Panstvo, nič v zlom, ale trošku objektivity by vám neuškodilo.
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?
Mike
Ale sranda keď si niekto - a viem že takí sú - číta toto fórum tak že prejde poctivo 98% príspevkov...
postupne ako boli verejne prezentované tendre na kĺbaky, dovolím si tvrdiť že tu prevažovali názory v štýle "hý, ten kapacity aký je drahý!! a sor aký lacný!!! radšej mal dpb nakúpiť dva krát viac sorov ako zbytočne vyhadzovať také peniaze za tých pár hyperluxusných kapacity!!!
a teraz pár príspevkov dole presný opak ?
a ináč vo "vlečke" (teda medzi 3 a 4 dverami v MBCC a 4 a 5 dverami v sore je v oboch busoch tá ulička úzka, dvaja ľudia ako ja tam vedľa seba prejdú veľmi ťažko, a to nemám ani 100 kilo.. aj tu boli spory že v MBCC je určite širšia!!! - ja o tom pochybujem (súhlasím s Igorom že poďme to zmerať ?) teda ak je v MBCC širšia oproti soru tak o 1-2 cm, čo až taký rozdiel nespraví...