úplne stačí, Karosy a IK280 nemali cez 18m a stačili, netreba zbytočné dlhé klobásy ako MBCC a SOR, ktoré aj tak odvezú o možno 10 ľudí viac ako bežné klbáky, aj keď za MBCC by som ruku do ohňa nedal, tam je to podľa mňa vyrovnané s Ik435 a TAMBUS ho prekoná jednoznačne.
myslím si,že interierérovo bude kĺbový TEDOM robený podobne ako sú sólo vozy - t.j. s "antivandal " bočnicami . Ešte ma napadlo,ak bude každé mesto požadovať pri nákupe CNG vozov referencie na x vozov CNG ,tak SOR si nikdy neškrtne,lebo stále ich ešte veľa nevyrobil . Preto ak aj DPB vypíše tender na kĺbové CNG, nebude požadovať žiadne referencie iba najnižšiu cenu.
Ja by som mal skôr iný nápad. A síce nameisto L801 by som predĺžil linku Volanbusu Bešeň - Rajka buď do Čuňova, alebo až do Rusoviec s tým, že sa tam platilo aj v EUR a malo by to lepší cp.
2. nápad bol, že by DPB, alebo ŽSR zriadili regionálnu vlakovú dorpavu ŽST Petržalka - ŽSZT Rusovce - ŽST Rajka a späť.
nevedel by mi niekto povedať, že keď DPB kupuje vozidlá tak platí cenu aj s DPH alebo bez? Lebo vždy sa uvádzajú ceny bez DPH, tak by ma zaujímalo, či sa na súťaže pre DP nevzťahuje daňové zaťaženie, alebo áno.
však hej, ale čo je to platné niekomu kto napr. mal vo vozovom parku Karosu ani nepamätá a údržba je už zaškolená a naučená na úplne iné dačo?! Teraz preto, že naši údržbári nevedia udržiavať Solaris alebo Mercedes tak sa tu budeme voziť v tom najlacnejšom lebo niekto je lenivý si robiť svoju robotu, alebo sa starať o to aby boli náhradné diely a kvalitné zaškolenie údržbárov a tiež aby boli náležite finančné ohodnotení?!
však hej, ale ako mohol v roku 2005 DPB referovať dačo na Tedom keď prvý nám došiel až v roku 2008. Navyše tam je len písané, že mienia využiť možnosť testovania autobusu Tedom, čiže to nie je referencia na Tedom ale skôr to, že čo si DPB sľubuje od testovania Tedomu. Referencia je to, keď už mám niečo vo vozovom parku a na to referujem, že tak a tak sa to osvedčilo v premávke.
Nezda sa ti asi zle. Mame celkovo 91 klbovych Karos, drviva vacsina z nich je CNG. Plus je tam este dost vela solo vozov (nezabudaj ze tie referencie su z roku 2005).
Za viac než desaťročie výroby dostal nejakú svoju šunku do Nemecka aj SOR, či žije iba z toho, že na Slovensku a inde vo východnom bloku sú lakomí investovať do kvality?
napadlo ma to, že ak L801 má ísť cez Jarovce až k SND čo je 22km, tak radšej mohli spraviť úpravu trasy s tým, že by jazdila linka už do Bezenye (čiže by sa tie zbytočné km v meste presunuli na užitočnejší úsek), kde by ešte mohla pobrať nejakých Slovákov, takto sa to vzťahuje skoro iba na tých v Rajke ak tým z Bezenye nejde Volánbusz do Rajky. Meral som svoj návrh na Google Earth v trase od konca Bezenye, cez Rajku v pôvodnom návrhu, cez Čunovo a Rusovce s otočkou na parkovisku pred Obchodným domom kúsok od MiÚ Rusovce, vyšlo to na 14,11km. Stačilo by iba nastaviť odchody L801 tak, aby boli prestupy z 91 na 801 a opačne s čakaním cca 5min. Počas špičky prac. dní by nebolo treba prípoj riešiť nakoľko ide 91+191 každých 7-8min z Rusoviec a späť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trolleybus
Ja by som mal skôr iný nápad. A síce nameisto L801 by som predĺžil linku Volanbusu Bešeň - Rajka buď do Čuňova, alebo až do Rusoviec s tým, že sa tam platilo aj v EUR a malo by to lepší cp.
2. nápad bol, že by DPB, alebo ŽSR zriadili regionálnu vlakovú dorpavu ŽST Petržalka - ŽSZT Rusovce - ŽST Rajka a späť.