Vladimir:
No v Nitře jezdí zatím jen jedno Citaro a z Turecka. Nevím jestli Turecký výrobce Mercedesů má v programu i kloubovou verzi. Tím však nechci snižovat kvalitu tureckých Mercedesů, jedná se o totéž, co jezdí v Německu. Ostatní Mercedesy, co jezdí v SAD Nitra jsou meziměstské Mercedesy O350. Jedná se o linkovou verzi se schody. Igorko mi psal SMS, že ten předváděcí Mecedes už zakoupila Nitra. Co je na tom pravdy, to nevím?
Som ochotny si zaplatit viacej za elektricenku za predpokladu ze mi plati na vsetko (aj na nocaky) aj ked danu sluzbu vyuzijem mozno 2x alebo vobec... avsak platit za listky principialne ochotny nie som (Dokonca aj ked dojdem do ineho mesta a potrebujem tam pouzit 2x za den neaku MHD tak si radsej kupim "turisticky" listok aby mi platil na dobu co tam som ako by som sa mal starat o cestovne listky na jednu cestu...)
Andrej (Anndy008):
1. Je to len doplnkovy predaj, bezna cena 20 Sk. Neviem ake ma DPB trzby z nocakov, a neviem ci to vie DPB. Ale ak uvazujem naklady 40 Sk na osobu ...
2. CK by si len ukazal, revizor ju moze aj skontrolovat. Aj ked ... v BB sa doplacalo do ceny listka (100% priplatok ).
3. Pri slusnom intervale (30/60 min ) a prevahe CK nevidim problem. Alebo bude povinny sprievodca.
4. Za tu sumu sa ani v tejto lacnej Blave daleko nedostanes. Radsej chod peso (tak do 30 min neni problem) aspon sa vyvetras od cigaretoveho dymu z nocneho podniku.
Naklady znizia aj tie E linky. Stava je skoro zadarmo a vzdy je mozna nahradna doprava. Nevyhoda elin je hlucnost. Viem o com hovorim, byvam pri zahradnickej.
Nie je zlý nápad.
Re #15793 Neopl@n: No, no! Aby si neprestrelil. Takýto krásavci sa preháňajú po Nitre v kratších verziách, takže k tomu klbáku nebude až tak ďaleko
Re #15794 Andrej (Anndy 008):
"ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse"
> možno preto, že je to niečo, čo DPB robiť nemusí a je to preň silne stratové
"taxik ma vyjde od 60-100sk"
Uff, v Blave sú také lacné taxíky???? (Alebo je to cena za trasu Hlavná stanica - Hodžovo nám. ?)
Hmmm... budy v Gastanowom su uz zburane, v smere do centra bol opraveny zvar (resp. prasklina ). A ta predajna je clekom fajn, len mala a neklimatizowana...
To stvorciferne musi vizerat fakt divne, pretoze 180ka ma dost stihle pismena a tazko sa to da precitat... ale nehadam sa, ked to tak je, tak to tak je
Hmm, neviem:
1. nemyslim si, ze by DBP vytrhla suma 25Sk za listok
2. ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse
3. pri tak napraskanych spojoch nemyslis vazne nastupovanie prvymi dverami
4. taxik ma vyjde od 60-100sk, cize keby som to porovnal s tvojimi 25sk + neuveritelnu pomalost, tak ani by som to nepouzival.
Pomocou N sa dostatocne odlisi nocak a mozno uplatnit oblastne cislovanie. N29 ci N37 jasne urcuje smer. Eliny mozu byt Nx, alebo N0x, troliky N1x a autobusy N2x az N9x.
Vykon vo verejnom zaujme by dopravca za danych podmienok nevykonaval ...
Kedze DPB nocnu dopravu robi napriek NEobjednavke od mesta, nejde o vykon vo verejnom zaujme a mesto tu nevystupuje ako objednavatel, ale len ako vlastnik. Toho nemusi zaujimat ako to robi, hlavne ak neprodukuje stratu z danej cinnosti.
Jeden z argumentov k nocakom je plno ciernych pasazierov. Hadam ma nezabijete ak navrhnem nasledovne:
v nocakoch sa bude nastupovat prednymi dverami a bude doplnkovy predaj za 25 Sk. Vo vybranych spojoch (N31 a pod) bude sprievodca/revizor. Myslite ze sa to neoplati?
Ja osobne si myslím, že naťahať po Petržalke trolejbusy ako napájače k električke by bolo vhodné. Samozrejme sa okrem toho nedajú vyničiť autobusy tranzitujúce na druhý breh úplne. A bolo by vhodné to, čo jazdí často, previesť do E trakcie.
I.
ja sa bavim o tom, ze trolejbus je vyrazne vyssia investicia a natahat troleje po celej petrzalke pri jej trafenej cestnej sieti by bolo financne narocne. preto ho aj povazujem za "vyssiu" formu dopravy. autobusy uz mame a ak by fungovali iba ako obsluha k nosnej elektrickovej trati, nepovazujem trofliky v petrzalke za potrebne. tot vse... hovorim bludy?
Ježišikriste, čo to znamená "autobusy by úplne postačili". Veď trolejbus nie je žiadna vyššia forma MHD ako autobus a nedodáva sa do príslušnej štvrte za odmenu ale preto, že je pri dostatočne hustej premávke (a to by v Petržalke bolo splnené) lacnejší ako autobus a vždy šetrnejší.
I.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #15793 Neopl@n: No, no! Aby si neprestrelil. Takýto krásavci sa preháňajú po Nitre v kratších verziách, takže k tomu klbáku nebude až tak ďaleko
Re #15794 Andrej (Anndy 008):
"ked mam elektricenku, neviem preco by som mal platit navyse"
> možno preto, že je to niečo, čo DPB robiť nemusí a je to preň silne stratové
"taxik ma vyjde od 60-100sk"
Uff, v Blave sú také lacné taxíky???? (Alebo je to cena za trasu Hlavná stanica - Hodžovo nám. ?)