Ignác maps vyhodil nasledovné:
Presun z Mokrohájskej k Tescu: 1 prechod (intenzita premávky nízka)
Presun zo zast. Na vrátkach k stanici Lamač: 3 prechody (intenzita jak hovado)
A pokiaľ ja viem, tak nástupište je de facto na zastávke Segnáre nadchod.
Mladý človek by tento presun zvládol rýchlo, ale čo starší občania?
A teraz ďalšia vec: koľko ľudí chodí na vlak na stanicu Lamač a ide na Hlavnú stanicu s týmto vlakom (týmto vlastne začala táto diskusia)
dobrý pokus ale zadrel si teda ?
vzdialenosti : Na Vrátkach - ŽST Lamač = 200m
Mokrohájska - Tesco Lamač = 500m, toľko meranie cez mapy.sk
Google maps vyhodil nasledovné :
- Mokrohájska - Tesco Lamač : 450m po križovatku Mokrohájska x Lamačská cesta
- od križovatky Janka Alexyho x Na Vrátkach po ŽST Lamač to je 140m
čiže Google maps udal hodnotu až o 3,2väčšiu a mapy.sk udali 2,5x väčšiu vzdialenosť
Zo skúsenosti: funguje to tak, že každý vodič použije ako výstupište tú zastávku, ktorá ho napadne. Do výstupišťa/nástupišťa často už prichádzajú prázdni. V nike občas na začiatku vjazdu do nej stojí nejaké blikajúce auto, ktoré zavadzia (ako inak - nič sa s tým nedá robiť), do výstupišťa vojde autobus linky 133 čakať na odchod. Na to tam príde na odchod autobus linky 28, musí ho obehnúť, ale už sa nedokáže postaviť na nástupište tak, aby stál okrajom vozidla pri nástupnej hrane, ale meter od chodníka. Úplne sa tým stráca efekt nízkopodlažnosti vozidla pri nástupe. Už som zažil, že sa nastupovalo do autobusu stojaceho v jazdnom pruhu, lebo sa do nástupišťa pre čakajúce iné autobusy proste nezmestil. Inak - občasná zastávka má tiež slúžiť pri náhradnej doprave do Dúbravky a Karlovej Vsi na obrat autobusov ND.
Hej, je to podobné. Mám v pc obidve skladby stiahnuté a melodicky je to rovnaké akurát že tá Beusácka je melodickejšia. A možno je aj iná dorpavácka pesnička o ktorej zatiaľ nevieme, či?
nic sa nepredalo, jednoducho nie su "love" , o pokute nebola zmienka . Ale zmienil sa o 75 klb. vozoch,ktore este nam plynu z tendrov - vychadza to na tych 15 Capa + 60 NB18 , cize stale sa rata este s Capa. Chvalili sa Capy,ze su spolahlive a ze ake su na rit Citelisy aj 12M aj 25 Tr - jednak aj vetranie aj elektronika
No podľa plánu v rozpočte sa mal nabudúci rok tušímže aj plánovať nákup trolejbusov. Alebo najprv električky a až potom trolejbusy? Si už nespomínam. Ako tak rozmýšľam tak tu budeme mať SOR-y trolejbusy? Nevraveli či nejaký počet z nich bude aj s diesel agregátom? Lebo tieto dni znova nastala situácia, že miesto trolejbusu tam musí behať autobus. ?
Re #154736 Peon: Tak pri Eurovei som temer každý deň a od jej premiestnenia som tam nikoho nevidel vystupovať. Vodiči zájdu na zastávku Nová budova SND a po vystúpení zacúvajú na jej koniec kde čakajú na odchod (teda aspoň vodiči 28 neviem ako vodiči 133).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.