Reakcia na: intony #156448:
a čoho ešte? Ja beriem do úvahy, že okrem toho, že bude náhrada za 78 a 95 v Petržke, tak bude konkurovať L94, tiež možno časť ľudí čo cestuje z Petržky na Hodžko a Zochovu a ide potom pešo smerom na Obchodnú tak preberie ľudí z 83,84 a 93. Avšak na škodu veci je stále to, že aj keď bude premávať predĺžená L13 do Petržalky tak stále bude cestovanie L93 alebo prestup 83+93 rýchlejší než električka. To by musela byť obnovená trať Suché mýto - Štefánikova - Hl.st. aby električka konkurovala pri ceste na Hl.st. linke 93, výnimkou bude Ovsište, pre neho bude električka rýchlejšia pri ceste do mesta než trtošenie sa v 84 alebo 99+prestup na inú bus-linku. Určite ale nedotiahneš na električku ľudí z L80 alebo 88, ktorým to bude stále do mesta rýchlejšie cez Nový most, ibaže by sa komplet prerobila tá nepodarená križovatka na Vlasteneckom námestí (dnes som tam videl na ceste ležať niečo červené, akoby ulomilo z Méďu keď dre zadkom o cestu)
no.ev.di.
V MBCC k tým 45 sediacim sa teda sotva postaví 145 cestujúcich, na to dám svoju psiu búdu! ? vo vleku by som to videl tak na 40 ľudí, kĺb - 6-8 ľudí predná časť a vpredu 50osôb, dokopy teda prepraví tých 145 cestujúcich a nie 145 na stojáka ? skús okrem hltania čísel na webe (nielen ty ale aj ostatní) počítať v autobuse koľko ľudí tam je, hovoril som to už dávno a nikto nič nepočítal ako vidím dobre. Ak máte menej ako 185cm, tak ťažko dačo spočítate, tak aspoň keby ste dali na moje reči, aspoň raz.