Riešenie by bolo dohodnúť sa s rakúskymi regionálnymi orgánmi, aby uvedený prepravca premával až do BA s tým, že rakúske orgány by dotovali linku po hranicu a od hranice by ju dotovala Bratislava, ako mesto (alebo skôr BSK, keďže je to rádoby prímestská doprava). Linka by mohla mať dve označenia (teoreticky).
Ale každopádne mi BID do zahraničia príde ako utópia... v zmysle plnohodnotnej integrovanej dopravy určite... sú to také rozprávky pre šotoušov... (v súčasnosti a blízkej budúcnosti pri zachovaní súčasného stavu spoločnosti a najmä politiky)
To by som musel poznať rakúsky zákon o cestnej doprave. Ale keďže v tej istej trase premáva dotovaný rakúsky dopravca integrovaný do VOR, pravdepodobne by to nenechali len tak.
K prvej odrážke: v Hainburgu už funguje VOR, takže integrovanie 901 do BID je absolútne nepravdepodobné. A keby bola aj vôľa Hainburgu, pochybujem, že regionálne orgány Rakúska by s tým súhlasili.
napr. pri havárii by sa dali zneužiť na poškodenie majetku DPB ale neboj sa, sor je predsa "kvalitný" bus, ten ani horieť nebude - ten plast iba sčerná
tiež ma to prekvapilo... aj on patril spolu so záhradkárom, cílekom a pod. k "ľudia ako my"?
Re #155945 810zssk: pochybujem, že by sa tam Slávik dostal... ale aspoň je väčšia motivácia ísť voliť len sa bojím, či nebude aj s tými svojimi zeed-kármi kandidovať aj do Pe zastupiteľstva...
Tá z Rače pre 3/5/7/11/17, lebo ako píše Kecho teraz je tam výjazd vozidiel stavby a po novom tam má byť vjazd or výjazd z toho stavaného tuti-fruti hypermulitpolyfunkčného centra (neviem či nie náhodou "Nová Mýtna..? )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk