ŽSR robí grafikon podľa platnej legislatívy ako správca dopravnej cesty. Okrem ZSSK tu máme x iných dopravcov (síce iba nákladných), ale môže tu byť povedzme 15 osobných dopravcov a tak ich musí niekto koordinovať...
Re #157873 - // - : "prejazd" okolo Hlavnej stanice bude jednosmerný, teda aspoň čo sa organizácie MHD týka, a to vjazd tam bude iba od Pražskej (ale z oboch jej smerov) a výjazd bude iba do Žabotovej (a cez ňu do Šancovej). .
Grafikon robí správca infraštruktúry, ŽSR. A grafikony robí na Klamensovej, pretože tak to proste je bez ohľadu na tvoje xenofóbne reči a bodka. Na to, že si z modrogumnej rodiny a stačilo by ti doma sa spýtať, prejavuješ obdivuhodnú mieru autizmu aj vo veciach železničných.
A robí ho ŽSR preto, že po tých istých koľajniciach jazdí ešte nespočet dopravcov s vlakmi nákladnými.
sa len hráš, alebo naozaj nerozumieš. Aj semafory a dopravné značenie na cestách nemá na starosti dpb, slovak lines, alebo janko mrkvička, ale správca cesty. ŽSR má na starosti trať a jej zariadenia a zároveň je kompetentný, aby schválil vlakové cesty... Darmo si ako dopravca povieš, chcem mať interval vlakov 3 minúty a mám na to prostriedky, keď sa tie vlaky na trať jednoducho nezmestia... Preto k tomu má čo povedať
a v KE niesú zamestnanci ŽSR? Prečo by mala grafikon vlakovej dopravy robiť ŽSR keď osobnú dopravu robí ZSSK a ŽSR má na starosti iba majetok, okrem vozňov. ZSSK si robí predsa GVD nie? Máš nejaké relevantné informácie, že grafikon nerobili trti z východu?
"predpokladana realizacia: 2005-2007"... no mozno sa im trochu poprehadzovali cislice, mozno to malo byt 2050-2070... tak nejak odhaduje aj realizaciu elektricky do Petrzalky ? ?
o návrhu organizácie MHD neviem, viem akurát iba to že sa odkladá reko el. trate na Štefanovičovej, lebo táto má byť počas reko hl. st. a celého toho priestoru dlhodobejšie uzavretá...
Píšem že tam sú dve dlhé nástupišťa možno 100 m alebo aj viac. Bus príde a môže tam prestávkovať aj hodinu..
dnes prestávkuje na hl. st. zvyčajne tak maximálne dva trolejbusy a 5-6 vozov.. toto sa tam zmestí aj po novom.. Horšie to bude pri nočákoch, tých cca 15 vozov to už bude väčší problém...
ibaže to nie je klasické obratisko, ako tam je teraz, že tam vozidlá pauzujú, to čo opisuješ vyzerá tak, že tam a-bus/t-bus príde a hneď sa otočí na cestu naspäť. Ibaže to potom bude zaujímavo vyzerať pri takej L74 či 201 keď budú zápchy, jak im spravia odchody od Hl.st. aby stíhali. ?
Lebo to bol výsledok verejného obstarávania. Prvé bolo zrušené, lebo bolo šité na mieru soru. Potom bolo vyhlásené druhé, kde sa prihlásil rovnako ako v prvom prípade irisbus a sor, ale už boli podmienky nastavené širšie... Ten výrobca/dovozca, ak by ovšem spĺňal podmienky, sa mohol do tendra prihlásiť aj s modelom citelis, ale sa rozhodli pre krosvej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023