Reakcia na: TeBeCe #151521:
Žeby bolo vtedy moc teplo? ? Ale sranda keď si niekto - a viem že takí sú - číta toto fórum tak že prejde poctivo 98% príspevkov...
postupne ako boli verejne prezentované tendre na kĺbaky, dovolím si tvrdiť že tu prevažovali názory v štýle "hý, ten kapacity aký je drahý!! a sor aký lacný!!! radšej mal dpb nakúpiť dva krát viac sorov ako zbytočne vyhadzovať také peniaze za tých pár hyperluxusných kapacity!!!
a teraz pár príspevkov dole presný opak ?
a ináč vo "vlečke" (teda medzi 3 a 4 dverami v MBCC a 4 a 5 dverami v sore je v oboch busoch tá ulička úzka, dvaja ľudia ako ja tam vedľa seba prejdú veľmi ťažko, a to nemám ani 100 kilo.. aj tu boli spory že v MBCC je určite širšia!!! - ja o tom pochybujem (súhlasím s Igorom že poďme to zmerať ?) teda ak je v MBCC širšia oproti soru tak o 1-2 cm, čo až taký rozdiel nespraví...
ear4
MB Capacity je celkom ina trieda, to vidiet a citit okamzite. zial, verzia pre BA ma malo miest na sedenie. tiez riesenie zadnej casti pri motore nie je idealne, tu sa mrha miestom.
nahodou som sa vcera viezol aj 15m Solarisom. oproti SOR to je neuveritelny rozdiel v kvalite, uplne iny svet! dostatok lahko dostupnych miest na sedenie a zaroven obrovsky priestor na kociky/voziky v strede. takto ma vyzerat moderny autobus. necudo, ze sa im tak dari v Nemecku. SOR v Nemecku nepreda z tohoto hoviadka ani jeden kus!
myslim ze vitaztvo SOR v supertendri je klinec do rakve verejnej dopravy v BA. takymto niecim ludia nikdy nebudu radi cestovat. Ikarus 435 bol a je hlucny a vysokopodlazny, ale ma friendly a jasne cleneny interier, z toho hladiska je na rozdiel od SOR skutocny autobus, nie len lowcost experiment.