nepohorší si na 8, predsa sa "samovznieti" po útoku "neznámeho páchateľa"
Re #157489 Valec: "Bude to vôbec po prvý raz, keď bude tento nový prírastok v Dopravnom podniku Bratislava použitý na reklamné účely" ikea je luft? ?
Re #157490 Valec: myslím, že Budajovi robí efektívnu kampaň svojimi prezentáciami práve pani Lasicová ?
Re #157494 ivanbuto: to je ten stefanbuk alias "semafory na Kamennom musia byť"?
Re #157498 Peon: páči sa mi to nenápadné podsúvanie JeTiho Ftáčnika, ktorý je uvádzaný ako prvý, aj keď by sa kandidáti mali zoraďovať podľa abecedy...
Re #157511 Trammat: ozaj a na tom preplechovanom Ik (4106?) sú vonku pri dverách pekné viditeľné zelené tlačidlá - sú aj funkčné?
Ja som nepovedal,že iMHD nie je kvalitné ? Práve naopak toto je asi jediný kvalitný a seriozny doprvaný web aký tu na Slovensku je ?
Ja som tým myslel,že to ako tú reláciu robia stojí za...Na jednej strane ju podporuje magoriát/DPB a na druhej strane tvorcovia relácie kopčia informácie odtiaľto.Ja ich chápem,že s informáciami od DPB si môžu akurát tak vytrieť r*ť a že po porovnaní s iMHD radšej použijú ich info ako tie bludy čo im šplechne Kavecký a spol,ale nech hoc aj malými písmenkami na konci relácie dajú formulku "Informácie boli použité z iMHD".Ved každý kto si to pozrie v TV a potom tu tak si uvedomí "Jááj ved to som videl"
1)Ak je vedúci tlačového odboru DPB Kavecký tak poskytne akurát tak to spomínané veeeeeeeliké H ☺
2)Celá tá relácia je fraška a hlúposť ? Nič kvalitné všetko okopírované tu z iMHD tak ako povedal Petto
No ved aj tie reportaze stoja za H ?
Novinky opisane z iMHD a ked chcu pozmenit text ,tak vzdy vymyslia nejaky hlod,ze sa "smeje cele Slovensko " - nieco ako kandidatka na primatora Bratislavy ?
Tak túto "fešandu" tam vidím 1x ? Aaa nemôžem si pomôcť,ale jej prejav a mimika mi pripadá ako keby s prepáčením zožrala hovno ? ? ? Ale aspoň sa z času na čas pobavím ?
To ja viem, však od nového GVD bude jazdiť aj Wagon Slovakia. Akurát že to som už v tom príspevku rozmazávať nechcel. Ono by to aj ZSSK odjazdila, keby bol ten kto to zaplatí.
No, na začiatok si skús tým sedliackym rozumom teraz predstaviť, ako by asi mali rozvrhnuté služby tí vodiči, čo by na tej L801 pri takomto cestovnom poriadku jazdili. Nehladiac na to, že nejaká pravidelnosť dopravy by týmto bola niekde úplne v keli (a to ešte neviem, či ten 60-minútový interval nie je záväzný v rámci toho projektu EÚ). To len tak na okraj.
"Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky?"
Tu nejde o to, či to ZSSK chce alebo nechce jazdiť. Ale či si niekto chce ten vlak pre 5 ľudí objednať a zaplatiť. Len pre informáciu, jedna jazda takéhoto vlaku by stála len na poplatku za dopravnú cestu cca 90 €, kde sú potom ešte ostatné náklady na energie, odpisy a personál.
Už je druhá vec, že každý osobný vlak na slovenskom území (bez ohľadu na to, aké je logo na vozni) je od pohraničnej stanice vlakom ZSSK. Aj ten vlak z Viedne. Akurát, že prevádzku toho si takmer v plnom rozsahu platí rakúska strana.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Re #157524 Petto: Ale aj (podľa mňa) kvalitne spracované reportáže mali v minulosti - čo ma dosť zaujali. O dispečingu aj o infolinke DPB.