Dnes uz maju MBCC na dverach jednotne nalepky upozornujuce, aby sa ludia nezdrzovali v priestore dveri. Tak tie navrhy, co tu padali si asi niekto precital a zariadil to ?
Tak kvôli tomuto by som celý magorstrát na čele s primitívom, totiž čo to táram, s primátom, kopal do riti vo vzácnom súlade s Dunčom. Keď chce mať primáš gumokolnú akciu v pešej dostupnosti, nech si to robí na Hlavnom alebo Primaciálnom námestí a môže na to čumieť rovno z okna...
Ja nič razantne neobhajujem. Ale keď sa nám zíde niekoľko výluk v nešťastnej bratislavskej sieti bez redundantných alternatívnych trás v centre, tak sa asi musím zmieriť s tým, že to nbez prestupu odvšadiaľ všade nepôjde.
"Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu" - DPB to spravil uz niekolko krat...
Aj keď sa otvorí tunel linkové vedenie ostane, akurát sa 5 hodí cez tunel, čím sa jej jazdná doba skráti a výprava zníži ?
2, X6 a X14 budú mať intervaly zhodne: ranná špička 6, sedlo a poobedná špička 7.5, večer 10 víkend 7.5..
hustejší interval sa nedal napr aj, alebo hlavne, z dôvodu nedostatku vodičov na prázdniny... výprava sa zvláda len tak tak...
prax ukáže aké budú plné ale pri výluke Záhradnícka /Miletičova mala X14 tento istý interval a v rannej špičke chodili kĺbaky nabité, neskôr počas dňa sa ľudia tlačili už menej ale nejaký extra komfort to nebol... uvidíme ako k tomu prispejú sory ?
A ešte sa uvažuje dať kĺbaky na 50, ale to sa tiež uvidí až cez víkend, resp. v pondelok či tam naozaj budú...
Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu, existujúcej linky, t.j. posilnenie L4 za zrušenú L9... Len som zvedavý dokedy to vydrží, keď sa otvorí tunel, tak opäť požiadavka na kombinácie tunel/nábrežie vs. Obchodná/Špitálska.
Som zvedavý mimochodom či X6 poskytne kapacitu 2640 os/h cez prac. dni a 1980 os/h cez víkendy, za L1+2+4 a tiež X14 2160os/h cez prac.dni a 1620 os/h cez víkendy, ak nie a zvládne sa to aj s menšou kapacitou, tak neviem prečo nejazdí menej liniek v kratších intervaloch a zbytočne sa plytvá ?
Rekonštrukcia trate na Krížnej : Som zvedavý podľa čoho budú vytyčovať a odsadzovať osi trate tentokrát - vraj na Záhradníckej musela trať kopírovať stromy či stĺpy alebo čo to bolo za kravinu ?
Rozumnejšuie ako pre koho? V Brne majú aktuálne tiež viacero výluk a linka 4, keďže má vúluky na oboch stranách jej trasy tak je v celom rozsahu nahradená autobusmi. Aj u nás by mohli byť autobusové linky X1, X2, X4, X8, X9, X14, s povedzme 15 min intervalom..ale na rozdiel od Brna my máme väčšie percento tratí na vlastnom telese teda tam by stál autobus "mimo"... nehovoriac o tom ako presne by dokázal kopírovať trasu danej električkovej linky... a ako by boli robené preklady, náväznosti, prestupy?
V tomto prípade je, myslím, úplne jedno či nadávaš alebo kritizuješ. Dalo sa to spraviť aj o ničo lepšie, ale súčasný stav nie je až taký zlý. Keď to trebárs porovnám s výlukou električiek, ktorú som zažil minulý rok v Poznani, kde bolo treba prejsť popri cca 1 km dlhom rekonštruovanom úseku k "wahadlu" peši, proste žiadna NAD. Mimochodom, DPB sa snažil počkať s výlukou Krížnej do otvorenia tunela, žiaľ, dlhšie sa to už odkladať nedalo, lebo by to nestihli do začiatku školského roku. K tomu porovnávaniu - kde na Slovensku je lepšia MHD ako v BA? Možno akurát tak v Prešove.
Nenadávam, kritizujem. Nie kvôli sebe, ako som písal nižšie. Nepovažujem stav mnoho rôznych rozkúskovaných liniek za ideálny, jedine o to mi ide. Zbytočne sa ľuďom komplikuje to, čo sa dá urobiť rozumnejšie.
Prečo sa stále treba porovnávať len s horšími (Slotovo).
7,5-minútový interval linky 4 a 15-minútový interval linky 5 sa zdá pánovi nedostatočný? Mimochodom, toto je len dočasný stav do otvorenia tunela. Mne tá výluka tiež trochu skomplikuje život, keďže ku mne nepôjdu elek3čky, ale to určite nepovažujem za dôvod na to, aby som zanevrel na MHD. Po roku strávenom v Žiline sa mi zdá bratislavská MHD viac než dobrá. Máme tu vhodnú tarifu, relatívne dobré intervaly, rýchlosť MHD je tiež veľmi slušná, aj vozidlový park sa v ostatnom čase dosť obnovil... Mimochodom, prečo vlastne nadávaš na MHD, keď všade chodíš IGK? Ja tiež nenadávam na našu Remu 1000 aká je drahá, keď do nej nechodím...
Je to jedno. Keď potrebuješ detaily, ja robím od bydliska 5 minút autom, 20 minút peši a 25 minút MHD, je jasné, že chodím autom, prípadne peši - MHD sa neoplatí vôbec. (Ostredky - Nové Mesto ale nie stanica Nové Mesto). Ďalší člen rodiny robí v Dúbravke, použitie MHD v nevylukovom stave je diskutabilné. Keď ešte bude NAD, cesta na jeden prestup možná len na linku 5 cez SNP. Inak dva prestupy. To znamená že budem chodiť Ostredky - Dúbravka - NM. ?
Ak vyslovím kritiku, som Dunčo, čo už. Ale Nechápem ale tvoju razantnú obhajobu takejto MHD.
A ty si myslíš, že linka 1 bola trasovaná tak ako bola kvoli tomu, že denne prúdia tisícky substrátov z Dúbravky na žst. Nové Mesto?
No tak keď jazdíš denne autom, tak sa netvár, že je to sposobené zlým linkovým vedením počas výluky na Krížnej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
http://i26.tinypic.com/2qldbid.png
Odporúčam si prečítať rámček čo stojí 400-tisíc a to, že píšu o prestarnutom vozovom parku a odporúčajú 15Tr. ? Asi mysleli 25Tr bez duálneho pohonu.