Ja som zo Senca a vrámci BSK používam len Slovak Lines+električenka nalepená na zadnej strane dopravnej karty.Je to super lebo keď som si dal lepiť električenku na zadnú stranu nemusel som si(aspoň myslím) platiť za to.A čo sa týka BID tak to je tiež výborné.Kdekoľvek v meste som a potrebujem sa dostať rýchlo na Nivy tak skombinujem MHD+BID(Slovak Lines) a mám vybavené.Je to rýchle a hlavne tých pár centov čo stojí lístok vrámci mesta nikoho nezabije ?
Som skôr toho názoru,že ISIC je dobrá len pre tých čo bývajú mimo BSK.Pre tých čo dochádzajú do BA vlakom/autobusom a prechádzajú cez viacero dopravcov,aby sa sem dostali za prácou/školou.
Co je to za blbost? Aj ked mi plati karta dlhsie tak ju budem musiet menit? Nech si trhnu, bud to hodim na ISIC (a vybodnem sa na BID priplatok), alebo uz naozaj zacnem jazdit na cierno, lebo na toto nervy nemam.
A dnes ako som šiel okolo som videl niečo neobvyklé. MsP tam dala zábrany s nejakým textom, mala pristavené vozidlo a inkasovala od zamestnancov múzea za neoprávnené parkovanie. ? Myslel som, že v Bratislave je to nemožné. ?
"V tej obnove trolejbusov, tam našou snahou bolo zabezpečiť 35 kĺbových nových nízkopodlažných trolejbusov a 30 sólo vozidiel, ale to je podľa mňa projekt na takých desať rokov, ale každý rok by bolo vhodné nakúpiť rádovo tých dvadsať vozidiel pre Bratislavu." http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11026023&p1=51337#mesg20
Dnes presne po mesiaci mi bol doručený list od ÚVO ohľadom podnetu na DPB. Bol pomerne rozsiahly (cca jeden a pol strany) a zistil som, že ako sú naše zákony dobre napísané... Odpísali mi to, že sa mojím podaním zaoberali, ale kontrolu na základe podania FO môžu začať len vtedy keď list príde 7 dní pred podpisom zmluvy čo sa dá jednoducho obísť ako v tomto prípade, že zmluva bola podpísaná 11.8.2010 ale ÚVO to dali vedieť až 2.9.2010 s tým, že ÚVO to zverejnili 4.9.2010 (asi DPB vedel veľmi dobre, prečo dáva ÚVO vedieť až po tomto termíne). Avšak ďalej mi napísali, že zvážia ešte jeden krok, ale nebudem ho tu písať lebo sem chodia aj vysoký ľudia z DPB a ešte by sa spustili skartovačky ako v prípade Nového Mesta v kauze prideľovania bytov. ?
no ešte to nekončí, ešte DPB k tomu vydá stanovisko, zatiaľ na ich strane je záujem to dať do praxe a určite to neostane bez odozvy tento list, resp. už dnes ráno som bol v DPB osobne prehodiť reč čo a ako.
kto by to chcel odpoveď z magistrátu na ten návrh v lepšej kvalite tak tu je v PDF formáte zozipované ale každá strana je zvlášť, lebo mi to tak scanner hodil ?
a to ešte si predstav, že by dakto podal návrh s ešte menším počtom liniek a 4min intervalom ? tí by to asi nerozdýchali ani do šibačky ? osobne si myslím, že 4min návrh je ešte lepší ako toto s 8min, ale úprimne si povedzme, že na to by bolo treba už mať aj vozový park na nejakej úrovni, keďže by sa počet prestupov zvýšil, takže 4min až v budúcnosti. Tie obajovačky toho ako sa cestujúcim nebude chcieť prestupovať a ako budú dezorientovaní to ma neprekvapuje ale zaskočilo ma to posudzovanie odkiaľ kam majú z ktorej radiály priame spojenie :
1. posudzovať ako jednu z prvých vecí, odkiaľ kam je priame spojenie pri návrhu kde je redukcia počtu liniek úchylnosť, aj keď povedzme, že smerodajné bolo pre návrh aby z každej radiály bolo spojenie na Obchodnú a Špitálsku, čo s výnimkou Vajnorskej (tam ani dnes nie je spojenie s Obchodnou) bolo splnené a spojenie Dúbravka - Špitálska je na jeden prestup, rovnako ako Vajnorská - Obchodná.
2. posudzovala zvlášť spojenie k zastávke Jesenského a Kamenné nám. ? iróniou je, že v návrhu C je spojenie Dúbravka - Šafko ale Šafko - Dúbravka už nie je a to si dotyčná nevšimla, pričom L4 ide v C) Dúbravka-Šafko/Štúra-Špitálska-Zlaté piesky
dnes 1110 otrasny vodic - jazda ako zo svinami, dakujem pekne za takuto jazdu ! ! ! nikdy viac MHD ! stary somar
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe