Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: B741.2653 #152569:
mne to ide, aj keď to chvíľu načítavalo
Reakcia na: MatejBA #152567:
áno, ale ten sa vieš kedy podarí presadiť... najprv by som zaviedol toto, lebo tento nie je taká drastická redukcia. Za pár rokov by sa aj tento 8min návrh prehodil na ten 4min. Ja by som bral ten 4min, ale ten je nepriechodnejší ešte viac ako 8min, a pri ňom by bolo prestupov ešte viac. Ja ten návrh poznám ale príde mi premrštené, aby na Vajnorskej premávali 2 linky s intervalom 4min. Keď teraz jazdia električky plné akurát tak od/do Polusu a pri 4min to súpravy zvládajú. Neviem konkrétne kde ja nútim ľudí za každú cenu prestupovať všeliako. Nie všeliako, normálne budú prestupovať, tak ako sa prestupuje v Petržke alebo iných m.č., kde nie je priame spojene cez centrum na opačný koniec mesta. Pozri si napr. Vrakuňu. T-busy iba do centra, jeden na stanicu, jedna posilová linka cez Bajkalskú - L75, L78 tiež dobrá akurát na cestu do centra a 87 do Vlčieho hrdla na okraj Petržalky pričom kto chce ísť do Petržky ďalej, tak si prestúpi. Potom lokálna L67 skrátená po Astronomickú a náhrada za ňu v podobe L65, odvoz od liniek z/do mesta pre Lieskovec - L79. Vypadlo mi ešte niečo? Nebol kedysi v t-busoch tiež podobný neporiadok a potom sa to zredukovalo a upravilo? Do Trnávky 3 linky a kadeako to chodilo, po 2000 sa to upravilo k lepšiemu.
Reakcia na: no.ev.di. #152566:
Nejde to otvoriť prečo?
Reakcia na: MatejBA #152567:
To vobec nie je pravda.

Ide o to aby sa redukovat pocet liniek co bude viest k lepsim intervalom, prekladom a jednoduhsiemu cestovaniu.
Reakcia na: no.ev.di. #152565:
Cize vlastne schvalne urobis nutne prestupy aby nikto nemal priamo linku ?

Neviem, prosto tvoje riesenie mi pride take ze za kazdu cenu nutit ludi prestupovat vseliako - ked uz tak tak to skor tr3mpov navrh, ktory tu kedysi koloval so 6 linkami 🙂
Ešte pre tých čo chcú byť ušetrení čítania tak tu je aj schéma návrhu : http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=baa125b909e375b4e9e7cbe987a991d1
Reakcia na: MatejBA #152558:
ešte chcem dodať, že pri 8min intervale ak ťahám zo západu 4 linky, z toho jednu špičkovú, tak dve cez tunel a dve cez nábrežie. Pričom pri tých tunelových by som rád pre nejakú variáciu jednu od Kapuínskej poslal cez Nám. SNP na Špitálsku a druhú na Obchodnú. Keby som tam poslal od Obchodnej cez tunel L5, mohol by sa ozvať dakto, že na Kapucínsku sa nedostane z Ružinova. Z Rače prídeš za 20min po Račko, alebo Ursínyho, čiže prvý prestup môže byť na Vazke, cca 25min jazdy na inú električku, na a-bus/t-bus na Račku po 22min jazdy. Pri Ružinove si za 15min už na Vazke, ľudia z Ružinova by si zas museli prestúpiť pri ceste na Nám. Ľ.Š. alebo Šafko, čo majú Račania bez prestupu. Nejde uspokojiť všetky požiadavky po priamom spojení, lebo potom by sme zas skončili pri intervale 12//20 a 3-5 liniek na radiálu. Ešte chcem dodať, že cestu Dúbravka-Račianske mýto sa dá spraviť viacero kombináciami, aj napr. L31+39 alebo prestupom na Krížnej na 21+210
Reakcia na: MatejBA #152562:
Tak? Nemozme tie linky nechat tak, to nejde.
Reakcia na: 810zssk #152561:
To mas vlastne ako s 95 a 78 (ked este jazdili cez stary most) - dajme 95 iba po farskeho, vsak na safko jazdi 78 tak nech prestupia 🙂
Reakcia na: 810zssk #152561:
Viem, ze linky cez TrMy byvaju plne vacsinou po Tr. My. resp. Slovanet ci Polus, v KV byvaju plne po Molecku, v Dubravke tusim az ku konecnej, a v Raci (racianska radiala) minimalne po Mladu Gardu/Nam. Biely Kriz 🙂 A cuduj sa, 5 (1, 4 a 9) jazdi cez minimalne 2 "radialy" ktore byvaju plne 🙂
Reakcia na: MatejBA #152558:
Plne byvaju rano vsetky linky.
Reakcia na: 810zssk #152556:
uvidíme o nejaký čas... predsa tie Pražské sú na svet skôr, uvidíme čo naše "povedia" po roku služby.
Reakcia na: MatejBA #152554:

1) Výluka nie je stav s ktorým sa počíta po otvorení tunela.
2) Cestu čiste električkou na trase Dúbravka - (KV) - Rača vykonáš práve cez tunel, pôvodnou trasou L5. L5 chodí cez nábrežie a Nám. SNP čo je strata času.
3) Koľko ľudí cestuje z Dúbravky a KV do Rače? Nebolo práve linkovanie 2005 postavené na tom, že pôvodné Petržalské linky, ktoré premávali z Petržky do každej časti mesta zanikli a boli posilnené tie, ktoré premávali do centra, teda cesta Petržalka - iná m.č. sa vykonávala na 1-2 prestupy? Nevidím v tom tragédiu, keď sa pri ceste z Rače (čo je pomaly koniec mesta) pri ceste na opačný koniec 1x prestúpi. Na spojení Dúbravka - Račianske mýto som veru nestaval, skôr na tom, že dôležitejšie je spojiť Dúbravku s Trnavským mýtom.
4) Na Račko by sa šlo na prestup 9+3 alebo na Vazovovej vystúpiť z L9 a prejsť na 3/5/7. Ak namietaš, že tam stoja linky SAD, tak stoja tam iba tie čo idú na smer Záhorie, a tie stoja aj na Patrónke, čiže 22/34/83 pri ceste z Dúbravky a z KV na Patrónku je najlepšie ísť cez Dúbravku, alebo prestúpiť z 32 na 30/37/92
Reakcia na: 810zssk #152557:
Mne osobne by to uz nevadilo, od buduceho roka budem vyuzivat 133 🙂 Len mi ide o to, ze L5 bola od KV (mozno aj skor) po Vazovovu, Rac. Myto - ZST Vinohrady (mozno aj dalej to uz neviem) a spat plna (alebo skor preplnena) - maximalne okolo 11-12 byvala prazdnejsia. A myslim si, ze aj ked prestupny system treba, prave L5 by sa menit nemala, maximalne zmenit jej cislo.
Reakcia na: MatejBA #152554:
Vidis v tom problem?
Reakcia na: no.ev.di. #152550:
Sorry, ale taketo pochybne zdroje by som velmi neriesil. Nevravim ze to nie je pravda, ale nepredpokladam to..
Reakcia na: zakaznik #152544:
To nie je nic nove.
Reakcia na: no.ev.di. #152542:
Fakt skvele zrusit najvytazenejsiu linku Dubravka - KV - mesto (podla vyluk) - ZST Vinohrady - Raca ?
Reakcia na: no.ev.di. #152537:
Tak sú to vagóny z diaľkových vlakov nórskyh železníc, sám som sa nimi niečo nacestoval, ale čo robili v Rajke to veru neviem..
Reakcia na: TomJ #152551:
načo z Ružinova cez Štúra a Šafko keď v tom prípade sa dá prestúpiť na L5, čo pri tom intervale bude OK. Aj tak 11,13 a 14 chodia dnes cez ten okruh prázdne, 80-90% ľudí vystupuje na Jesenského a všetko nastupuje na Šafku. Okrem toho, z Ružinova sa na Šafko dá dostať aj L50 (teda aspoň dalo do výluky) a elinou to je zachádzka. Navyše Šafko nie je tak častým cieľom ľudí čo cestujú. Ľudia z 95 idú ešte kus pešo alebo presadajú na elinu, a ľudia z eliny tam podaktorí vysadnú alebo prestupujú. Tak ohromné množstvo ľudí to nie je aby tam chodilo také kvantum spojov. Tým rozdeleím získaš posilnenie na Kapucínskej, nábreží a Jesenského iba v jednom smere. Okrem toho by tam šli hore výkony. Z nábrežia na Obchodnú sa dá dostať prestupom z L1 na L6, príp. na L5 na Mariánsku odkiaľ to je na Obchodnú pešo 230m. Uvedom si aj to, že existoval aj lepší návrh so 4min intervalom a jednou linkou na radiálu, pričom by sa z východných radiál dalo dostať iba na Obchodnú, alebo Špitálsku a nie na obidve ulice súčasne. Iba zo západnej radiály by šlo spraviť spojenie na obidve ulice pri 4min intervale. Okruh cez tunel tu už myslím bol na L6 a 7 kedysi no úspech to nemalo. Možno to bola pekná variácia, že sa dalo cestovať z Kapucínskej na Chatam Sófer, ale využité to nebolo, navyše z Kapucínskej sa dá na Chatam Sófer dostať L31+39.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement