Ja som vcera v popoludnajsej spicke prestupoval z CapaCity do SORky, obe narvate, ale bolo to uplne neporovnatelne, CapaCity ma tu ulicku vyrazne sirsiu.
takisto ako aj v Capacity, ale ten priestor na státie v SORke pri druhých a tretích dverách je skvelý. Pochybujem, že NP klbák od Solarisu ponúkne širšie uličky. Včera som šiel 3 jazdy a-busom (95+83 a 83 naspäť), všetko novými SORkami a bola to citeľná zmena k lepšiemu, dokonca čo ma milo prekvapilo, že má tam veľa vetracích okien ale pri ceste z Auparku v L83 to bola hnusná sauna, všetky okná pozatvárané a ľudia ešte v dlhých rukávoch lebo nebolo nad 25 stupňov ? pomaly sú tu ľudia jak černosi, tí tiež keď sem prídu tak sú naobliekaní jak snehuliaci pokiaľ nie je nad 30stupňov.
Prečo spochybňovať niečo, čo v bežne fungujúcom svete je normálne? Argument plnej bratislavskej MHD neobstojí, lebo s rovnako plnými spojmi sa dá stretnúť takmer všade.
Prakticky prinos je najma ten ze je to bezpecnostny prvok, ktory predchadza privieraniu do dveri, ktore nie raz vyziadalo aj odstavenie vozu na niekolko minut, ked niekoho privrelo a strasne to chcel riesit kedze mu bolo "ublizene". Taktiez je vyhoda ta, ze ked sa jedneho dna DPB nauci pouzivat dopyt tak fotobunka vie automaticky zatvarat dvere, takze ak napriklad v dverach 2 nastupuju ludia tak 3 a 4 sa automaticky zatvoria (a pripadne daju opatovne otvorit dopytom).
Co sa tvojho prikladu s 83 tyka, tak to zrejme to bude porucha dveri, kedze ak sa nemylim (pripadne ma opravte) tak SORky fotobunku nemaju.
Tak, dnes som cestoval novým SORom na 83, už na Alexyho prišiel zmeškaný dve minúty, a na jednej zastávke nevedel zavrieť dvere, až na tretí pokus, pričom nikto nestál nalepený na dvere, iba jeden pán stál asi tak, že už ho tá tvoja obľúbená fotobunka zaregistrovala.
Mimochodom, sú aj ľudia, čo sa vezú jednu zastávku, niekedy stoja pri dverách, hneď vystúpia. Doteraz to nikomu nevadilo.
No tak s CapaCity to mozes porovnavat mozno ked to je prazdne. Ale napr. sirka ulicky je uplne neporovnatelna a celkovo lahkost pohybu a orientacie vo vozidle je uplne ina.
Ale vsak ta fotobunka nic spomalovat nebude. Na linkach kde to bolo zavedene si ludia po niekolko dnoch zvykli a prestali byt problemy (resp. boli len obcasne). Keby este k tomu na prislusnych oddeleniach spravili k tomu na to nalepky tak by ta doba bola este kratsia. Ja naozaj nevidim dovod vypustat tento bezpecnostny prvok, ktory vsade funguje, len preto aby sme usetrili dva tyzdne nervov. Aj tak som presvedceny ze v buducnosti to tam proste budu vyzadovat nejake predpisy...
Prvý bočný informačný transparent by mali nastaviť ako na Ikaruse 283 (predný) prekáža tam priečka ale to si za tie 3 mesiace montovania nikto nemohol predsa všimnuť.
tych sorov bez klimy je snad 20 (vsetky petruzalske), nie?
naco potom tolko spekulovali s klimou, ked im zrazu zdviha naklady? aby to vyhral SOR? sme tu mohli mat vyrazne lacnejsie solarisy namiesto toho ? tie SORy posobia vnutri mimoriadne stiesnenym dojmom, ked tam ludia aj stoja......
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.