moja reč, Solarisy okrem dvoch zahorení nemali nič vážne. Utrpeli iba tým, že si komplet sada diletantov z DPB a magoriátu utrela do nich svoje nevymáchané papule, aby tak otvorili dvere SORu do nášho mesta a odpísali konkurenciu ?
Mne sa nezdalo,že by bol bezproblémový ? Včera som išiel 96-kou na letisko a pri vstupe na parkovisko kde je aj konečná si vodič musel pekne počkať kým príde niekto a neotvorí mu ju ? To isté sa opakovalo aj neskôr keď som šiel 61-kou do mesta ? Mohlo to byť asi o 13:00 ?
Solaris lacnejsi bol, akurat SOR mal lacnejsiu doplnkovu vybavu (klimatizacia), ktora sa nakoniec ani vsade neobjednala aj tam kde sa objednala je v dost pochybnej variante. Bolo to tu uz povedane doveryhodnymi osobami.
Argumenty pána Ďurana na DP Aréne boli dávno vyvrátené. Najprv sa oháňal akousi dierou v kĺbe, potom prešielk na toto. Stĺpiky bežne praskali prakticky u všetkých nových vozidiel (obzvlášť legendárne v tom boli prvé série 14Tr a ŠM11). Ona totiž bežná prevádzka je niečo iného ako simulácia na počítači a doladiť sa to skutočne musí.
No vieš, to záleží od viacerých vecí. Od dopravnej situácie, od toho, kde sa nachádza najbližšia voľná sanitka (a či vôbec je nejaká voľná k dispozícii, lebo aj to sa môže stať, že sú všetky obsadené).
"Nedostatečná tuhost karosérie způsobuje, že se jednotlivá křídla proti sobě za jízdy posouvají."
Tak stačilo mi prečítať túto vetu. Autor netuší o čom točí, pretože keby SOR mal nedostatočnú tuhosť a pevnosť karosérie, tak by nemohol byť schválený na premávku na pozemných komunikáciach. ?
Ja hlavne dufam ze ju zacnu zatvarat a budu regulovat pocet aut co tam lezie, lebo to je neskutocny bordel co tam robia, porovnatelny s tym na VIE... Predpokladam ze busom bude potom niekto na dialku otvarat, pripadne vodici vyfasuju karticky.. uvidime..
Tak to dopada, kdyz se nakupuje neco, s cim jeste nejsou vetsi zkusenosti a jeste v megavyberovem rizeni, ktere obmeni flotylu autobusu DPP ze 2/3.
Bylo by to pro vyrobce drahe, ale uplne jinak by to vypadalo, kdyby nevydarene zmetky stahl z provozu a namisto nich dodal jine vozy.
Vyrobce SOR bude za vydatnych dotaci v ramci operacniho programu ,,Podnikani a inovace" (OPPI) pracovat na inovaci vyrobni linie skeletu a oplasteni vozu. V jeho vyrobnich zavodech dojde k nahrazení stavajicich starsich manualne obsluhovanych stroju a rucne provadenych operaci novejsimi zarizenmi.
Ze by (hnu/kry)SOR pak prisel o svou tradicni predponu... ?
Mozna ubydou i schodiky.
Dnes pred obedom si na Peknej ceste pri vystupovani z elektricky zlomila jedna pani nohu. To sa obcas stava, ale prekvapilo ma ako dlho trvalo, kym na miesto nehody prisla sanitka. Odhadujem to na 15 az 20 minut. Prvy prisiel na miesto dopravny dispecing, pat minut po nich aj policajti, len zachranky nikde...
Neviem, co je za tym, ci za to moze novy zachranny system alebo nieco ine, ale urcite nie je v poriadku, ked zranena pani lezi v dazdi na nastupnom ostrovceku tak dlho bez odbornej pomoci.
Na stránkách nová verze prgramu BEZDEZ1104
- dopracovány funkce pro tvorbu vlakového grafikonu (nákresný a traťový JŘ)
- grafické i textové řazení spojů
a další
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.