Aha co som nasiel v jednom clanku od DPB:
Poslednou zmenou je zaradenie autobusov kategórie midi na linku číslo 35. Obsaditeľnosť tohto typu je 80 osôb a kapacitnou ponukou sa vyrovná klasickej karose. Jeho prevádzková náročnosť je však podstatne nižšia.
Niekomu bolo zle?
Poslednou zmenou je zaradenie autobusov kategórie midi na linku číslo 35. Obsaditeľnosť tohto typu je 80 osôb a kapacitnou ponukou sa vyrovná klasickej karose. Jeho prevádzková náročnosť je však podstatne nižšia.
Niekomu bolo zle?
Andy
Re #15239 si, m@rtin: Kazde vozidlo sice ma mikrofon, ale len velmi mala cast vozidiel ma reproduktory pre cestujucich.. Si, vodici napr. zaloznych vozidiel zvyknu v pripade nefunkcnej vysielacky komunikovat rovno cez mobil, kedze casto je mala sanca zastihnutia signalom..
Re #15242 J: V Ziline maju na kazdom cestaku nakresleny ten dopr. prostriedok (trolejbus, autobus), maju tam mapku (preco to v BA zrusili??) a maju velmi prehladne cestaky.. Pred kazdou zastavkou je uvedeny dvojpismenovy kod sidliska (VL, CE, SO atd..), a to je tam odjakziva.
Re #15245: No myslel som to tak, ze vacsina vozidiel nema repraky, ale mikrofon musi mat aspon naokrasu
Co keby sme napisali do BUSE mail vramci KPMHaRD, ci nam to neposlu?