbusov je +1min. okrem konečnej. Ale aj tu sa nájdu vodiči, ktorí si môžu bez postihovania dolviť ľubovolný náskok a podľa toho aj jazdia.
V ostatných prípadoch nemám vedomosť, že by pozerali automaticky DAT kartu všetkým vodičom. U električiek dajme tomu pozerajú karty námatkovo a čo viem v Krasňanoch sa toleruje na trase +1. Ale napr. v Juráku už strhli vodičovi prémie aj za +1.
A u autobusov prakticky čo prevádzka to iný prístup. Vzáasade platí u všetkých 4 kolón že DAT-karty pozerajú iba ak dojde na vodiča sťažnosť. Ale vtedy strhnú prémie vodičovi aj keď išiel na +1 (čo som počul kolóny 1, 2 a najnovšie aj 4) zasa na 3 DP učia že tolerovaný náskok je +2 min.
to nie je ani jedna minuta...a napriek takmer denne mi idu autobusy aj o 2 ci dokonca 3 minuty skor...a taki vodici su vsade...a ked to vsetci akceptuju, tak preco by nejazdili skor...
Mozno by bodla po byvalej trase linky 120 ako expres. Zastavovala by len na kazdej 2. zastavke. Tym padom by robila vypomoc linke 68 a ciastocne aj 98 s tym, ze ona by chodila tak ak hovoris cez apollo a pristavnu. Tym padom by sa linka 68 mohla supnut smer mesto spat cez bosakovu. Interval 8-10/15/10-12/15. Ale nie su vozy.
184 s celodennou premavkou netreba , hoc sa ju studenti dozaduju u nas, napokon od EUBA je len kusok na Builkovu na 84,ktora tiez nejde az na hlavnu stejšn . Skor su za presmerovanie L98,ktora by chodila bez zastavenia cez APOLLO a urcite spoje by zastavovali aj na zastavke PRISTAV ( pri intrakoch ) nakolko na L87 uz chodia sola a klbova 87/9 poobede nevyhovuje koncom vyucovania
PREDČASNÉ ODCHODY V PRÍMESTSKEJ DOPRAVE SLOVAK LINES
Vedel by mi niekto povedať, aké môžu byť oficiálne predčasné odchody v prímestskej doprave Slovak Lines? Zažil som už aj +7 minút s tým, že v najbližšom mestečku potom dlhšie stál na stanici. A aj +5 s tým, že o dve dediny ďalej (kde bol umožnený prestup) čakal s vypnutým motorom.
To ani ja nechapem. Ja si pamatam este casy, ked si Ekonomicka univerzita vydupala celodennu prevadzku na linke 120 a neskor aj sobotnu prevadzku a neskor aj dalsiu linku 67 terajsiu 84. Nakoniec im zrusili 120 a 84 presunuli a zaviedli linku 184, ktora ale chodi len po skonceni jednotlivych vyucovani. Ktovie ako je to. Urcite by im viac bodla celodenna prevadzka, ale asi sa nevedia dohodnut s DPB. Ktovie ako to je. Neviem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Podľa mňa by sa mal v prímestskej doprave oficiálne povoliť náskok do 2 minút vrátane (nie z prvej zastávky samozrejme) s tým, že by to ako poznámka v CP bolo výrazne napísané a informovali by o tom aj médiá zozačiatku.