Podobny problem bol aj zaciatkom 90.rokov s vybudovanim autobusovej zastavky Lafranconi. Obyvatelia toho domu pri zastavke (smer Patronka) ju tam nechceli a spisovali peticie
takže časové jednotky dpb môžeme označiť asi takto:
blesková - zavádzanie spojov na DD - okamžite
najkratšia - vyhovenie dôchodcom - 32 dní
krátka - vybavenie busov značovačmi - cca 3 mesiace
stredná - oprava infotabule - cca rok
dlhá - príprava nespochybniteľného tendra - minimálne cca 2 roky (+ následne zrušený ? )
najdlhšia - vybudovanie prestupného terminálu - ešte sa dlho nestane
Re #155701 Ondro: a napr. Solarisy môžeme kupovať až potom, keď konečne niekomu docvakne, že stoja +/- rovnako ako Sory btw. aj Mercedesy 18m môžeme kupovať, pretože sú podstatne lacnejšie ako MBCC...
V hore uvedenom linku je kix ohľadom L630, kde sa spomína, že každý druhý spoj ide do Chorvátskeho Grobu, čo už nie je pravda. Treba tam napísať, že spoje L630 premávajú od dátumu XY v celej dĺžke trasy a vybrané spoje z Chorv. Grobu končia na Zlatých pieskoch.
Tak možno teraz už nie ale v prvej fáze Siemensizácie sa menili len základné návestidlá a opakovačky len tam, kde sa dávali tristovky.
Ad obrázok: Áno, to je presne on. Aj si ho na tom mieste pamatám v časoch, keď som tam denne chodil. V tých liatinových krytoch boli také zvláštne okrúhle zamrežované otvory.
Čo myslíš bielym hranatým podkladom? Prvé ampule modernej éry semaforov v BA boli Siemens - tmavozelené, ešte donedávna na hromade križovatiek k videniu. Ďalšie boli ampule AŽD Bratislava zo začiatku 70. rokov, po politicky vynútenom prechode zo Siemensa na AŽD. Také hranaté liatinové? Najdlhšie sa tuším zachovali na dopravných ihriskách na Tomášikovej, Dunajskej a na Exnárovej. To, čo je na I. Karvaša x Radlinského, sú novšie AŽD z konca sedemdesiatych, ešte ich vídať ako opakovacie na výložníkoch.
Keby si ešte tak vygůglil nejaké fotky, tak by som ti bol veľmo povďačný. Lebo tú Štefánku si pamatám dobre, tak reku či na tom Kamennom bolo to isté - čierne ampule s Fresnelovými šošovkami na pruhovaných stĺpoch bez výložníkov, dole s liatinovými deklami ako stĺpy VO, chodecké ampule s gumokolným usporiadaním (č/ž/z) len menšie - asi 100 mm sklá.
Kamenné si pamatám až po postavení Prioru so Siemensom.
inak ten pred-siemensovy model semaforov si pamatam, boli na takom bielom hranatom podklade nie? ? este starsi typ sa zachoval na krizovatke I.Karvasa a Radlinskeho ? teda aspon vizualne sa mi zda, ze je dost stary
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.