Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: OBUS #152034:
A potom by ju nahaňali na bicykloch ?
Reakcia na: Hug0 #152033:
ale aspom neni Karosam smutno v depe. Inak keby tam ta elina nocovala isto by ju niekto ukradol a vozil sa. ?
Reakcia na: OBUS #152032:
Nad tým som rozmýšlal tiež teoretický by tam mohla zabehnúť ráno dielňa 🙂 I keď by to bolo finančne náročnejšie 🙂
Reakcia na: Hug0 #152031:
A udrzbu by kde robili? ?
Reakcia na: 810zssk #152030:
K2S+K2S ? ?
Reakcia na: Hug0 #152029:
Problem je ze v jednom smere mas len jeden vozen a teda ta kapacita by bola nic moc..
Nemohli v Ružinove jazdiť takéto súpravy s tým že by pri Trnávskom Mýte bol kaliforňan ? takže by sa na trati tie električky nikde nestretli?

http://www.k-report.net/discus/nahledy/454091.jpg
Reakcia na: AAA #152027:
jasné, mail check@centrum.sk ti dúfam funguje ?
Reakcia na: no.ev.di. #151982:
Poslal by si to celé aj mne? ?
Reakcia na: intony #152024:
ale nemám na teba mail ?
Reakcia na: no.ev.di. #151900:
RÁDOVÝ pracovník bude šéfovať Radičovej poradcom 🙂. Inak RÁDOVÍ pracovníci z rezortu obrany sú leda feldkuráti (= vojenskí duchovní). Tí ostatní sú RADOVÍ.
Reakcia na: no.ev.di. #151972:
Parada, skus ho poslat aj mne. Dik ?
Reakcia na: S499.1023 #152019:
To viem, lenze u nas to tak nefunguje a preto sa staraju o ne vodici. Sice nie vsetci ale aspon podaktori.
Reakcia na: anbis #152020:
zrejme preto, ze odtial je blizsie k exitu zo zastavky.
Jedna otázka do pléna: čím je to, že vodiči električiek poslednú dobu zastavujú na zastávke vozovňa Krasnany v smere do Rače asi v polovici dĺžky nástupišťa, ďaleko od označníka? Pred minuloročnou opravou trate to tak nebolo, ani po nej, až po istom čase to začalo. Moja osobná skúsenosť je taká, že takto zastavuje veľká väčšina vodičov, takže predpokladám, že to nebude ich vinou.
Reakcia na: Marek1978 #152017:
V civilizovanom svete to tak nefunguje - o vozidlá sa stará dielňa a individuálne zásahy vodičov, najma takzvaná balkanizácia, sú nežiadúce.
V Bratislave by bohužiaľ bez individuálneho prístupu vodičov za chvíľu boli z vozidiel vraky.
Reakcia na: Marek1978 #152017:

Síce tiež pravda. Je dobré ked má jeden človek jedno "svoje" vozidlo. Ale podla mňa časom budú tie autobusy aj tak dokatované lebo na to musí byť poriadna údržba. Aj keď chvalabohu, vodiči sa snažia, isto nestíhajú robiť kompletnú údržbu vozidla. Ani to pravdepodobne nepatrí k ich náplni práce, aspoň si myslím. Akarát tak môžu na konečnej pozametať podlahu a pod. Na to by mali byť určení iní ľudia, ktorí to žiaľ flákajú. - tie nálepky "Vozidlo bolo kompletne vyčistené" a v autobuse v rohoch špina jak hovado.
Reakcia na: M1981 #152016:
Nie je jednoduche robit vypravy. Takze preto sa objavuju aj na L92. Jednoducho aj vodici maju dovolenku a ked ma priradeny voz, tak ho netreba davat inym. O par rokov by tie vozidla vyzerali strasne, keby chodili z ruky do ruky. Takto sa o ne majitelia staraju, lebo vedia, ze je to ich voz.
Reakcia na: Marek1978 #152012:
Pravda, na L 94 je aj podľa mňa zbytočnosť pre vačšinu trasy súbeh s L 93.
A MB na L 92 sa čudujem tiež nakoľko je to iba doplnková linka. Kto by chcel pohodlie a komfort mohol by ísť L21 (Klimatizované SORy 18XX) a prestúpiť na L 93 na ktorej by som videl ten voz radšej.
Všeobecne klimatizované vozidlá by som dával na nosné linky v trase Centrum - Husto obývané okrajové časti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.