Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
P.S. Nie som ziadna vazba, ale vydrzal som v Doboji (42.727 N, 18.092 E) posledneho jula minuly rok stopovat 100 minut. Teplota vzduchu bola 43 'C v tieni a ja som stopoval na slnku. Vypil som vyse litra vody, pekne mi z toho zacinalo hrabat, ale prezil som
Este k elektrickam z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969". Vela usekov v meste bolo riesenych podpovrchovo,
Z Hlavnej stanice mala viest vetva na Brnensku ulicu tunelom a nezasahovala do koridoru zeleznic.
V suchej saune hore je teplota vzduchu okolo 100 'C a predsa to nejaky cas vydrzis. Uchladis to totiz odparovanim potu. Ovsem zasoby tekutin v tvojom tele na vyrobu potu sa pomerne rychlo v takej teplote vycerpaju a potom nastupuje prehriatie. Cize cele to je o tom, kolko mas vody. A v druhom slede este aj otazka, kolko stracas soli.
"Pekár poukazuje aj na džentlmenskú dohodu medzi KDH a SDKÚ z minulosti, keď jedna strana kandidovala v Bratislave župana a druhá primátora. V novembrových župných voľbách KDH podporilo kandidáta SDKÚ Pavla Freša, v posledných komunálnych voľbách zasa SDKÚ Ďurkovského. „Mali by sme sa vedieť podeliť," vraví Pekár aj o nastávajúcich voľbách."
- Ja súhlasím s Pekárom (KDH). ? Primátora by mala navrhnúť druhá najsilnejšia nedebilná strana, teda SaS.
_____________
Der Tramwaytag 2010 sa uskutoční 11.09.2010 v Betriebsbahnhof Hernals.
1.) Myslel som si, ze si mi dal odkaz na nejaku biologiu (co by sa mi aj zislo) a nie o klime do aut ?
2.) Tak je jasne, ze nejaku dobu vydrzis (napr. dokazes aj na asi sekundu dat ruku to 500°C olova a nebudes mat popaleniny (ked mas mokru ruku)), ale keby v autobuse bolo cely den 60+°C tak urcite by si mal nejake zdravotne problemy (presne ako opacny extrem, ked mas -60°C tak mozes mat tazke omrzliny). A v aute nikdy nedostanes 40°C a viac pokial sa hybe a mas otvorene okno (a prudi vzduch), detto v buse
3.) Musim sa ospravedlnit, trepol som blbost - uz pri 42°C (ked je tolko v tele napr pri tazkej viralnej chorobe) sa denaturuju ludske bielkoviny.
No už len na 196 su klimatizované vozidlá ? ? ? . Tam nebolo pokiaľ viem stále žiadne vozidlo s chladením. Dotyčný,ktorý poskytuje informácie pre hovorcu Kaveckého sa do toho vyzná asi tak ako ja do kvantovej fyziky.
Nie som z Petržalky. Využívam L 93, 94 .
Ak si vodič a máš kabíno bez klimatizácie ti teda vobec nezávidím. Ja beriem, že niektorí ľudia možu byť náchylný ale ani klimatizácia nemože byť problém ak je využívaná rozumne. Napr. v SORoch nie je spravená zrovna najvhodnejšie tie dva fukary chladného vzduchu. Ak stojí niekto priamo podtým a prechladne ani sa čudovať nebudem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
R.A.T.P.
Tu je ten plan z 2000, ktory som preklikavanim v zaplave historickych projektov zabudol tagnut , sorry
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5790&mode=view)
R.A.T.P.