Prečo myslíš, že by kurz zlotého mal ovplyvniť cenu Trollina? Trollino sa vyrába v Ostrave a kasňa, ktorá sa dováža z Poľska, určite nemá stanovenú cenu v PZL.
I.
Vcera som sa bol povozit 6241. Voz je cistucky, pekny, vonavy. Ma protismykovu podlahu a transparenty. Vnutorny ma tzv. teplomer, kde ukazuje nasledujuce zastaky, priebezne preklada dolezite informacie do nemciny aj anglictiny. Napr. Zastavka na znamenie, Bedarfhaltestelle, Request stop. Dokonca aj hlasi zastavky, iba by to chcelo trochu hlasnejsie, totiz nie je to dostatocne pocut. RABA ale huci dost, tak isto aj spievanie tyristorov bolo akosi moc hlucne (neviem ci sa mi to zdalo, ale mal som taky pocit). Inac je to velmi pekna rekonstrukcia, vsetky transparenty boli dobre citatelne a myslim si ze ked sa takymto sposobom zgeneralkuje aj tych daslich 25 kusov (ci kolko to maju v plane), tak ziskame pekne vozy, do ktorcyh uz mozeme nalakat potencialnych cestujucich. Este by to chcelo mat dobre vrchne vedenie...
Pruh Štúrovej smerom do mesta by sa dal využiť aj ako cyklistický pás (kde je norma tuším 1,5m na jeden smer) a po výstavbe lávky nad Einsteinovou a rekonštrukcii Starého mosta by vznikla ucelená cyklistická trasa do Petržalka - centrum (s možnosťou ďalšieho rozšírenia).
Vsak prave o to ide! Kazdy normalny clovek by tie guokoly z centra vyrazil, ty snad nie? Spitalsku ulicu spravit slepu, koncit bude na Kamennnom nam., Z Dunajskej spravit odbocenie iba smerom k Staremu mostu a na Jesenskeho, Medenu a pod. A Sturovu ulicu riesit ako jednoprudovu jednosmerku smerom na nabrezie. A je to.
"Uzavrieť Štúrovú by podľa mňa išlo len po dostavaní mostu a dialnic na území mesta. V roku 2004 alebo 2005 by to už šlo. Naozaj nedá sa rozhodnúť, nepôjdete tadeto, ale nedáš mu náhradu. Zápchy na Miczkiewiczovej nie sú kvôli Am. nám. ale zlej priepustnosti spodku Kollárka a križovatky s Ul 29. augusta. Ak by autá z centra mohli ísť na Košickú a po Viedenskej (dialnica-100km/hod.) do Petržalky, K.V a Dúbravky tak potom môžeš niektoré ulice spraviť neprejazdné"
Diaľnica nebude viesť stredom Viedenskej, ale EinsteinovejDiaľnica sa nebude dať využiť na vnútromestskú dopravu, pretože na úsek Viedenská cesta - Prístavný most sa bude dať vojsť len z Prístavného mosta alebo z D2, inak bude diaľnica úplne oddelená od Einsteinovej (ktorá bude bežnou mestskou komunikáciou s Vmax = 60km/h
Inak Štúrova (ulica) sa píše s krátkym a na konci (pretože je to pomenovanie podľa osoby)
Jasne, prírodný kameň je najkrajší. Mne by sa najviac lúbila dlažba čo je v hist. jadre- tuším je to čadič. Dávali ju aj na tú posledne robenú pri S. tržnici- Klobučnícka.
Mýto by som zaviedol už teraz a to na korzo. Boli by štyri vjazdy (S. tržnica, Hl. pošta, Dóm sv. Martina a Hviezdoslavové nám.) Poplatok by bol 25,- a to pre všetkých okrem ľudí s trvalím pobytom. Sídla firiem, zásobovanie, zastupiteľstvá by platiť museli za každé jedno auto. Ak by si do 24hod. poplatok neuhradil tak ti jednoducho fízel nestiahol kolík. Tým myslím, že ten režim čo je na Hviezdoslavku by bol na všetkých vjazdoch.
Aj z okna autobusu čo to vidíš. Ale napísal som, že cez leto sa tam hádam stavím na pár hodín a potom poviem.
Uzavrieť Štúrovú by podľa mňa išlo len po dostavaní mostu a dialnic na území mesta. V roku 2004 alebo 2005 by to už šlo. Naozaj nedá sa rozhodnúť, nepôjdete tadeto, ale nedáš mu náhradu. Zápchy na Miczkiewiczovej nie sú kvôli Am. nám. ale zlej priepustnosti spodku Kollárka a križovatky s Ul 29. augusta. Ak by autá z centra mohli ísť na Košickú a po Viedenskej (dialnica-100km/hod.) do Petržalky, K.V a Dúbravky tak potom môžeš niektoré ulice spraviť neprejazdné. Ono aj teraz by mohli autá ísť opačne po špitálskej na Ul.29 augusta a na Dostojevského, no ten by zostal už úplne zapchatý. Ak by však mali tie autá z Nív a východu centra ako rýchlo prekonať dunaj, tak by sa netlačili na nábrežie.
Neviete či sa dá nejako zrušiť zmluva so Škodou Ostrov, pretože zloty padol z 12,20 na 9,50. To znamená, že namiesto napr. 12 mil by sa zaplatilo za Trolino 9 mil. A to je rozdiel. Na troch Tr. to robí jeden ďalší.
si: v minulosti,ked robili rekonstrukcie,tiez dosekali trolej x-krat, ale ved uvidime.
Ale skoda, ze to podlozie nespravili aj pre druhu kolaj.
m@rtin: ja tiez nedam dopustit na Poprad, maju pekne zrekonstruovane centrum, teda pesiu zonu, nechapem, co sa ti tam nepaci, superne restiky atd. Mozno maju horsiu MHD, ale tam aj tak kazdi chodi pesi.
J: BB je krasne mesto aj podla mna a to som z BA, chce to len trosku viac casu nanho, pochodit centrum atd, a navyse dovolim si tvrdit, ze nocny zivot je tam pestrejsi ako v BA, aj vdaka tomu, ze je tam lacno v porovnani s BA. V noci mas stale v meste ludi. V ba to po odchode poslednych elin chcipne.
ok ale kade vôkol? ked bude hotový most Košická (proti ktorému tu dosť ludí bojuje), tak je trasa jednoznačná, po moste na Einsteinovu a zas späť po moste Lafranconi do Karlovky, je to dlhšia trasa ale vyhneš sa semaforom, plným križovatkám, zápcham a budeš doma určite rýchlejšie
Tak Ti to teda podám z pohľadu normy. Oddelené teleso pre električku sa môže zriadiť, ak medzi chodníkom a oddeleným telesom zostane aspoň 3,5 m. To na Štúrovej nehrozí ani náhodou. Okrem toho v smere do centra je neustále upchaná parkujúcimi gumokolmi gúm a iných indivíduí. Keby tam bolo 3,5 m, tak by som tam zriadil odelené teleso so zatrávneným zvrškom a nie zámkovú dlažbu. A keď už dláždiť, tak nie zámkovou dlažbou, ale mačacími hlavami. Je to krajšie, trvanlivejšie a pre gumokolesníky menej komfortné.
I.
Riko: no nestazoval by som sa keby sa obmedzenia dotkli aj tebou vymenovaneho okruhu. Urcite by sa tadial nespacirovali 1000ce ludi denne, ale zas aspon ludia iduci z mileticky do karlovej vsi by sa nevalili krizom cez mickievicku ale by si to pekne obisli vokol:-))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko
I.