Reakcia na: S499.1023 #155734:
a to ešte si predstav, že by dakto podal návrh s ešte menším počtom liniek a 4min intervalom ? tí by to asi nerozdýchali ani do šibačky ? osobne si myslím, že 4min návrh je ešte lepší ako toto s 8min, ale úprimne si povedzme, že na to by bolo treba už mať aj vozový park na nejakej úrovni, keďže by sa počet prestupov zvýšil, takže 4min až v budúcnosti. Tie obajovačky toho ako sa cestujúcim nebude chcieť prestupovať a ako budú dezorientovaní to ma neprekvapuje ale zaskočilo ma to posudzovanie odkiaľ kam majú z ktorej radiály priame spojenie :1. posudzovať ako jednu z prvých vecí, odkiaľ kam je priame spojenie pri návrhu kde je redukcia počtu liniek úchylnosť, aj keď povedzme, že smerodajné bolo pre návrh aby z každej radiály bolo spojenie na Obchodnú a Špitálsku, čo s výnimkou Vajnorskej (tam ani dnes nie je spojenie s Obchodnou) bolo splnené a spojenie Dúbravka - Špitálska je na jeden prestup, rovnako ako Vajnorská - Obchodná.
2. posudzovala zvlášť spojenie k zastávke Jesenského a Kamenné nám. ? iróniou je, že v návrhu C je spojenie Dúbravka - Šafko ale Šafko - Dúbravka už nie je a to si dotyčná nevšimla, pričom L4 ide v C) Dúbravka-Šafko/Štúra-Špitálska-Zlaté piesky
no.ev.di.
http://www.upnito.sk/subor/a05451a99f0c4b296299e0004e8167d0.html