Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mne.je.to.jedno #155468:
nuž to nie je 18m bus, ako DPB natrepal ľuďom pred 5 rokmi, keď ich kupoval vraj preto, že je to na CNG a nahradia nimi vyradené Ik280. Kupovali to hlavne preto, že Solaris ponúkol dobrú cenu, ostatné DPB nezaujímalo a tak bola aj vyhotovená zmluva, ktorej nedostatky sa plne prejavili, keď sme sa dožadovali opravy vyhorených Solarisov.
Velka vdaka patri vozidlu 1102 za rychlost, dochvilnost, presnost, MAJU TO MAJU ASI TAZKE, VOZIT LUDI, LUDIA NIKDY NEPOCHOPIA PRACU VODICOV, POKIAL ONI SAMI NIESU VODICMI. (ja sam som vodic os. auta, ale kvoli skole velmi nejazdim.)

VAS CETUJUCI Martin.
Reakcia na: luky133 #155469:
Solaris je to najlepšie čo mohlo do Bratislavy dojsť...samozrejme kebyže to je 12/18m
Reakcia na: mne.je.to.jedno #155468:
Skôr by som povedal, že Solaris je oveľa priestornejší než niektoré iné autobusy.
solaris najotrasnejsie autobusy ! nemam rad, lebo je tam malo miesta, narozdiel od inych busov.
POCHVALA : 7206, NEPRIJEMNY SOFER NA 1206.
Reakcia na: Ike #155462:
A keby aj dosiahol, tak sa mu budú zrážať električky ? .
Možno Ste to už videli, no mne sa to stále páči... karosa je nezničiteľná...najlepší je ten betónový záteras... to je ako z papiera 🙂 http://www.mojevideo.sk/video/364e/havaria_test_karosa.html
Reakcia na: S499.1023 #155460:
Nikdy neviem kedy sa mi môže zísť! A už vôbec to nevieš ty ? Asi si prídem dať k tebe vyveštiť ty polyhistor ?
Reakcia na: Ike #155462:
myslel som prednosť pred IAD 🙂 a okrem toho, potom by zo Špitálskej musela dávať pri odbočke doprava na SNP prednosť elina iba 2 elinám zo Šafka za 12 min., čo by sa teoreticky ani nemuseli stretnúť a pri jazde priamo tiež 2 zo Šafka a 2 z SNP a 1tka (v int12) by pri ceste dolu musela púšťať 4,11,13, 14,17 z pravej strany... proste stačilo by trochu slušnosti a ohľaduplnosti a eliny by nemuseli mať takmer žiadne zdržanie z dôvodu križovatky...
mimochodom, pošta má povolenie jazdiť po trati? z akého dôvodu? u policajtov, hasičov a sanitiek by som to ešte pochopil, ale ďalšie výnimky...
ale napr. by ma tiež zaujímalo, či sanitka bez zapnutých blikačiek alebo húkačky má právo jazdiť po elinovej trati, prípadne cez zákaz vjazdu...
Reakcia na: kecho #155461:
ale stále si budú musieť električky dávať prednosť. A takisto budú musieť dávať električky prednosť vozidlám so špeciálnym povolením, ktoré môžu premávať po električkovej trati (napr. pošta, mestská polícia, polícia a pod.). Ćiže absolútnu prednosť električiek z 3 smerov naraz nedosiahneš nikdy 🙂
Reakcia na: S499.1023 #155460:
"vytvoriť prednosť električky zo všetkých smerov" pred IAD sa dá jednoducho zmenou hlavnej cesty podľa #155450 😉
Reakcia na: no.ev.di. #155456:
No tak to vrele dúfam, že ho nespravíš, keďže v jednom príspevku vytvoriť prednosť električky zo všetkých smerov a ešte tvrdiť "hoc zo zákona má elina prednosť", to už vyžaduje veľkú tuposť.
A načo ti vlastne bude vodičák, keď neustále proklamuješ svoju obrovskú nenávisť k tým, čo si "vyvážajú rite"?
Reakcia na: Ike #155455:
snáď by si značku "daj prednosť v jazde" všimli ? a keď nie, po 3-4 zdemolovaných autách by si to zapamätali 😉 btw. z Radlinského smer na stanicu tiež majú eliny zo zákona pri odbočovaní doprava prednosť pred IGK a v pohode sa to rešpektuje...

Re #155423 Martin Fundárek: posunutie cesty a vytvorenie ostrovčeka na Radlinského už zrejme padá, lebo pred daňovým je na chodníku asi 5 zelených značiek. osobne to tipujem na JCD stavbu, ale sa mi zdajú dosť ďaleko od seba, takže buď to bude nejaký dlhší prístrešok alebo tam šupnú aj automat na lístky...
Reakcia na: Valec #155457:
U nás nepochopili ani preferenciu, takže predpokladám, že na tento signál by potrebovali na KDI minimálne doktorát ?
Reakcia na: Ike #155446:
Môžeš to kľudne rozdeliť do viacerých križovatiek (ako sa to bežne, i keď nie podľa predpisov a noriem) robí a vtedy si budú dávať prednosť len električky nazvájom. A to už by problém (pri intenzite z SNP) nebol.

Re #155453 S499.1023: No, tak rezanie do linolea je ešte ešte lepší spôsob ako dierne štítky. ? BTW, zmeniť už hotový signálny plán nemôže opäť trvať dlhšie ako pol hodinu. Takže za čas prípravy stanoviska magistrátu to mohli mať aj zmenené

Re #155455 Ike: Mimimálne na Nám. osloboditeľov v KE taký signál mali (predtým než priecestie stavbou Auparku zaniklo). Samozrejme v Rakúsku je takých signálov hneď niekoľko. Len v Bratislave by to na KDI nepochopili.
Reakcia na: S499.1023 #155454:
robím si ho práve... ale aký to má súvis s mojím názorom na semafory? Tie električky som myslel tak, že by mali prednosť pred IAD, avšak pri dávaní prednosti v jazde medzi električkami by bolo jasne treba stanoviť jeden hlavný smer, čo by bolo Špitálska - Štúrova a tí čo by išli z/na Nám. SNP by dávali prednosť.
Reakcia na: kecho #155450:
To by tam potom s istotou museli dať spomalovače, pretože tipujem, že 95% vodičov by prehliadlo, že majú dať prednosť. I keď by sa to dalo riešiť červeným signálom stop so žltým signálom pozor, ktorý sa používa na zabezpečenie vjazdu elekričky na cestu. I keď pravdu poviem, tento signál som nikdy v skutočnosti nevidel, len vo vyhláške sa spomína

"(5) V osobitných prípadoch, napríklad na zabezpečenie
vjazdu električky na cestu, sa používa signál s červeným
svetlom „Stoj!“, ktorému predchádza signál s plným
žltým svetlom „Pozor!“; vodič je povinný zastaviť
vozidlo pred priečnou súvislou čiarou (č. V 5a, č. V 5b
alebo č. V 5c), a kde taká čiara nie je, pred svetelným
signalizačným zariadením."

Možno by šlo spraviť to, že hlavná cesta zostane hlavná s tým, že električková trať by sa týmto signálom nadradila (hoci pri odbočovaní z Kamenného na nám SNP má električka prednosť, pri výjazde z SNPčka musí dať prednosť vozidlám v kolíznom smere a pri jazde zo Štúrovej protiidúcim vozidlám) tak, že najprv by sa riešila prednosť medzi električkami a až potom by šli vozidlá.
Reakcia na: no.ev.di. #155445:
Ty nemáš vodičák, že? A je to vidno.
Reakcia na: Valec #155443:
Ani v časoch, keď som chodieval brigádovať na MSK (1978-1980) sa radiče neprogramovali diernymi štítkami. Siemens EST a GA sa programovali diódovými maticami, FU rezaním signálneho plánu do linolea ? , AŽD vynálezy BD, BD-S a spol si už nepamätám.
Každopádne najdlhšou fázou preprogramovania radiča bola tvorba signálneho plánu, rozhodne nie fyzické preprogramovanie.
Najlepšie na relácii bolo, že absolútne, ale absolútne nikdo nespomenul, aká je tam VYPRÁZDŇOVACIA doba, len raz tam čosi odznelo, že aj tá je krátka. Však samotnej zelenej stačia aj dve sekundy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.