Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 2xT3SUCS #152630:
Skúsim ja a inak: na posledných stránkach tohto fóru(fóra) sa tu preberá linkové vedenie ELEKTRIČIEK. (zas a znova :-()
na autobusy na Východné Ti nikto nesiaha nijako....
a aj pri tých električkách má dotyčný spočítané, aby bola z Rače oproti dnešku cca zachovaná kapacita.
Ostáva následný interval na radiále 4 min, ako je aj dnes (teda čo sa Rače týka, lebo predpokladám, že tade cestujú ľudia z Rendezu skôr do mesta ako cez Zl.P) akurát klesá kapacita tak, že dnes (šk. rok do konca júna) tam chodí každé 4 min: dulpák, duplák a K2S a podľa Dunčovho návrhu by išiel dulpák a K2S...

Už iná vec sú Zl.Piesky keďže Ty asi do práce cestuješ z Rendezu práve cez Zl.Piesky ? to by si mal horšie, uznávam lebo nemiaesto dnešných každých cca 6 min duplák (reálne 5-7) Ti dojde každých 8 min...

Ale je možné že som nepochopil buď ich, alebo Teba alebo sa tu v tom množstve balastu obajvuje aj nejaký návrh na zmenu kacity či nebodaj linkového vedenia na Rendez, len ja som si to nevšimol... ? ?
Reakcia na: intony #152627:
sa sníva tebe. nech by jazdila aj každú minútu, treba sa k nej nejak dostať, frštést du?
asi nefrštést, prečo by aj, keď sa hocikam dostaneš priamo. tak ruš ruš...
Reakcia na: no.ev.di. #152552:
Pri tvojom navrhu urcite stale nebude niekto spokojny. No zrusenie L5 nie je urcite dobry napad.
Co chodi po Racianskej radiale okrem elektriciek? Nic ak neratam L59 pri uzasnom intervale. Chyba mi spojenie Raca-Kapucinska prestup na busy do Petrzky cez vikend. L3 tocit cez tunel je zbytocne.Usek Kapucinska-Safko by vozila vzduch ako kedysi L6,7. L2 Nove Mesto-Hl.Stanica tiez zbytocna linka.Kolko ludi potrebuje riesit prestup medzi vlakmi.?Skoro vsetky motoraky smer Dunajska streda zacinaju na hlavnej st.
Reakcia na: intony #152627:
No rendez je to posledné miesto kde by som niečo bral... 😃
Reakcia na: 2xT3SUCS #152626:
Sa ti sníva niečo? Ako je strašne ublížené Zlatým, Vajnorom a Rendezu a kde z týchto lokalít je 20 min. v špici v električkám?
kristeježiši to snáď ani nie je možné, jak dokážu živočíchy obývajúce časti mesta s najlepšou mhddostupnosťou šmahom ruky rušiť spojenia do časti s dostupnosťou suverénne dlhodobo najhoršou... rušte si spoje, ktorými cestujete vy s 5-6 minútovými intervalmi do ružinova a petržalky a dajte pokoj zlatým, vajnorom, rendezu s s intervalom 20 minút v špici, dobre?
vďaka... ?
Reakcia na: MatejBA #152624:
Áno je, aj keď neviem, či to je dôvod na rozdelovanie liniek. Či treba využívať každú možnosť na ukončenie linky a mať čo najviac liniek. ?
Reakcia na: ufo #152623:
Ale tranzit L9 KV - Ruzinov (posilneny interval), L4 KV - Tr. Myto (A dalej), L1 Dubravky - Tr. Myto (a dalej) a pripadnej L12 Dubravka - Ruzinov je rozdielny oproti L5 Dubravka - Raca a rannej L17 KV - ZST Vinohrady 🙂 (beriem iba linky zo zapadu)
Reakcia na: S499.1023 #152620:
Za to neexistencia tranzitu Dúbravka-Ružinov je obľúbený argument proti bývalej 12.
Reakcia na: kubo_99 #152619:
Á, autor poplašnej správy je tu. Odkiaľ máš tú informáciu o odstavovaní SOR-ov NB? Lebo nejak nepozorujem zmeny vo výprave, oranžové displeje furt špatia Prahu v nezmenenom množstve...
Reakcia na: no.ev.di. #152617:
Načo ti je na linke hlavné nádražie - novomestské nádražie kapacita 2 x T, keď to aj v sólach praskalo tlakom prevážaného vzduchu? Na základe čoho si vyhodnotil vačšiu potrebu priameho spojenia Dúbravky s Ružinovom než s Račou? Prečo máš linky číslované tak, že 7 a 8 sú špičkové a potom 9 celodenná?
Reakcia na: AAA #152611:
A čo vobec riešite? Aj keby neexistoval žiaden tranzit Dúbravka - Rača, nie je to dovod na zrušenie linky 5.
Reakcia na: heuliez #152581:
Toto bolo ešte z januára 2010, teraz sa jedná o SOR NB 18 ? ? tie majú niečo menej ako rok...
Nechcem spamovať, ale ešte raz sem dám tento návrh nech sa k nemu dostanú aj tí čo tu neboli viac dní bez preklikávania, dúfam, že mi to nebudete mať za zlé. Pridal som aj schému do tej správy, takže nemusíte ani tú hľadať ?

L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)

SCHÉMA : http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=baa125b909e375b4e9e7cbe987a991d1
INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.
- ako vzorový príklad uvádzam dnešný stav počas výluky, kde v Dúbravke premávajú iba dve linky s intervalom 10//15, jedna po Šafárikovo nám. (L12, zhoda s návrhom) a druhá cez Šafko, Obchodnú do Rače (L5, v návrhu je L9 cez Obchodnú a Trnavské mýto do Ružinova), pričom cesta na Špitálsku a Trnavské mýto sa dnes dá vykonať na jeden prestup čo je pri kratšom intervale komfortnejšie.

Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."
Reakcia na: MatejBA #152610:
zhrniem ti to tak, že niektoré spojenia ostanú bez prestupu, intervaly sa skrátia a niektoré spojenia budú musieť vykonať na prestup, kde bude prestupný čas kratší vďaka prestupným intervalom. Ešte ti chcem povedať aj to, že nielen prestupy cestujúcich medzi električkovými linkami sa uskutočňujú ale aj t.bus/a.bus na električku. Napr. v pôvodnom stave ide človek pod Nový most 88,91 cez víkend a je tam ten "fantastický" preklad 3-17-3-17 medzi spojmi L4 a 12. To isté platí pre pracovné dni medzi L1,2 a 4 na Vajnorskej. Už som zažil aj také, že som nastúpil do L4, za nami už L1 a pri prejazde okolo Vazovovej už naklusaná L2, z čoho vyplýva, že behom 3min prídu všetky tri linky danej radiály a potom 9min hlucho. Takto menší počet bude ľahšie prekladať a keď sa aj stane, že "uletí" dačo tak bude preklad 3-5-3-5, pri meškaní 2-6-2-6. Ako vzor môžme uviesť dnešný stav v Dúbravke,kam premáva iba L12 (zhoda s mojou L1) a L5 na Šafko, Obchodnú a Račianske mýto, ďalej do Rače. A tu je stav s ktorým si spokojný ty, lebo ide linka na Račiansku, ale nie je spojenie Dúbravka - Trnavské mýto a tu zas sú nespokojní iní. Trnavské mýto som vyhodnotil ako prednejšie spojiť s Dúbravkou než namiesto neho riešiť spojenie Račko - Dúbravka. Už vieš o čo ide? ?
Reakcia na: MatejBA #152610:
Ale vsak na tych usekoch je nahradena inou linkou tak kde je problem? 🙂
Reakcia na: AAA #152595:
To ako oprávnená osoba dopravcu môže, ale také vybavenie prepravnej kontroly je nanič, popiera to samotné poslanie prepravnej kontroly.
Reakcia na: AAA #152600:
Ak máš pod skratkou DD na mysli Dlhé diely, tak si s tými t-bus linkami úplne mimo. Ak si sa pomýlil a myslel si DH (Dolné hony), potom je to pravda ... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement