Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #151467:
To pre mňa nie je postačujúci argument... predstavujem si napr., ako by to fungovalo pri trolejbusoch pri ich naplnenosti, a konštatujem viac negatív ako potenciálnych pozitív.
Reakcia na: keyboard #151466:
Tak potom beriem späť, myslel som si, že to je nejaké "zariadenie", ktoré to spôsobuje. Aj bez toho je tam zatváranie dverí značne pomalé - osobne mi z "novších" najlepšie vyhovuje Solaris, čo sa tohto týka.
Reakcia na: Octaviatdi #151475:
Mladá Garda
Re #151476 ear4: Nové autobusy SOR, ale aj mercedes Capacity jazdili včera na linkách 21, 34, 63, 68, 83, 88, 92, 93, 94, 95, 96, 98
teda aj 68 aj 96.
- na linke 96 boli včera minimálne 2 solarisy (z počtu 6 vozidiel). Celkovo tam budú počas prac. dňa bývať 3 sory, 1 MBCC (s reklamou ikea) a 2 solarisy cez víkend 3 sory, 1 MBC a 1 solaris
- ostatné 15 m solarisy stáli vo vozovni
- 88 je garantovaná nízkopodlažná linka teda tam je nasadenie nízkopodlažného vozidla opodstatnené
- na linke 92 bolo až jedno vozidlo, nasadenie má pre dopravcu napr takú výhodu že je to kilometricky dlhá linka
- nasa dzovanie nových autobusov práveže bolo dohodnuté a vymyslené najneskôr v júni, teda je to dobre pripravené. "Chaos" - teda jeden sor na 92 a jeden na 88 -(celkovo dva zo 40) čo je odlišné oproti pôvodne plánovanej výprave - bol spôsobený letnými dovolenkami vodičov a organizačnými potrebami tej- ktorej prevádzky..
velmi by ma zaujimalo, preco jazdia nove SOR na linke 96 a nie 68, ako bolo slubene a tiez by ma zaujimalo, kam zmizli 15m solaris z 96ky!
hmm a tiez by ma zaujimalo, preco jazdia nove autobusy napr. aj na linke 92 (videne vcera, to je asi posledna linka kde treba NP vozidla), alebo 88 (!).
obecne mam taky dojem, ze prve dva dni vladne v nasadzovani novych autobusov chaos typicky pre DP.
mimochodom, to info o vikendovej vyluke v karlovke a dubravke, neuveritelne. firma co vyprodukuje takyto material (graficky aj obsahovo) v roku 2010 v strednej europe by mala predavat zmrzlinu na polskom vidieku a nie zabezpecovat verejnu dopravu v hlavnom meste statu EU.
Reakcia na: Hug0 #151474:
a na ktorej zastavke by som mal vystupit, aby to bolo, co najblizsie Mc Donalds
Reakcia na: Octaviatdi #151473:
3, 5, 16
PROSIM VAS, VIE MI NIEKTO PORADIT AKOU ELEKTRICKOU ALEBO TROLEJBUSOM SA DOSTANEM NA RACIANSKU ULICU, V BLIZKOSTI MC DONALDS?? DAKUJEM
Reakcia na: no.ev.di. #151469:
Ja som vcera v popoludnajsej spicke prestupoval z CapaCity do SORky, obe narvate, ale bolo to uplne neporovnatelne, CapaCity ma tu ulicku vyrazne sirsiu.
Reakcia na: MatejBA #151452:
Na vozoch 1821-1830,2841-2850 je klíma,tak ten čo to povedal mal pravdu...je len otázne či bola pustená...
Reakcia na: kubo_99 #151458:
Na linke 88 bol včera Sor 1826
Reakcia na: TeBeCe #151453:
takisto ako aj v Capacity, ale ten priestor na státie v SORke pri druhých a tretích dverách je skvelý. Pochybujem, že NP klbák od Solarisu ponúkne širšie uličky. Včera som šiel 3 jazdy a-busom (95+83 a 83 naspäť), všetko novými SORkami a bola to citeľná zmena k lepšiemu, dokonca čo ma milo prekvapilo, že má tam veľa vetracích okien ale pri ceste z Auparku v L83 to bola hnusná sauna, všetky okná pozatvárané a ľudia ešte v dlhých rukávoch lebo nebolo nad 25 stupňov ? pomaly sú tu ľudia jak černosi, tí tiež keď sem prídu tak sú naobliekaní jak snehuliaci pokiaľ nie je nad 30stupňov.
Reakcia na: ivanbuto #151464:
Nove SORy maju fotobunku??
Reakcia na: ivanbuto #151463:
Prečo spochybňovať niečo, čo v bežne fungujúcom svete je normálne? Argument plnej bratislavskej MHD neobstojí, lebo s rovnako plnými spojmi sa dá stretnúť takmer všade.
Reakcia na: ivanbuto #151464:
Myslím si, že to nebola fotobunka, ale skôr chybné zatváranie dverí. V nitrianskych SORkách je to detská choroba od začiatku ?
Reakcia na: ivanbuto #151463:
Prakticky prinos je najma ten ze je to bezpecnostny prvok, ktory predchadza privieraniu do dveri, ktore nie raz vyziadalo aj odstavenie vozu na niekolko minut, ked niekoho privrelo a strasne to chcel riesit kedze mu bolo "ublizene". Taktiez je vyhoda ta, ze ked sa jedneho dna DPB nauci pouzivat dopyt tak fotobunka vie automaticky zatvarat dvere, takze ak napriklad v dverach 2 nastupuju ludia tak 3 a 4 sa automaticky zatvoria (a pripadne daju opatovne otvorit dopytom).

Co sa tvojho prikladu s 83 tyka, tak to zrejme to bude porucha dveri, kedze ak sa nemylim (pripadne ma opravte) tak SORky fotobunku nemaju.
Reakcia na: 810zssk #151459:
Tak, dnes som cestoval novým SORom na 83, už na Alexyho prišiel zmeškaný dve minúty, a na jednej zastávke nevedel zavrieť dvere, až na tretí pokus, pričom nikto nestál nalepený na dvere, iba jeden pán stál asi tak, že už ho tá tvoja obľúbená fotobunka zaregistrovala.

Mimochodom, sú aj ľudia, čo sa vezú jednu zastávku, niekedy stoja pri dverách, hneď vystúpia. Doteraz to nikomu nevadilo.
Reakcia na: 810zssk #151459:
Ešte stále si nevysvetlil, aký praktický význam má tá fotobunka, a aký je jej reálny prínos bezpečnosti vs. negatívne dopady.
Nevie niekto či aspoň vodiči majú tých SORkách klimatizáciu? Lebo pražské majú klimatizačnú jednotku na streche tieto nie... ?
Reakcia na: kubo_99 #151458:
1826
Reakcia na: MatejBA #151452:
No tak s CapaCity to mozes porovnavat mozno ked to je prazdne. Ale napr. sirka ulicky je uplne neporovnatelna a celkovo lahkost pohybu a orientacie vo vozidle je uplne ina.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement