Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Zvero #157632:
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. Autobusy a trolejbusy áno, ale len v naozaj opodstatnených prípadoch. Prax však veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym nástupiskám zastávok, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.
Reakcia na: no.ev.di. #157801:
zapcha je len v urcitej hodine rano , inak je 133 vzdy rychlejsia a preco by ju potom ludia nevyuzivali . Dovolim si tvrdit,keby ste byvali na DD,tiez ju vyuzivate . Robili by ste vsetko preto ako sa vyhnut zdlhavym semaforom na Molecke pri prestupe

Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.

Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.

Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.

Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.

ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27
Reakcia na: no.ev.di. #157772:
Na viaceré otázky okolo stúpania Ti už odpovedali iní, ja doplním jedno: netreba dvíhať CELÝ Starý most. Stačí ho mať o tie cca 2 m vyššie nad plavebnou dráhou, t.j. súčasné dve polia (pilier medzi nimi by asi išiel preč - vraj jeden jediný nie je pamiatkovo chránený, prečo asi?). V praxi to znamená, že sklon súčasného nájazdu zo Šafka by mohol zostať a tie zvyšné dva metre by sa nastúpali v prvých dvoch mostných poliach.
Reakcia na: no.ev.di. #157801:
cela 133 je zvrhlost a čisto na politickú objednávku.
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.

Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.
Reakcia na: Mischo1 #157800:
Kĺbové autobusy na linke 133 nemôžu byť nakoľko sú potrebné na iných vyťaženejších linkách ?
Reakcia na: MatejBA #157803:
34 nejde rovnakou trasou ako 5,skus ine prirovnanie. Kedysi to bola 101.
Reakcia na: Hug0 #157802:
presne tak
Reakcia na: Hug0 #157802:
a z dovodu, ze na malej scene som 98% casu skor so 133 ako s elektrickou a jej (anti)preferenciou. A teraz zrusit 133 uplne by bolo ako zrusenie 34 - vsak na racko ide 5 🙂
Reakcia na: Mischo1 #157800:
Chodí plná s jedneho prostého dôvodu a to že sa ľuďom prestupovať...
Reakcia na: david1 #157799:
a čo takto zrušiť L133, posilniť L33 (určité poradia by robil na L33 Solaris) a využiť potenciál a kapacitu električky ktorá narozdiel od L133 nestojí v zápche?! ?
Reakcia na: david1 #157799:
ale na tu L133 daj potom kĺbové autobsy a može tam byť 12min interval chodím nou denne tak viem aka chodi plná a poobede by mohla začínať už od 13:00
Reakcia na: no.ev.di. #157797:
No dufam ,ze minimalne racionalizacia. Kedze tam nebyvam tak nechcem hodnotit ,ktora z nich je najzbytocnejsia.
133 urcite zatial do 12 min.int. okrem rana 6,45-7,45.Inac nevydim dovod vystavby drôtov na DD. Ak nie tak L17 zrusit a urobit spät celodennu L7 v prac dnoch. Z usetrenych busov posilnit niektoru liniek v spicke 28,20,22,70

dalej zrusit alebo minimalne obmedzit 82 co ju vidim tak chodi "plna"ako 54.

a teraz do mna....
Reakcia na: luky133 #157796:
pretoze ak by dali do predmetu cinnosti to co naozaj robia, museli by v tendri dolozit mechanizmy a stroje ktore na to vlastnia. Lenze spolocnost A.R.K oficialne nevlastni nic, tak by z tendra boli vyluceni... A to ze to nedali do oficialnej spravy, neviem preco...
Napadla ma otázka : Čo znemaná zvolenie Ftáčnika a zloženie poslancov mestského zastupiteľstva pre Karloveské linky 35,36,133 a 135?
Reakcia na: IK435_FAN #157794:
Bolo by dobré kebyže to aspoň niekde napíšu lebo takto človek nevie o čo sa jedná. Ani Bratislava to nepovedala v tlačovej informácii. Ale i tak je mi záhadou prečo majú taký predmet podnikania ako dali. ❓
Reakcia na: Beus #157791:
mňa napadli skôr ale niektoré úseky v Prahe a Brne čo majú slušné stúpanie ale aspoň netreba vodiť ďaleko tvrdohlavcov aby si obzreli následné príklady ako to môže fungovať.
Reakcia na: luky133 #157793:
spoločnost nevznikla nedavno, to len nazov vznikol nedavno, aby som to upresnil... Presnejsie A.R.K su tri uz dlho fungujuce firmy A.S.A + Raki + Kosec. Isli do tendra spolu, aby uspeli... Aspon tak nejako mi to bolo podanee..
Za neodhrnuté cesty ďakujte tejto spločnosti, ktorá vznikla len nedávno a už vyhrala tender na zimnú údržbu. ?
http://orsr.sk/vypis.asp?ID=192313&SID=2&P=0 Webstránku ani nenájdete. 🙂
Reakcia na: Jezo #157783:
V Bratislave 60, v Prahe 80, vo Wuerzburgu 100, vo Freiburgu tuším 113. Električka nevlečie za sebo 2000 ton uhlia vo Wap-kách...
Reakcia na: no.ev.di. #157787:
...čo je pre električky "hračka" 🙂 Oni zrejme uvažovali o "klasických" vlakoch s jedným HDV a kopou netrakčnej hmotnosti na jalových nápravách, pre ktoré je takéto stúpanie, samozrejme, technicky neprípustné.
Týmto teda máme všetky teórie o technických problémoch so stúpaním vyvrátené 😉 Ak máš náhodou k dispozícii rezy trate na Štefanovičovej a Predstaničnom námestí, spočítaj si sklon v tých miestach (pred križovatkou so Šancovou, tam mám pocit že je najväčší). Ja to neviem nájsť, ale nebude tam veľký rozdiel. A jazdia tam vozy so 66% adhéziou (možno o kus viac, keď vezmeme do úvahy reálne rozloženie hmotnosti), väčšinu roka bez nejakých technických problémov. Takže súprava/húsenica so 100% adhéziou (a s inými sa v BA ani rátať nedá) sa na Starý most aj v prípade zakrytej trate (ktorá je šmykľavejšia ako otvorený zvršok) musí vyškriabať "ľavou zadnou" 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement