Predpokladám, že si pôvodne písal o tejto vete: "To znamená, že územie, ktoré nebude súčasťou integrovaného systému sa v cenách v prímestskej doprave bude riadiť samostatným cenovým výmerom, s cieľom znížiť výšku straty z prímestskej dopravy hradenej krajom." Táto strata (to NIE JE účtovná strata SL /ZSSK /DPB) je (okrem iného) priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata (=dotácia) SL menšia a strata (=dotácia) ZSSK väčšia. V tej vete sa ale pravdepodobne myslí zvýšenie ceny lístkov, aby kalkulovaná strata pri rovnakom počte kilometrov bola nižšia. Určite sa nemyslí nejaké "odškodné" za odídených cestujúcich.
V dotovanom ekonomickom prostredí závisí úspech podniku menej od hospodárenia, ale hlavne od vylobovaných dotácií. Zmeniť sa to môže (ale nemusí) jedine tak, že na linky (či už jednotlivo, alebo v balíku) budú verejné súťaže.
Hm, to sa čudujem, že by zatváral až v križovatke, pokiaľ viem, tak až na niekoľko starších vozov, pri všetkých vozoch aj ak sa pohneš s otvorenými dverami, pri rýchlosti nad 2-3 km/h sa dvere samy zavrú.
6292 bola nedávno v Zlíne, pokiaľ viem, takže je tam už dopytový systém.
Žiaľ, na týchto všetkých vozoch je zatváranie dverí dosť neefektívne, t.j. pridlho zvoní (a zvonček píli uši). O ničom to je napr. keď sa otvárajú iba prvé dvere (polkrídlo), cestujúci nastúpi, a potom sa vodič pozerá na dvere, počúva zvonček...
6271 má ako jediný krátky voz urýchľovač zatvárania dverí.
Tak si pozri podorys K2 a povedz mi, akú svoju povinnosť vodič hrubo zanedbal? Jednalo sa jednoznačne o čistokrvnú technickú závadu, ibaže by si trval na tom, aby na každej zastávke vodič vystúpil a šiel sa pozrieť. Jediné riešenie je vyradiť na všetkých elekričkách typu T a K zadné dvere (pri súpravách aj predné dvere riadeného vozňa) z činnosti až do namontovania kamerového systému.
Aj niektorí naši politici vedia zarobiť 3 milióny za 12 minút...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Žiaľ, na týchto všetkých vozoch je zatváranie dverí dosť neefektívne, t.j. pridlho zvoní (a zvonček píli uši). O ničom to je napr. keď sa otvárajú iba prvé dvere (polkrídlo), cestujúci nastúpi, a potom sa vodič pozerá na dvere, počúva zvonček...
6271 má ako jediný krátky voz urýchľovač zatvárania dverí.