Upozorňujem na /neviem odkedy/ chybný CP linky č. 23 (iba smer Mláka) na imhd. Správny je na zastávkach a prekvapujúco aj na dpb.sk
Konkrétne: Všetky spoje idúce iba po "J. Jonáša - Volkswagen" máte uvedené bez poznámky navyše. Pritom na niektoré z nich nadväzuje spoj smer Mláka.
Smer Lamač z Mláky (kde je CP správny) je to jednoduchšie, keďže tam na "J. Jonáša - VW" nadväzujú do Lamača všetky spoje s poznámkou.
Na bid.cp.sk je to zle, lebo poznámky pod CP sú napísané nejasne a poznámka "C" je dokonca blud.
Konkrétne: Všetky spoje idúce iba po "J. Jonáša - Volkswagen" máte uvedené bez poznámky navyše. Pritom na niektoré z nich nadväzuje spoj smer Mláka.
Smer Lamač z Mláky (kde je CP správny) je to jednoduchšie, keďže tam na "J. Jonáša - VW" nadväzujú do Lamača všetky spoje s poznámkou.
Na bid.cp.sk je to zle, lebo poznámky pod CP sú napísané nejasne a poznámka "C" je dokonca blud.
Peon
Neviem ako Tesco SIM karta, ale na O2 SIM kúpených v obchodoch Tesco sa po kúpení nedajú prijímať hovory a všetky odchádzajúce (pravdepodobne s výnimkou tiesňových) sú automaticky smerované na zákaznícku linku O2. Takýto "vynútený" hovor je vždy bezplatný.
Zákazník má 2 možnosti:
a) operátorovi nadiktuje svoje kontaktné údaje. Doporučeným listom dostane nejaký kód, ktorý potom telefonicky nadiktuje operátorovi. Čiže overenie totožnosti podľa OP vykonáva poštárka pri preberaní toho listu.
b) môže zájsť do ktorejkoľvek (najlepšie značkovej) predajne O2, kde po predložení OP na počkanie SIM kartu aktivujú.
To s O2 píšem z vlastnej skúsenosti, lebo pred pár mesiacmi som starým rodičom tie SIM-ky v HM Tesco kupoval (s kreditom 10,12 € za 8,46 €).