Tešili sme sa na nového primátora, pretože mal vhodný volebný program. Ale žeby sa dialo niečo konkrétneho, tak to nie. Inak čo keby ste sa nám tu ako ten poslanec aj predstavili, vystúpili z anonymity, udali emailovú adresu, rozviedli svoj volebný program z pohľadu dopravy, napísali, čo ste už spravili pre jeho realizáciu atď.?
Vazeny pan Igorko, mozte kludne pkracovat. ja som len narazal na to, ze ste sa tesili na noveho primatora, ale nadava sa veselo dalej. Je to to iste ako za pana Moravcika.
Je priam zázračné, že ja som v Košiciach každý jeden pracovný deň a s preklepmi sa takmer nestretávam....
Ak Ty budeš stále opakovať len to svoje, bez ochoty pripustiť správnosť iného názoru, budem opakovať aj ja. Porovnávať 15 ročný zdrdzavetý autobus s novým aktuálnym farebným a neviem akým ešte cestovným poriadkom je zvrhlosť a nezmyselnosť.
Martin, nebuď, prosím Ťa, smiešny. Aké porušovanie zákona? Ak linka dva mesiace nepremáva, tak sa dočasne odstránia jej cestovné poriadky. Vy v Prahe ich nebodaj necháte celé dva mesiace visieť???
Ale fuj. Pozrite sa na chudobné mestá (Prešov, Jihlava), akú majú MHD a aká je v BA. A v konečnom dôsledku - mesto je jediným akcionárom DPB, takže aj za bordel v DPB nemôže nikto iný. Až niečo spravíte pre MHD, tak sa môžete ohradzovať. Zatiaľ sú to len prázdne proklamácie - špinavé vozidlá, žiadne hlásenie, žiadne preklady intervalov, prakticky neexistujúca nočná doprava, mám pokračovať?
ale ale?! Tak este stale sa nadava na magistrat? Viete co? Mne sa tak zda ze vam vobec nejde o to kto je na magistrate, ale nadava sa na magistrat uz len preto, ze je to trend. Vobec nevidite rozdiely.
Ad nevidiaci a metro: V metre to bude tak, že ak si nevidiaci stlačí tlačidlo na vysielačke, strojvodcovi sa na hodinách rozsvieti akýsi symbol a to bude preňho signál, že nemá ísť na dopyt ale otvoriť všetky dvere.
Ad CNG: Má to určitú súvislosť s Tvojou rodinou:-).
I.
Opat musim pripomenut - vsetky vozidla MHD hlasia zastavky aj v Ziline a Presove. Tam boli zachovane povodne repraky, iba u starsich vozov boli vymenene za take divne hranate repraciky.
Ale to predsa robia aj autobusy a trolejbusy v Ziline. Mozno by Vam, Bratislavcanom, prospelo, keby ste spoznali najskor aj dopravne podniky na Slovensku, aby ste potom nevyvalovali v Prahe oci
tu musim suhlasit. jeden reprak stoji smiesne malo penazi a v karosach (tych plynovych urcite a starsich tiez) predsa repraky uz namontovane su! Skoda ze "tosanedalebosatotaknikdynerobilo"...
Tento pátek 18.4 se do Prahy vrací Ikarusy! Jedná se o nízkopodlažní midibusy E-91, které začnou jezdit na nově zřízené autobusové lince v centru města.
Odkaz je na leták DP, který znázorňuje mapu s vyznačenou linkou
Politika DPB je jasná - uplatní sa pravidlo známe z linky 39: "Ak sa do vozidla zmestí n cestujúcich, zmestí sa aj n+1". Takže začne sa to u autobusov - na kapacitna "kĺbové" linky dáme 15m busy, na 15m linky dáme solo vrakosy, na sólo linky dáme SOR-y. SOR-ové linky zrušíme.
Nasledovať budú električky: Na duplákové linky dáme káčerov, na káčerové, sólo vozy, sólo vozy nahradíme autobusmi.
Ušetríme, nech to stojí, čo to stojí. Nevadí, že pre..beme milióny na blbých obratoch, na prezamestnanosti, na stovkách p..í na Olejkárskej, hlavne, že ušetríme a ešte sa zbavíme obtiažneho hmyzu.
I.
Čo myslíš, koľko stojí taký reproduktor taiwanskej výroby pri objednávke rádovo tisícov kusov? Ak by mal dať DPB 50,- SKK za jeden, rád budem sprostredkovateľom, aj keď pri tak malom množstve by ten zisk nestál ani za reč. Stálo by to tak smiešne málo peňazí, že za to ani jednu električku nezrekonštruujú. A osobne si myslím, že pre dobrý dojem na cestujúceho je dôležitejšie hlásenie zastávok ako jeden ko.otas navyše.
I.
Igorko:
Co znamená m@rtinCNG? Ano počul, ale pochybuji, že by si v DPMK udělali kopie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko