Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #157516:
Síce je každý Os vlak na SK území v réžii ZSSK ale nemusí byť. Ja mu to kľudne odjazdím na našu, keď ZAPLATÍ ? .
Reakcia na: peter007 #157509:
Ako vlaky MÁV-START, tak aj vlaky OBB Personenverkehr jazdia na slovenskom území na účet a na licenciu ZSSK Calatori.
Reakcia na: Petto #157514:
To už máme aj ranný, obedný a večerný náter? ? ? ?
Reakcia na: Petto #157514:
Tak asi konečne chceli zmeniť nejaké slovko vo vete aby nečítali od slova do slova správy z imhd.sk a neuvedomili si, že to slovo má iný význam. ?
Reakcia na: peter007 #157509:
No, na začiatok si skús tým sedliackym rozumom teraz predstaviť, ako by asi mali rozvrhnuté služby tí vodiči, čo by na tej L801 pri takomto cestovnom poriadku jazdili. Nehladiac na to, že nejaká pravidelnosť dopravy by týmto bola niekde úplne v keli (a to ešte neviem, či ten 60-minútový interval nie je záväzný v rámci toho projektu EÚ). To len tak na okraj.

"Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky?"
Tu nejde o to, či to ZSSK chce alebo nechce jazdiť. Ale či si niekto chce ten vlak pre 5 ľudí objednať a zaplatiť. Len pre informáciu, jedna jazda takéhoto vlaku by stála len na poplatku za dopravnú cestu cca 90 €, kde sú potom ešte ostatné náklady na energie, odpisy a personál.
Už je druhá vec, že každý osobný vlak na slovenskom území (bez ohľadu na to, aké je logo na vozni) je od pohraničnej stanice vlakom ZSSK. Aj ten vlak z Viedne. Akurát, že prevádzku toho si takmer v plnom rozsahu platí rakúska strana.
Reakcia na: irizar #157512:
...a psíky náhodou nezabíjajú?
Reakcia na: Trammat #157511:
1810 alebo 1815 je to a tuším ako jedinému IK aj funguje ten dopyt
Reakcia na: luky133 #157507:
Podla údajov výrobcu má výšku 4,2 metra, to nie je také hrozné. A vôbec, taká maličkosť je nič v porovnaní s tou obrovskou výhodou, že dopravcovia už viac nemusia používať nebezpečné kĺbové autobusy, ktoré v zákrutách vybočujú ?
Reakcia na: Miro22 #157510:
Potvrdzujem, super jazda ? . Inak v jednom ikaruse 48xx sú pri tých (ne)tlačíťkach otvárania dverí zvonku tie modrožlté nálepky otváranie dverí ? .
Tak som sa dnes dočkal aj ja po troch týždňoch Mercedesu na 95, na ktorom šofér používal fotobunku aj dopyt (4909) ? .. fakt fajná jazda, všetko to išlo tak svižne, ľudia si otvorili dvere (a fakt si otvárali, nečakali, že im vodič otvorí), vystúpili a fotobunka dvere hneď zavrela (teda predpokladám, že to bola ona, keďže sa zatvárali jednotlivé dvere individuálne a hneď po výstupe/nástupe).. žiadne ofukovanie z tej zimy vonku.. no, pevne verím, že teraz v zime sa pridajú aj ostatní vodiči ?
Reakcia na: Valec #157397:

Nechcem sa hrať na "odborníka", len som z generácie, ktorá preferovala zdravý "sedliacky" rozum. Otočme celý problém 801tky. Je naozaj blbosť, aby tento autobus jazdil každú hodinu. Ak má jazdiť, tak by stačili maximálne tri ráno (5.50, 6.50 a 7.50) povedzme dva poobede keď končia školy (13.50, 14,50) a tri večer (17.50, 18.50 a 19.50) a možno jeden nočný po skončení divadiel o 22.50. Teda ak sa máme baviť o MHD. Je aj iné riešenie. Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky? Presne tak, ako k nám jazdia vlaky z Viedne? Trate sú tu desiatky rokov, ŽST sú vybudované, MHD prípoje z Petržalky ďalej do Bratislavy "takmer" perfektné a aj vlak až po Gyór taktiež. Myslím si, že aj (ako je niekde nižšie uvedené) "ukričaní" Slováci v celom tomto priestore by stíchli. Len tak mimochodom, ak aj parkovisko priamo pred budovou ŽST v Rajke je v dezolátnom stave, tak vpravo od budovy sú ďalšie dve parkoviská, kde by sa zastávka dala zriadiť, aj keď beriem do úvahy, že to nie je len o tom, že niekto tam postaví nejakú značku.
Reakcia na: ivanbuto #157494:
No, osvetu....

Re #157498 Peon: Magda to povedala, tak to musí byť správna odpoveď, nie?
Reakcia na: Marek1978 #157504:
Aj kebyže príde na testovanie nie všade bude môcť premávať. Napr. ma len teraz rýchlo napadajú Dlhé diely. Tam sú niektoré miesta kde by nemal šancu prejsť kvôli trolejom. Už x-krát som videl ako domiešavač zachytil gumovým límcom alebo ako to nazvať výhybku na Kuklovskej a taktiež si niesom istý či by prešiel bez chytenia trolejí taký zjazd na Molecovej... A to isté platí asi aj pre iné trate v meste. Možno je vhodný pre Petržalku. ?
Reakcia na: Valec #157490:
O Budajovi mnoho ľudí stále ani nevie, že kandiduje, a to asi preto, lebo v médiách ešte pred takým týždňom ani nebol príliš spomínaný. Napríklad ma prekvapilo, že nebol v Lampe. Videl som viacero článkov typu "Vyhrá Magda alebo Ftáčnik?" ako keby Budaj nekandidoval. Také detaily dosť môžu ovplyvniť výsledok.
Reakcia na: TeBeCe #157503:
Co doubledecker ale toto
http://www.ta3.com/sk/relacie/5_tema-dna/10506_boj-o-hlavne-mesto

M.V. "Nedostala som sa tam,lebo bolo veľa snehu " ?
Reakcia na: TeBeCe #157503:
hmm, som zvedavy, ci pride na testovanie do BA ? A som zvedavy, ze odkial ma uz objednavky. Najlepsia je veta, ze horna cast je na dlhsie cestovanie. V PP je to tym padom nevyuzitelne ? Tam tie linky nemaju dlhe trasy ?
Reakcia na: TeBeCe #157485:
My máme tuším zázračný most, však to by mal byť div sveta.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.