Vladimír: A viezol si sa ty po trati pri Poluse? No a uvidíme ako dopadne Mostová-Jesenského. Malo by to byť super kvôli SF.
Andy, Tomáš: A čo je tomu 4802?
Turbo, Si: zase nezmyselná debata o rozchode.
Matus: Jasny dôkaz toho, že DPB nemá záujem vyhladávať prachy je RECAR. Keby to dali inej fa napr. Akcent media či JCDecaux tak zarobí určite viac.
Premňa je cesta MHD v rámci mesta stále pohodlnejšia ako autom. Školu mám v centre, takže nemám kde zaparkovať. Na Mickiewičovej, či Jaskovom rade by som poobede strávil mladosť. A aj keď mám zastávku priamo pred vchodom (k autu to mám niekedy ďalej) tak som rád, že ma MHD neodvezie priamo, totižto človek potrebuje aj pohyb. A proste nikto mi nevyvráti fakt, že MHD je lacnejšia. Ak človek chodí ráno do roboty a večer znej pätkrát do týždňa a cez víkend aspoň jedna jazda (priemer) tak keď si zoberem, že elina ma výjde 1500,- (podľa nových cien) tak auto nemá šancu. Veď skúste natankovať za 1500,- a jazdite 3 mesiace tak ako MHD na električenku. Samozrejme ráno nemám problém rozospatý sadnúť do busu, môžem si ešte trochu podriemať, či so zbytkovým alkoholom s čistým svedomím nasadnúť do dopravného prostriedku MHD.
Nemáte niekto fotografiu lístkového automatu. Ak áno môžete mi ju poslať na mail.
Andy, Tomáš: A čo je tomu 4802?
Turbo, Si: zase nezmyselná debata o rozchode.
Matus: Jasny dôkaz toho, že DPB nemá záujem vyhladávať prachy je RECAR. Keby to dali inej fa napr. Akcent media či JCDecaux tak zarobí určite viac.
Premňa je cesta MHD v rámci mesta stále pohodlnejšia ako autom. Školu mám v centre, takže nemám kde zaparkovať. Na Mickiewičovej, či Jaskovom rade by som poobede strávil mladosť. A aj keď mám zastávku priamo pred vchodom (k autu to mám niekedy ďalej) tak som rád, že ma MHD neodvezie priamo, totižto človek potrebuje aj pohyb. A proste nikto mi nevyvráti fakt, že MHD je lacnejšia. Ak človek chodí ráno do roboty a večer znej pätkrát do týždňa a cez víkend aspoň jedna jazda (priemer) tak keď si zoberem, že elina ma výjde 1500,- (podľa nových cien) tak auto nemá šancu. Veď skúste natankovať za 1500,- a jazdite 3 mesiace tak ako MHD na električenku. Samozrejme ráno nemám problém rozospatý sadnúť do busu, môžem si ešte trochu podriemať, či so zbytkovým alkoholom s čistým svedomím nasadnúť do dopravného prostriedku MHD.
Nemáte niekto fotografiu lístkového automatu. Ak áno môžete mi ju poslať na mail.
tr3mp
pešo: 20 min
autobus: 10 min
auto: 7 min
bike: 6 min
Lenže to som si pri hľadaní zamestnania stanovil okrem iných aj požiadavku rozumnej vzdialenosti z domu a aj sa mi ju podarilo dodržať.
Inak pri používaní auta (napr. na cestu do roboty) sa počíta cena benzínu. Lenže v cene verejnej dopravy mám započítanú aj cenu vozidla, službu vodiča, opravy, poistné. Na cestovné náklady si treba tiež zarobiť a tabuľka koľko vlastne trvá cesta IAD a MHD, keď k sa nej priráta aj čas, ktorý robí človek na cestovné. Závisí od toho, kto koľko zarába čo je pre neho "rýchlejšie". Ja viem, že sa to nedá takto do detailov brať, uvádzam to len na osvieženie diskusie