Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.topky.sk/cl/10/829302/Vodici-MHD-v-Kosiciach-hrozia-strajkom

Tak tento clanok ma pobavil.Hlavne jeho posledna veta.Snad nechce pan riaditel Kosickeho DP tvrdit,ze vodici MHD v Bratislave zarabaju viac ako 840 ecok. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Valec #156638:

1. Ja tvrdím, že je.
?
2. Ak by zostal počet objednaných vlkm rovnaký, tak by sa kalkulovaná strata nezvýšila. Ale plán dopravnek obsluhy BSK hovorí o zvýšení z 1410470 vlkm na 1841005 vlkm.
Reakcia na: Mischo1 #156626:
A čo to bolo za nehodu pred Matejkovou? Mňa by zaujímalo ako je možné, že 6703 si na odťah čakala minimálne tipujem aj 16 hodín (ak ju už vôbec odtiahli) a prečo to tak dlho trvalo... Veď trolejbus pritom zasahoval aj do cesty a vôbec nebol nijako označený...
Reakcia na: intony #156640:
to je každého vec čím radšej cestuje
Reakcia na: Dexter1 #156639:
Nerozumiem ľudom, ktorí radšej cestujú 8 hodín autobusom, ako 5 hodín vlakom. ?
Reakcia na: Joyki #156637:
ja vlaky nemám rád, radšej chodím autobusom aj keď je to pomalšie
Reakcia na: drink #156635:
Keď ti to tak dobre ide, ešte raz mi vysvetli toto:
"Táto strata je priamo úmerná najazdeným kilometrom. Ak prejdú cestujúci od SL k ZSSK, bude strata SL menšia a strata ZSSK väčšia."

Lebo:
1. strata vôbec nie je priamo úmerná najazdeným kilometrom.
2. ako sa môže zvýšiť strata ZSSK, keď vo vlaku pocestuje o 20 cestujúcich viac?
Reakcia na: Peon #156628:
Na uzemí Slovenska? No drvivá väčšina cestujucich cestuje vlakom. Je to omnoho pohodlnejšie, aj lacnejšie a samozrejme rýchlejšie.
Reakcia na: drink #156612:
Čiže ide o dotácie. Už chápem... Ja neviem ako to fuguje, ale ako hovorí Valec, rozhodujúci by malo byť aj to, koľko cestujúcich je v danom podniku. No, trošku byrokratické. ?
Reakcia na: Valec #156633:
Bavili sme sa o strate, ktorá je, ako správne píšeš, rozdielom výnosov a NÁKLADOV. Takže sme sa bavili o aj o nákladoch. Keďže náklady sú závislé v podstatnej miere od kilometrov, bavili sme sa aj o kilometroch. Keď si kraj objedná od SL menej kilometrov, bude na strane nákladov menšia suma, to znamená že strata (z pohľadu definície "úhrady straty z poskytovania výkonov vo verejnom záujme") bude nižšia.

Pozrel som sa na ten plán dopravnej obsluhy z roku 2007.
Regio-Autobusy súčastný stav: 9831096 vzkm
Regio-Autobusy návrh: 8936113 vzkm

HOWGH
Reakcia na: Peon #156628:
Ako to mám vedieť? Ja som sem neprišiel s informáciami typu JVP. Ja len vravím, že určite neprestanú jazdiť všetky, ako to z #156625 vyznie.
Reakcia na: drink #156630:
Lebo o nákladoch som začal až ja. Vy ste sa tu už od včera (či kedy) bavili stále len o strate a o tom, ako bude vyššia/nižsia podľa toho, koľko sa odjazdí kilometrov.
Reakcia na: Peon #156585:
Tak to mení situáciu ?
Lebo ja na tých trasách do Maďarska nechodím, ale išiel som pár krát ich spojom Martin-Blava a späť a vtedy vždy meškal pol hodiny
Reakcia na: Peon #156628:
Ja som počul že pravdepodobne konkurencia preto aj zredukoval k 1.10. diaľkové linky
Reakcia na: Valec #156627:
"Strata je rozdiel medzi výnosmi a nákladmi" - to si napísal ty, tak prečo tvrdíš, že o nákladoch nebola reč.
Reakcia na: Mischo1 #156626:
V prvom rade je neskutočná hanba, že tento stav je tu v podstate od septembra 2006 a nič s tým doteraz nikto nespravil. Ani napojenie na existujúcu sieť, ani dokúpenie ďalších vozov. Lebo ak je niekto tak naivný, že na 5 vozov potrebných na výpravu na 33 v špičke, nechá len jeden voz ako rezervu, tak to hádam ani nepotrebuje komentár. Hlavne ak musia chodiť na prehliadky, údržbu, majú poruchy, každý voz tak v priemere raz za mesiac a pol odstavený na tri týždne ? Nehovoriac o tom, že k definitívnemu stratu zmyslu 33 dokonale pomáha 133 v 6 minútovom intervale, ktorá je veľmi dokonale papierovo v preklade s 33, ale v zásade chodí jeden cyklus pred trolejbusom, čo je choré, ale tiež to nikto nerieši, lebo papierovo to takto vyzerá lepšie, ako keby mali odchody z Molecky 32/33/133 spoločné, ale chodili by tak ako mali, teda 33 pred 32/133. ?.
Reakcia na: Valec #156627:
A aký problém má Slovak Lines s diaľkovými linkami, že ich asi bude redukovať? Konkurencia iných dopravcov alebo mýto?
Reakcia na: drink #156624:
Ja vravím, že strata nezávisí od najazdených kilometrov. A nie náklady. O nákladoch tu doraz nebola reč, stále ste sa bavili len o strate.

A po presune cestujúcich do vlakov výkony v autobusovej doprave viac menej zostanú, len sa presunú inde - viď Plán dopravnej obsluhy.

Re #156625 SORBN12: Úplne jazdiť určite neprestanú. A čo a za koľko si namontujú do diaľkových vozidiel je jedno, takže na to žiaden tender nemusí byť.
Reakcia na: luky133 #156606:
včera sa toho stalo na DD až dosť, pokazená 6703 na Hany Meličkovej, nehoda pred zástavkou Matejkova, dnes cez vykend v premávke len 3 25TRky, čo mozme očakávať zajtra v premávke na L33- posledné dve funkčné 25TRky, a tri MANy, máme vobec tolko, keby DPB napadlo tak na špičku nasadí 14TRky, čo sa ale nestane, takže zajtra sa možme tešiť na to že polka 33 bude vynechavat... ? ? ?
Viem ze to tu nepatrí ale dopočul som sa od jedneho SL vodica, že od decembra prestanu dialkove linky jazdit a od noveho roku do busov zacnu montovat informacne panely a kamerovy system. Mozno si vymyslal ale chcel by som najst tender na to. Bo akosik neviem najst

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.