Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #154762:
vzdialenosti sú nevyvrátiteľné, ale to nič nemení na tom, že časové trvanie cesty dvoch 50m úsekov nie je rovnaké....

kebyže bereme problematiku MHD kartometricky, tak potom zrušme v Petržalke MHD, veď je to v krásnej pešej dostupnosti!
Reakcia na: M.C. #154759:
Ako vies, ze ide o elektricku? Nezda sa mi ze by sa nepochvalili.
Reakcia na: Emo #154758:
Dik. Smele plany. Petto tam tiez bol a pisla ohladom tych trolejbusov, takze som zvedavy. Takisto tie Capacity, ze sa nepredavaju a asi cakaju na peniaze. Cize buduci rok by mohli byt aj tie ostatne. Spominalo sa 75 busov a 70 trolejbusov. 35 solo, 35 klb.
Reakcia na: Ike #154757:
také dačo ako kartometrické meranie asi nepoznáš,že?
Reakcia na: Ike #154757:
a to, že je mapa generalizovaný obraz zemského povrchu nič nemení na meraných vzdialenostiach!
robia to už od minulého piatku !
Čo sa týka tej električkovej trate do Petržalky , tak už robia sondy (vrty) pri chorvátskom ramene. Presnejšie - Nam. Hraničiarov. Kde sa nachádza ten mostík a jak sú stromy pri Jantarovej ceste.
Viem to lebo bývam oproti.
Reakcia na: Marek1978 #154724:
Tak prítomný bol za DPB Bronislav Weigl. Prvou témou bola obnova vozidlového parku, kde sa spomínal najmä nákup nových autobusov (SOR, Capacity, Citelis). Aj som sa zaèal vypytovať oh¾adne toho financovania, èo si mi písal, ale toto nebola celkom jeho oblasť pôsobnosti a nikto kompetentný z magistrátu tam nebol. Pokia¾ ide o trolejbusy a elektrièky, tam sa hovorilo o ich modernizáciach buï dodávate¾sky alebo vlastnými prostriedkami DPB. Nové trolejbusy by mali prísť vraj v druhej polovici budúceho roku. Nákup nových elektrièiek závisí od výstavby nových tratí, najmä tej do Petržalky (ktorej sa inak absolútne vyhol).

Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.

Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.

Snaï som na niè nezabudol
Reakcia na: no.ev.di. #154753:
človeče!!! si geodet!!! mal by si aspoň trocha vedieť, že mapa je GENERALIZOVANOU reprezentáciou priestoru...
Reakcia na: no.ev.di. #154753:
A z tohoto ja vidim, ze ty absolutne nepoznas miestne podmienky, zasa len dristas. Zvez sa tam niekedy tou 23kou a zisti.
Reakcia na: Peon #154736:
Jednu redaktorku SME som tam videl.
Reakcia na: no.ev.di. #154751:

Ignác maps vyhodil nasledovné:
Presun z Mokrohájskej k Tescu: 1 prechod (intenzita premávky nízka)
Presun zo zast. Na vrátkach k stanici Lamač: 3 prechody (intenzita jak hovado)
A pokiaľ ja viem, tak nástupište je de facto na zastávke Segnáre nadchod.
Mladý človek by tento presun zvládol rýchlo, ale čo starší občania?
A teraz ďalšia vec: koľko ľudí chodí na vlak na stanicu Lamač a ide na Hlavnú stanicu s týmto vlakom (týmto vlastne začala táto diskusia)
Reakcia na: frenky #154752:
a keď ideš pešo Na Vrátkach - ŽST Lamač, tak prekonávaš zákopy či čo? Viem, že je tam výjazd na diaľnicu a tak určite tam človek netvrdne.
Reakcia na: no.ev.di. #154751:
A Google ti zmeral aj casovu narocnost presunu? Uvedom si o co tu ide.
Reakcia na: frenky #154748:
dobrý pokus ale zadrel si teda ?
vzdialenosti : Na Vrátkach - ŽST Lamač = 200m
Mokrohájska - Tesco Lamač = 500m, toľko meranie cez mapy.sk

Google maps vyhodil nasledovné :
- Mokrohájska - Tesco Lamač : 450m po križovatku Mokrohájska x Lamačská cesta
- od križovatky Janka Alexyho x Na Vrátkach po ŽST Lamač to je 140m

čiže Google maps udal hodnotu až o 3,2väčšiu a mapy.sk udali 2,5x väčšiu vzdialenosť
Reakcia na: SiTy #154749:
čo sa stalo? ? za Róbertka na dni bez áut veselo je... z vysoka
Reakcia na: no.ev.di. #154713:
Ja viem, ze stoji Na vratkach. Ale potom napriklad aj 21tka stoji pri TESCU Lamac, ked to takto beries...
Reakcia na: kecho #154746:
Vsak a kto povedal, ze maju peniaze? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.