Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: R.A.T.P. #152303:

Tu je planovana siet metra z roku 1988 - vysledny stav - rozvoj mesta vo vlastnych hraniciach (370 km stvorcovych). Elektricky
boli dla tohoto planu uplne zrusene (k roku 2050), ale trolejbusy
mali velmi velku planovanu siet.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6896&mode=view) + legenda (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6895&mode=view).
Podla tohoto planu sa zacala siet metra v roku 1989 budovat.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6643&mode=view).
Tu vidno aj plany na rozsirovanie siete tram po sprevadzkovani prveho useku metra:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6743&mode=view).
K roku 2030 je tram siet minimalna:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6881&mode=view)
a k roku 2050 uplne zrusena
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6882&mode=view).

Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.

V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.

Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?

Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.

R.A.T.P.
Reakcia na: luky133 #152306:
"Derkay vraví, že skôr informovať nemohli, o havarijnom stave síce vedeli od utorka, no do piatka zvažovali iné možnosti riešenia." ?
Toto ma teda milo prekvapilo, ze si vybrali akurat Bratislavu.
Ale ten model K2 sa mi paci :
http://www.modelltram.de/keiner4.jpg
Reakcia na: MatejBA #152296:
P.S. Nie som ziadna vazba, ale vydrzal som v Doboji (42.727 N, 18.092 E) posledneho jula minuly rok stopovat 100 minut. Teplota vzduchu bola 43 'C v tieni a ja som stopoval na slnku. Vypil som vyse litra vody, pekne mi z toho zacinalo hrabat, ale prezil som 😃
Reakcia na: no.ev.di. #152234:

Prispevok, na ktory si reagoval (Re #152231 aquila):
jedna sa o vybrany navrh (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6736&mode=view)
z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969".

Variant bolo viacero:
A a B:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5622&mode=view
C a 😨
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5623&mode=view
E a F:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5624&mode=view
G a H:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5625&mode=view

Vybrany navrh bol v plane rozvoja siete este aj v roku 1970 v
"Suborne riesenie dopravy mesta Bratislavy a navrh postupu realizacie 05/1970".

V roku 1973 vstupilo do hry metro (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5937&mode=view),
ktore bolo porovnavane s vyhladovou sietou tram (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5936&mode=view). Siet tram nebola schopna pokryt vyhladove kapacitne poziadavky vtedajsieho planu rozvoja
mesta - milionovej sidelno regionalnej aglomeracie.
S metrom to dopadlo tak, ze vystavba, ktora sa druhy krat
zacala v roku 1989 bola v roku 1990 zastavena a uz sa neobnovila. Aj ked v niektorych variantoch metra bola
tram tiez slusne zastupena:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6841&mode=view)
a na druhej starne niektore varianty siete metra system elektriciek obmedzili na maximum.

Este k elektrickam z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969". Vela usekov v meste bolo riesenych podpovrchovo,
Z Hlavnej stanice mala viest vetva na Brnensku ulicu tunelom a nezasahovala do koridoru zeleznic.

R.A.T.P.
Reakcia na: MatejBA #152296:
V suchej saune hore je teplota vzduchu okolo 100 'C a predsa to nejaky cas vydrzis. Uchladis to totiz odparovanim potu. Ovsem zasoby tekutin v tvojom tele na vyrobu potu sa pomerne rychlo v takej teplote vycerpaju a potom nastupuje prehriatie. Cize cele to je o tom, kolko mas vody. A v druhom slede este aj otazka, kolko stracas soli.
Reakcia na: kecho #152299:
Bude dočasná zmena organizácie dopravy. Mmch., DPB to stálo nemalé úsilie, túto zmenu presadiť proti policajtskému stanovisku "neprichádza do úvahy".
Reakcia na: 2xT3SUCS #152277:
možno pozerali četníka a aj tam Funesa nazvali ako "ludovíku" 😉
Reakcia na: 810zssk #152271:
prvé pôjde iveco a prerazí stĺpiky 😉
Reakcia na: aquila #152233:
"Pekár poukazuje aj na džentlmenskú dohodu medzi KDH a SDKÚ z minulosti, keď jedna strana kandidovala v Bratislave župana a druhá primátora. V novembrových župných voľbách KDH podporilo kandidáta SDKÚ Pavla Freša, v posledných komunálnych voľbách zasa SDKÚ Ďurkovského. „Mali by sme sa vedieť podeliť," vraví Pekár aj o nastávajúcich voľbách."
- Ja súhlasím s Pekárom (KDH). ? Primátora by mala navrhnúť druhá najsilnejšia nedebilná strana, teda SaS.
_____________
Der Tramwaytag 2010 sa uskutoční 11.09.2010 v Betriebsbahnhof Hernals.
Reakcia na: S499.1023 #152290:
1.) Myslel som si, ze si mi dal odkaz na nejaku biologiu (co by sa mi aj zislo) a nie o klime do aut ?
2.) Tak je jasne, ze nejaku dobu vydrzis (napr. dokazes aj na asi sekundu dat ruku to 500°C olova a nebudes mat popaleniny 🙂 (ked mas mokru ruku)), ale keby v autobuse bolo cely den 60+°C tak urcite by si mal nejake zdravotne problemy (presne ako opacny extrem, ked mas -60°C tak mozes mat tazke omrzliny). A v aute nikdy nedostanes 40°C a viac pokial sa hybe a mas otvorene okno (a prudi vzduch), detto v buse 😉
3.) Musim sa ospravedlnit, trepol som blbost - uz pri 42°C (ked je tolko v tele napr pri tazkej viralnej chorobe) sa denaturuju ludske bielkoviny.
Reakcia na: M1981 #152291:
Pokial viem v SORoch z tých fúkatorov nefúka nič, ale fúka to z pozdĺž celého vozidla z tých škár nad sedadlami pri reklamných paneloch
Reakcia na: M1981 #152291:
Neverím tomu,že chvilka pobytu v klimatizovanom vozidle škodí ľudom a ak aj vadí nech si sadnú oproti dverám, bude ich hriat zvonka teplý vetrík ?
Reakcia na: M1981 #152291:

-Nie , som z Petržalky. zabudol som čiarku.
Reakcia na: luky133 #152276:
No už len na 196 su klimatizované vozidlá ? ? ? . Tam nebolo pokiaľ viem stále žiadne vozidlo s chladením. Dotyčný,ktorý poskytuje informácie pre hovorcu Kaveckého sa do toho vyzná asi tak ako ja do kvantovej fyziky.
Reakcia na: 2xT3SUCS #152286:

Nie som z Petržalky. Využívam L 93, 94 .
Ak si vodič a máš kabíno bez klimatizácie ti teda vobec nezávidím. Ja beriem, že niektorí ľudia možu byť náchylný ale ani klimatizácia nemože byť problém ak je využívaná rozumne. Napr. v SORoch nie je spravená zrovna najvhodnejšie tie dva fukary chladného vzduchu. Ak stojí niekto priamo podtým a prechladne ani sa čudovať nebudem.
Reakcia na: MatejBA #152285:
To, že je vonku 62 stupňov, neznamená to, že tovje telo je kompletne prehriate na teplotu 62 stupňov. Organizmus má aj určité termoregulačné mechanizmy. Doporučujem ti štúdium tohto odkazu: http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=673054
idem na 2-3, nech zajtra nezdenaturujem. pekný večer všetkým ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.