Panstvo, nič v zlom, ale trošku objektivity by vám neuškodilo.
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?
SOR a Mercedes je niečo ako Dacia a Mercedes. A táto SORka je od českého výrobcu to najlepšie, čo za 10 rokov vyrobil. Nie je to žiadna sláva, ale z používania v Nitre viem, že je to úplne v pohode.
5 dverový systém je dobrá vec, uľahčuje nástup a výstup ľudí. To, že ľudia sedia na miestach, ktoré sú výklopné aj v preplnenom autobuse, to už je na osvetu cestujúcich, ale rozhodne nie nejaká výrobná chyba alebo nedostatok. Rovnako nie je chyba SORu, že ľudia v busoch s klímou otvárajú okná. To je opäť na osvetu alebo uzamknutie týchto okienok.
Ja som bol napríklad milo prekvapený, že v SOR sa môžme 4 chlapi posadiť na štvorku, kdežto keď si tak sadneme v Solarise, tak si nemáme ako nohy dať. Rovnako zle je napríklad riešené sedenie v prednej štvorke Capacity, kde zavadzia madlo. A preto je teraz celé Capacity šmejd?
Tvrdý plast, mäkčený plast, také čalúnenie, onakvé... Prosím vás, veď to je vec vkusu a to si kľudne nakonfigurujte do svojho auta, ale to snáď nie je prioritou pre vozidlá MHD.
Možno trošku viac nadhľadu a bude to lepšie ?
ear4
MB Capacity je celkom ina trieda, to vidiet a citit okamzite. zial, verzia pre BA ma malo miest na sedenie. tiez riesenie zadnej casti pri motore nie je idealne, tu sa mrha miestom.
nahodou som sa vcera viezol aj 15m Solarisom. oproti SOR to je neuveritelny rozdiel v kvalite, uplne iny svet! dostatok lahko dostupnych miest na sedenie a zaroven obrovsky priestor na kociky/voziky v strede. takto ma vyzerat moderny autobus. necudo, ze sa im tak dari v Nemecku. SOR v Nemecku nepreda z tohoto hoviadka ani jeden kus!
myslim ze vitaztvo SOR v supertendri je klinec do rakve verejnej dopravy v BA. takymto niecim ludia nikdy nebudu radi cestovat. Ikarus 435 bol a je hlucny a vysokopodlazny, ale ma friendly a jasne cleneny interier, z toho hladiska je na rozdiel od SOR skutocny autobus, nie len lowcost experiment.