Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M.C. #152797:
Mimochodom, teraz som si pozrel Gay-Reprort, píšu tam, že Citybusy/Citelisy praskajú podstatne viac ako SOR-ky a nikoho to neserie...
Reakcia na: M.C. #152797:
Ako Karose? Však Karosa je dokonalá a žiadny klb jej nevrzúka. A neviem, koľko pražských SOR-iek už prasklo, keď ich tu jazdí stále jak hadov ? .
Reakcia na: zakaznik #152793:
V prípade ak myslíš DPB tak pokiaľ viem ten imhd.sk ignoruje. Resp. on ignoruje každého kto nepíše PR články. Veď ani na web, ktorý ja robím (nie je to dopravný skôr niečo na spôsob spravodajsko - životného) neodpovedá. A veľa inštitúcií neodpovedá lebo som poukazoval niekoľko krát na pravdu, ktorá sa im nepáčila...
S499.1023: No tak asi žiješ v paralelnom svete ?
Skús sa odviezť z Petržalskými (asi 3 Sorkami) ktorím vrzúka kĺb ako Karose. A už som počul že to začína aj Sorkám z Juráku.
Nuž koniec koncov som zvedavý či aj naším začne praskať karoséria jak v Prahe 😃
Chcem sa opytať, či mi viete aj odpovedať teraz sa robí rekonštrukcia električkovej trati na trnavskom mýte a to je fajn bolo to tam hruza a ptreto sa pytam kedy sa bude robiť rekonštrukcia električkovej trati od Technickej univerzity po stanicu alebo aspoň po kooperativu je to tam hruza mam pocit ako by sme sa mali vysypať.
Reakcia na: ear4 #152791:
Asi žijem v paralelnom svete a cestujem úplne inými SOR-kami. Majú síce lacný a hranatý interiér ale žiadne rušivé zvuky a stiesnenosť a bezútešnosť nepozorujem ani ja ani moji spolucestujúci ? .
Reakcia na: no.ev.di. #152755:
Najlepšejší je asi variant A. Ťahať L3 takou kľukatou trasou ako L16 je nezmysel. Priamy smer Rača - Obchodná - Námestie SNP - Špitálska - Ružinov je najlepšie riešenie. Zároveň sa tak na Obchodnej umožní prestup z linky č. 9 na linku 3 a naopak. Čo sa týka spojenia KV a Rače tam je dobrá L7 po navrhovanej trase KV - ŽST Vinohrady. Je to síce špičková linka, ale počas školského roka by možno mohla premávať aj v sedle (medzi 09:00 - 14:00) ak by to bolo opodstatnené.
Prečo začali jazdiť v Bratislave ďalšie prenajaté autobusy?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8485
- Keď už robíte "investigatívnu žurnalistiku", tak by bolo vhodné dať možnosť sa vyjadriť tým, o ktorých sa píše, nie len kvákať svoje... A keď sa nevyjadria, tak to tam napísať. Po toľkých rokoch by tu tie články už mohli mať aj nejakú úroveň.
Reakcia na: ear4 #152791:
Dávam Ti sto percentných sto bodov ? Ja keď som tu niečo podobné písal,tak ma išli rozšliapať,že čo si dovoľujem hovoriť niečo zlé na Sor.Samozrejme,že sa nabalili a vždy to budú robiť...Za tie peniaze čo nakúpili tie Sory mohli radšej kúpiť očiernený Solaris...Každá značka oného výrobcu má nejaké chyby či už poruchového charakteru alebo horiaceho!Stáva sa...Napríklad zhorel aj Sor,Mercedes,Solaris,Karosa,Ikarus a TAM BUS ale o Sore toľko nepísali ako o ostatných značkách ako o vraždiacich strojoch... ? ?
k interieru SOR NB18: ako celok posobi stiesnene a bezutesne, vysoko umiestnene a zle rozlozene sedadla su niekde az nebezpecne a jednotlive detaily su az hrozivo lacne a neprakticke. priserne huciaca ventilacia, otvaracie okna bez zamkynania pri klime, lacne materialy (laminat na oddelovacie dosky), priserne spracovanie (vrcholom je bocny kryt klbu, kde v 60stupnovom zalomeni profilu nie je zaoblenie hran - napriek tomu ze by kopirovalo 'harmoniku' klbu - vdaka comu siroka gumova hrana na boku krytu vobec nesedi), rusive zvuky (klb, ventilacia atd). viezol som sa v tom krame len niekolko krat, ale takto nevyzera moderny autobus, takto nevyzera nieco za niekolko sto tisic eur. to nie je autobus, to je podvod.

v pripade, ze BA mohla mat za podobnu cenu ozajstny bus, je to skandal a vedenie DP ako aj vedenie mesta by malo byt brane na zodpovednost. mali by ist do vezenia. nakupom SOR sa im na 10-15 dalsich rokov podarilo dalej zhorsit uroven MHD v bratislave. toto su autobusy, ktore NIKDY nebudu mat ludia radi, ktore im budu liezt na nervy. skoda len ze nebudu vediet, ze sa v nich vozia len preto, ze mestu vladnu zlocinci a nie preto ze neboli peniaze.
Reakcia na: kecho #152789:
nech mu tá nádhera padne na jeho vypatlanú KDHácku hlavu. Tak mi príde, že musí byť riadna potupa pre kresťanov, že takýto bastardi ako Ďurkovský a ostatní takzvaní kresťania zneužívajú značku kresťanstva na politiku. Však jeho konanie nemá vôbec, absolútne nič spoločné s kresťanskými zásadami. To už ja, zarytý antikrist som väčší kresťan ako on, lebo aspoň nejaké zásady, ktorými sa pýšia kresťania mám, on nemá očividne žiadne ?
Reakcia na: no.ev.di. #152756:
predsa Hilton, čo si myslíš, prečo Ďurkovský pri SMoste vyhlasoval: "potom som sa spýtal na zabezpečenie aspoň jednosmernej premávky" ?
Reakcia na: S499.1023 #152785:
a keby to šlo na NKÚ, tak by hrozilo čo? Že sa SORky vrátia, vypíše sa nový tender a ostaneme pri počte 40ks, alebo čo?!
Reakcia na: S499.1023 #152782:
no keď si spomínam tak sedačky v T3 a K2 boli fajn, teda aj sú ešte v T3. Lenže tie ak si môžeš všimnúť sú tvarované, ibaže SORky sedadlá tvarované nemajú tak ako T3, ktorých sedadlá nemajú zlom ale plynulú oblú časť, zatiaľ čo SORmá zlom a ešte aj na hovno výplň pod poťahom, ktorá akoby tam nebola.
Reakcia na: no.ev.di. #152778:

Design 90. let neni spatny,
http://phototrans.eu/14,222405,0,Neoplan_N4421_423.html
ale ne kazdy (napr. SOR) do neho umi delat.


SOR si az donedavna s designem vubec nedelal hlavu, ale ze by male kosmeticke zmeny nejak pomohly, chtelo to zacit vyrabet uplne neco jineho.


Nekteri milovnici SORu mne uz pravdepodobne zavrazdi, ale neveril bych, za jake haraburdi se da utratit okolo 11mil.Kc.

Krok zpet, aneb co mozna ceka i Bratislavu
Elektrohoror od SORu:

http://www.ct24.cz/regionalni/97420-v-ostrave-mohou-lide-jezdit-prvnim-elektrobusem/

http://ekonomika.ihned.cz/index.php?article%5Bgalery%5D%5Bdetail_id%5D=1093630&article%5Bgalery%5D%5Bfrom%5D=0&article%5Bgalery%5D%5Bid%5D=825170&article%5Bid%5D=45395690&p=001000_d

Pominu-li ,,inovovany" design (za ty penize by se dala poridit vozova skrin jinych kvalit i vzezreni), ale tim se prilis zabyvat nebudu. Davam si otazku, jaky vyznam budou mit pro dopravce 3. nejvetsiho mesta v republice kramy, jenz i pres svou vysokou porizovaci cenu ujedou ,,az 120 km" na jedno dobiti. Zatimco v pracovnich dnech mohou byt nasazovany pouze ve spicky, kde sotva vydrzi. Aby tato ekologická vozidla mohla byt vyuzivana i o vikendech (kdy je vetsi dostatek vozidel a nemusi jezdit ty nejstarsi, jako v dobe zvysenych prepravnich naroku), tak by se na celodennich kursech stridali nejen ridici, ale behem jejich smeny i vozidla, aby se mohly vymenit za nabite, o personalnim zajisteni a z neho vyplyvajicich nakladech se ani nezminuji. Dalsi otazkou take je, zdali prinos bude az tak ekologicky, protoze dani za tuto vysokou porizovaci cenu bude zpomaleni obnovy vozoveho parku a Karosy B732 budou svymi exhalacemi znecistovat zivotni prostredi dele, nez kdyby byly co nejdrive nahrazeny napr. Solarisy Urbino 12, nejlepe na alternativni pohon.

Na linku 38 v minulosti byly doplnkove nasazovana kloubova vozidla, to uz je vsak minulosti, ale i tak Karosy B XX2 spolu se Solarisy Urbino 12 maji vetsi kapacitu nez malometrazni paskvil EBN10.5, ktery ji ma jeste dale zmensenou akumulatory ukrytymi za podivnymi dvermi, jako od nakladni dodavky.
http://kouzlodopravy.cz/mesta/ostrava/elektrobus/slides/005.html

Mym nejvetsim favoritem je jina znacka nez Heuliez nebo Solaris, ale Solaris je prijatelny a na spickove urovni. Prekvapuje mne, ze DPO, a.s. majici dlouhodobe vztahy s firmou SOLARIS BUS COACH, Sp. z o.o. ma bohate zkusenosti s kompletovanim trolejbusu i pro narocne svycarske klienty se nakonec, patrne z politickych duvodu vyda timto smerem.

Myslenka neni spatna, ale provedeni...
Ach! ZERO

Pro porovnani prikladam starsi foto Solarisu Ganzu Trollina 18 z Rima, ktere v casti site jezdi na akumulatorovy pohon.
http://mhdcr.biz/trol/rim/8515_2.htm

Jsem zvedav, ve ktere vyznamnejsi evropske destinaci by si koupili SOR EBN10.5
Reakcia na: AAA #152784:
Celý problém je v tom "údajne". Treba to nabonzovať na NKÚ.
Reakcia na: S499.1023 #152781:
Solaris údajne v tendri na kĺbaky ponúkol nižšiu cenu, no DPB vďaka kľučkám vybral SOR.
Reakcia na: pressburger #152777:
Sedadlá v bambusoch boli blbé, lebo boli lavicovité a šmykľavé. Laminátová sedačka v T3 je však geniálna a hneď za ňou je preglejková sedačka viedenského Duewagu ? .
Reakcia na: no.ev.di. #152776:
Ľudia, ktorí majú problémy s chrbticou, MUSIA sedieť na tvrdom.
Reakcia na: luky133 #152771:
"Videl som obstarávania" neznamená nič. Výberové konania sa nehodnotia podľa toho, za koľko sa autobus kúpil vo vedľajšom meste. Bohužiaľ. Však čo im bránilo ponúknuť lepšiu cenu aj do BA?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.