Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: heuliez #153512:
"Tak to dopada, kdyz se nakupuje neco, s cim jeste nejsou vetsi zkusenosti a jeste v megavyberovem rizeni, ktere obmeni flotylu autobusu DPP ze 2/3."

Ale pochop, že niekto musí byť ten prvý, kto si to kúpi. Keby každý uvažoval ako Ty, tak sa žiadny výrobok v živote na trhu neuchytí.
Reakcia na: irizar #153497:
"Nedostatečná tuhost karosérie způsobuje, že se jednotlivá křídla proti sobě za jízdy posouvají."

Tak stačilo mi prečítať túto vetu. Autor netuší o čom točí, pretože keby SOR mal nedostatočnú tuhosť a pevnosť karosérie, tak by nemohol byť schválený na premávku na pozemných komunikáciach. ?
Reakcia na: Marek1978 #153509:
Ja hlavne dufam ze ju zacnu zatvarat a budu regulovat pocet aut co tam lezie, lebo to je neskutocny bordel co tam robia, porovnatelny s tym na VIE... Predpokladam ze busom bude potom niekto na dialku otvarat, pripadne vodici vyfasuju karticky.. uvidime..
Reakcia na: marek #153501:

Tak to dopada, kdyz se nakupuje neco, s cim jeste nejsou vetsi zkusenosti a jeste v megavyberovem rizeni, ktere obmeni flotylu autobusu DPP ze 2/3.

Bylo by to pro vyrobce drahe, ale uplne jinak by to vypadalo, kdyby nevydarene zmetky stahl z provozu a namisto nich dodal jine vozy.

Vyrobce SOR bude za vydatnych dotaci v ramci operacniho programu ,,Podnikani a inovace" (OPPI) pracovat na inovaci vyrobni linie skeletu a oplasteni vozu. V jeho vyrobnich zavodech dojde k nahrazení stavajicich starsich manualne obsluhovanych stroju a rucne provadenych operaci novejsimi zarizenmi.

Ze by (hnu/kry)SOR pak prisel o svou tradicni predponu... ?
Mozna ubydou i schodiky.
Dnes pred obedom si na Peknej ceste pri vystupovani z elektricky zlomila jedna pani nohu. To sa obcas stava, ale prekvapilo ma ako dlho trvalo, kym na miesto nehody prisla sanitka. Odhadujem to na 15 az 20 minut. Prvy prisiel na miesto dopravny dispecing, pat minut po nich aj policajti, len zachranky nikde...

Neviem, co je za tym, ci za to moze novy zachranny system alebo nieco ine, ale urcite nie je v poriadku, ked zranena pani lezi v dazdi na nastupnom ostrovceku tak dlho bez odbornej pomoci.
Na stránkách nová verze prgramu BEZDEZ1104
- dopracovány funkce pro tvorbu vlakového grafikonu (nákresný a traťový JŘ)
- grafické i textové řazení spojů
a další

Během pár dní budu k dispozici i plná verze.

http://sotobeh.ic.cz
Reakcia na: kecho #153507:
Ano, tie rampy su tam uz zo 2 mesiace, ale je otvorena, takze je tam bezproblemovy vstup pre autobusy.
Reakcia na: marek #153503:
to je sice vsetko pravda, ale to su veci, ktorymi sa nechodi na poruchu, takze SORky su v podstate spolahlivejsie ako napr. niektore plynaky ?
Reakcia na: Solider #153504:
Vsak Citelis vs. SOR to je jeden horsi jak druhy.. mali kupit (lacnejsi) Solaris a bolo by.
Reakcia na: marek #153503:
Vozidlo je tvrdé? Nie náhodou, že tlmiče sú tvrdé? A klepotanie všetkého pravidelne nachádzam aj pri cestovaní v Citelisoch.
Reakcia na: Jadran #153502:


ja som zatiaľ postrehol klepotanie všetkého čo vo vozidle je - aj dverí; vozidlo je tvrdé, cítiť v ňom každú štrbinku a ku klimatizácii sa nevyjadrujem, kedže väčšinou sa na tie klimatizované SOR-ky s otvorenými oknami pozerám len z chodníka...
Reakcia na: marek #153501:
mne sa zdalo, ze (zatial) tie blavacke SORky niesu az take poruchove... ci?
Reakcia na: irizar #153497:


tak toto je sila...
zdá sa, že SOR-ky sa rozpadnú skôr, ako stihnú vyradiť posledný Ikarus.

čo sa najčastejšie kazí na SORkách v BA?
Reakcia na: Valec #153467:
To mi uz pripomina linku 115 🙂

L70 je mojou najcastejsou linkou uz X rokov z Prievozskej na Lafranconi a najviac ju neznasam. Nikdy nechodila nacas alebo podla grafikonu, obcas vynechavala, najhorsie autobusy a spina...
Predym ked este chodievala cez Prievozsku L71 tak to bolo o nieco lepsie aj ked len cez pracovnu dobu. Vtedy mi cesta na Lafranconi trvala aj s prestupom na elektricku okolo 12-14 minut. Teraz pri L70 so super prestupom (bez svetelneho prechodu) na L28 mi naposledy cesta trvala 18 minut. Iba "trocha" meskala, prisla na zastavku o 8:11 (chodi 01-13), 8:23 bola pod Mostom a 8:25 mi sla L28 z ktorej som vystupoval 8:29.

Minule som tu trasu skusil ist na bicykli po chodnikoch (cez Euroveu a nabrezie) a tych 5,5km mi netrvalo ani 20 minut pri priemerke 18km/h co je naozaj smiesne 😉 Usetrim 0,70€ a je to rovnako rychle. Alebo idem autom a tych 5,5km ma stoji cisto len na benzine mozno 0,55€. Ak ideme dvaja tak to uz ani nehovorim.

Ak by teda premavala ta L73 a zvladala by to do 15 minut tak by mi to usetrilo 0,20€ na MHD 🙂 Mohli by ju aj troska zrychlit vynechanim zastavok smerom do mesta ako Novohradska ci Wustenrot.
Reakcia na: ear4 #153455:
máš to úplne zajedno,ani ty,ani ja,ani nikto z nás bežných smrtelníkov to nikdy nezmení.....
Reakcia na: MatejBA #153496:
žiadaj dobudovanie električkovej trate a žiadaj nasadzovanie 3xT3 alebo K2S+T6 ?
Tak trochu prilejem olej do ohňa:

http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=3491&Itemid=44
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=3499&Itemid=45

Podotýkam ale že uvedenú stránku aj autora článkov je treba brať s veľkou rezervou, bo slovko "objektivita" im absolútne nič nehovorí a pán Durian má tiež maslo na hlave - znalejší doplnia...
Reakcia na: kecho #153495:
ok tak chcem int. 0,59624 minuty a chcem tam 2x18 metrove busy pri kazdom odchode ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.