Reakcia na: Zvero #157632:
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. Autobusy a trolejbusy áno, ale len v naozaj opodstatnených prípadoch. Prax však veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym nástupiskám zastávok, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.
david1
133 urcite zatial do 12 min.int. okrem rana 6,45-7,45.Inac nevydim dovod vystavby drôtov na DD. Ak nie tak L17 zrusit a urobit spät celodennu L7 v prac dnoch. Z usetrenych busov posilnit niektoru liniek v spicke 28,20,22,70
dalej zrusit alebo minimalne obmedzit 82 co ju vidim tak chodi "plna"ako 54.
a teraz do mna....