Reakcia na: luky1 #147780:
Na to pokiaľ viem tender netreba. O údržbu zastávok sa stará mesto a keď mu niekto nahlási zastávku v dezolátnom stave resp. poškodené zábradlie atď tak ju opraví cez pravdepodobne zmluve dohodnutú firmu. Vypisovať tender na každú opravu zástavky/zábradlia by nebolo reálne. A pokiaľ viem išlo by aj tak o nízkonákladovú zákazku. ? Re #147778 Mischo1: V tomto prípade ten voz vydrží na štvrť trasy a potom v ňom bude tak ako kebyže ani klímu nemá. Ale dúfam, že bude aspoň taká účinná ako v tých MANoch. No pokiaľ sa nebude používať dopyt pri zapnutej klimatizácii a budú otvorené okná) nakoľko z fotiek nie je isto vidieť či sú zamykateľné) bude jej účinnosť určite malá. Ale to je už potom chybou DPB, že nepoužíva dopyt a neobjednal zamykateľné okná resp. ich objednal zbytočne veľa na klimatizovaný voz.
Bubak
Ale tak ak sa NB18 docela overí v bratislavských tlačeniciach/špičke, tak na ne budete počuť len samú chválu.
Inak tento týžden som mal možnosť na vlastnej koži vyskúšať NB18, AG300New a kĺbové Conecto na nitrianskej linke L21 smer Žel.Stanica - Lužianky, pekne deň po dni a o tom istom čase na tom istom mieste v autobusy (sedačka tesne pred zadným ľavým kolesom). Veru stav ciest nepridá ani jednému, tak najlepšie z toho vychádzal Van Hool, i keď dosť zásluhu na tom mala aj klimatizácia, v SORke je subjektívne viacej teplo v takéto dni. Ale tak žiadny z busov nie je všemohúci. A ide o koncepciu, tá v Van Hoole je totálne iná, sedieť inde tak hovorím niečo iné.
btw: Dať na spodok nejakú platňu z dreva ako majú v F1 a vidíte aj iskry. ?