Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #15749:
Ano myslel som 91 a 199 🙂

Vladimir : Andy ma pravdu 🙂
Reakcia na: J #15751:
teraz chces pre zmenu nastvat ty mna ? Ja na Dolnych Honoch byvam a netvrdim sice ze to tu je neak uplne super ruzove, ale ani to tu nie je neak zle...
KLF:Tak to by som zrušil aj eliny do Dúbravky a Rače. Tie sú viac posprejované a zničené ako petržalské busy. Taktiež nezabúdaj, že Petržalčania sú najväčší prispievatelia do systému. A Petržalské busy trpia nie svojimi cestujúcimi, ale zlou údržbou, to že na 4 kolóne je iba kanál a velké opravy im robí 1 kolóna a aj to schválne zle... Ale napriek tomu, Petržalka má najlepšiu sieť s veľmo dobrými intervalmi. A môžme za to ďakovať tomu, že pár ľudí z vedenia býva práve v Petržalke. Čo sa toho bronxu týka, v V. Bratislavskom obvode som nikdy nemal problémy, vždy to bolo buď centum mesta alebo Dolné Hony. Petržalka je démonizová ľudmi, ktorý v nej hádam ani neboli a pritom je v nej najvyššia úroveň vzdelanosti obyvateľstva. Ľudia keď počujú Petržalka tak apriori sú znechutený a predstavia si fet a zločin. Pritom v tom vedú Dolné Hony. Všetci vidia len číslo počtu trestných činnov, ale už nikto si to neprepočíta percentuálne na počet obyvateľov.

Horch: Nápad to nie je zlý, ale asi by sa stala tak oblúbená, že by si musel kúpiť 22Tr.

Na a čo sa nočákov týka, tak pohľad do susednej Viedne. Liniek majú 21. N6, N20, N25, N26, N29, N31, N35, N36, N38, N41, N43, N46, N49, N58, N60, N62, N64, N66, N67, N71 a N75. Pre všetky platí, že jazdia iba cez víkend, ale niektoré sú označené, že jazdia iba v pracovných dňoch. Z časti sú označené, podľa denných liniek, ale skôr mám z toho pocit, že ide o oblastné označenie.

Možno by bolo dobré dohodnúť verejnú diskusiu v astorke na tému budúnosť MHD v Bratislave. Za účasti Ďurkovského, Koladu,... a tam dať otázky. Ale aj len uverejnenie nejakého článku v novinách môže spraviť svoje. Ja som si vybral Bratislavské noviny, možno by bolo dobré napísať aj do ostatných novín.
re #15734 Vladimir>

celkom sa mi pozdava ako by si precislil ti nocaky, ale ja by som ta troska poopravil...
503>N32
516>si ratal s tym, ze sa spoja tie 2 trasy? Lebo je
516/I. Vojenska Nemocnica-Hodzovo nam.
516/II. Hodzovo nam. - Koliba
Ja by som ich najradsej spojil s tym, ze by sa to spravilo tak, ze jedna 516 by sla z Vojenskej a druha z Koliby a na Hodzovom by sa stretli a cakali by na pripoj z HLST.
518>N41

re #15733> to nechapem ani ja, ale uz vobec nachapem ako je mozne, ze minule leto sa grafikon nespravil tak, ze 91 by prisla na obratisko CUNOVO a vtedy by odtial odisla 199. Bolo to asi takto>

odchody 199 z Cunova (vymyslene)>
8:30
9:30
10:30
...
ale prichody 91 ktore by teoreticky mohli nadvazovat boli>
8:30
9:34
10:38
...
To bol az taky problem spravit na 199 namiesto 60min. intervalu 64min. interval?
Reakcia na: Neopl@n #15733:
On asi myslel 91 a 199
Reakcia na: KLF #15738:
cha, zas raz mam chut to zobrat osobne, lebo aj JA byvam v petrzalke... 🙂

nemyslim si, ze keby bolo v petrzke metro, jeho stanice by vyzerali horsie... alebo inak, vyzerali by rovnako hrozne ako v ruzinove, raci a uz duplom v starom meste, pretoze prave v centre sa pohybuju ozrati vandali z celeho mesta, ktori sa potom idu do okrajovych stvrti vychrapat...

ja v podstate tiez nie som zastancom troflikov v petrzalke, lebo by nic neriesili, ale AK by uz mali byt, ta predlzena 210 bol taky moj teoreticky napad... myslim si, ze ak by sa natiahla do petrzalky elektrickova trat, autobusy by na obsluhu uplne postacili...
Reakcia na: si #15746:
Jasné. Ale po pravde - najprv by bolo nutné zabezpečiť, aby aspoň súčasné nočáky jazdili v znesiteľnej frekvencii. 😉
Reakcia na: Vladimír #15744:
Ja som pochopil co si navrhoval, len 1. viem ze ludia neradi prestupuju (aj ked pokial by sa spoje cakali, nebol by to az taky prob) a 2. ze v oblasti ktoru by si postihol prestupovou linkou vystupuje zo sucasnej 512ky dost ludi.
Ono by to asi chcelo si nad to sadnut a pospekulovat (ale ma to vyznam, ked to je aj tak cele iba v hypotetickej rovine?) - totiz dalo by sa mozno dosiahnut viacej navrhnutim noveho linkoveho vedenia...
Reakcia na: Neopl@n #15743:
Vychádzal som z toho, že N63 aspoň naznačí, že sa pôjde cez Brnenskú do oblasti SAV. N37 by (podľa mňa) zvádzala myslieť na Mlynskú dolinu a Nový most.
Reakcia na: si #15742:
Akosi si nerozumieme. Ja som predsa nehovoril o žiadnej možnosti, že by tieto zastávky neboli nočnou dopravou obsluhované!
Pôvodne som uvažoval len zameniť koncové úseky L510 a 512, aby mohla byť jedna z nich trolejbusová (510):
t-510: ...Popradská - Dudvážska - ČILIŽSKÁ
a-512: ...Hradská (Nová Vrakuňa !!!) - Komárovská - Krajinská - ŽST POD. BISKUPICE
Takže nová Vrakuňa by bola obslúžená linkou 512, Dolné Hony linkou 510.

Potom som navrhol zlúčiť 512-ku s 514-kou do trasy Vajnory - Jurajov dvor - Trnávka - Astronomická - Nová Vrakuňa - ŽST Podunajské Biskupice. Táto linka by NAĎALEJ OBSLUHOVALA oblasť novej Vrakune, ale nie priamo. Po Ružinov by sa cestujúci odviezli električkou a na Astronomickej by presadli do pripraveného autobusu smerom do Biskupíc.
Reakcia na: Vladimír #15735:
ja neviem, to pisal andy 🙂 #15712 ta 505 by mohla byt radsej N37
Reakcia na: Vladimír #15741:
Mam na mysli "novu" Vrakunu, t.j. zastavky Stavbárska, Estónska, Šíravská. Hlavne na Estónskej zvykne vystupovat slusnejsie mnozstvo ludi...
Reakcia na: si #15740:
Ak máš na mysli (ohľadne tej 512-ky) dostupnosť na Dolné Hony, tak nezabúdaj, že tie by z centra obslúžila 510-ka (N200).
Reakcia na: Vladimír #15734:
niektore cisla su fakt sporne (napriklad taka N78 ktora ak by zobrala trasu 512ky, tak by bola iba polovicna 78ka a ak by si ju este otocil do biskupic, tak ani to nie... Btw, tebou navrhovana zmena trasy a intervalu linky 512 (prispevok #15653) z trnavky do biskupic by neviem nakolko bol dobry, vzhladom na to ze zo sucasnej 512ky vystupuje polovica ludi v "novej" Vrakuni a druha polovica na Dolnych Honoch (ale bolo by to uvazovatelne, kedze tam nie je ani nahorsia pesia dostupnost (pouzivam ked mi zdrhne 78ka a nechce sa mi cakat, ze ju dobehnem po vlastnych vo vrakuni 🙂 ) zo zastavky Cilizska co by bola konecna trolejovej linky)
Ešte som zabudol z toho článku o GIB: „V Rači má svetelná signalizácia na križovatke ulíc Čachtická – Detvianska umožniť uprednostnenie MHD a zabezpečiť bezkolízny prechod chodcov.“ Takže zrejme tam bude snímač. Len dúfam, že to bude spravené tak, že elina bude mať stále červenú a keď sa prihlási tak jej skočí zelená až kým neodíde.
Tuším svitá na veselšie časy čo sa preferencie MHD týka.
Reakcia na: hroch #15730:
Ja by som trolejbusy do Petrzky netahal tiez. ja si myslim, ze vzhladom na to AKY typ ludi v Petrzke byva a ako vyzraju tamojsie zastavky, autobusy - nechal by som tam premavat sroty, alebo aj ked nie sroty, tak iba autobusy. Keby v Petrzalke chodilo metro, tak ja by som nemal odvahu sa tam po veceroch a nociach pohybovat sam. Tie stanice by vyzerali ako v Bronxe podla mna. To by som sa tu aj stavil.
Proste do Petrzalky AK nieco, tak metro a mozno jednu elektrickovu linku cez Stary most, ale inak iba autobusy.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #15725:
No presne. Toto ja tvrdim uz MESIACE, ze treba prejst od diskusii k cinom. Ja som vzdy na toto pristupny.
Reakcia na: Neopl@n #15733:
Nechápem, ako si môžu mýliť 191 a 199, keď ich trasy nemajú ani jednu spoločnú zastávku.
A vôbec, dnešné nočné linky v BA (501 - 518) by som preznačil nasledovne:

501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32

Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.