Študentský substrát bude donútený na Hodžovom námestí preliezať z drátolezu do smradobusu, na čo nadšene zareaguje frontálnym útokom na pobočky AAA Auto ? .
Prínosy projektu... Nahradia sa vyťažené autobusové linky č. 84 a184, ktoré slúžia na dopravu najmä študentov medzi internátom Horský park a Ekonomickou univerzitou ? ako pomôže TT Pražská - Hroboňová odstrániť preplnenosť týchto 2 liniek?
28 a 133 v smere k EUROVEA :
cez zastavky : .... NM-MALA SCENA- EUROVEA GALERIA-LANDEREROVA -NB SND ( konečná )
v smere na DD/DNV:
NB SND-EUROVEA DPB-MALA SCENA-NM.....
66 : ... Pristavna -NB SND( priebezna konecna)- EUROVEA DPB-MALA SCENA-LANDEREROVA-PRISTAVNA.... ( zrejme to tak aj bude ta 66ka ,len som to zle precital rano ? )
Ja nie som jediny clovek,ktory presada na Landerke,preto by sa tam mal zachovat prestup !
Zázrak jazdí usilovne, akurát, že len na jednej veľmi krátkej trati, zvanej ŽZO Cerhenice u Velimi ? , tam ma už zviezli aj 200.
No, radšej som sa bol pozrieť minulý týřždeň na nejaké TRAXX-y ? .
zaujímavé je, že "Ing. Peter Strnád" podpísaný pod nákresom "Schéma rozmiestnenia zastávok MHD v okolí centra EUROVEA" také električky nepovažuje za MHD, keďže na Šafku má iba 50,78 a 95...
ono je niekedy fakt lepší Ik ako sardinkáreň od Soru...
Re #146577 Hug0: pod euroveou ?
Re #146626 Ike: podľa tajného predvolebného plánu dopravného mága BZ nová L133 bude mať trasu DD-Aupark-Eurovea-Miletička-Polus-Ikea, kde sa otočí naspäť. a okrem nástupných v KV bude mať v ostatných častiach mesta iba 5 zastávok - pred vchodom do každého centra ?
Re #146641 MatejBA: "už dnes ich tam býva takmer 30-tisíc" to ale neznamená, že ich tam bude mať toľko aj trvalý pobyt - dosť podstatné napr. pri sčítaní, rovnako ako napr. v Pe býva reálne určite viac ľudí, ako je prihlásených...
Ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja ma politicky záujem nedať mestu Ba ani €-cent, andruhej strane tá minimálna čerpanosť aj v OPBK im tam vyzerá dosť blbo, preto sa budú tváriť že dajú ďalšiu výzvu...
Ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja SR vydalo Rozhodnutie o neschválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok na projekt Preferencie električkovej dopravy na Račianskej radiále a Hlavnému mestu SR Bratislave – žiadateľovi o nenávratný finančný príspevok odporučilo opakovane predložiť projekt Preferencie električkovej dopravy na Račianskej radiále v rámci platnej Výzvy s kódom OPBK/2010/1.2/04 v počte 13 kolíznych bodov.
Ministerstvo výstavby a regionálneho rozvoja SR vydalo Rozhodnutie o neschválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok na projekt ,,Trolejbusová trať Pražská – Hroboňova“ a odporučilo Hlavnému mestu SR Bratislave opakovane predložiť ŽoNFP po doplnení stavebného povolenia v rámci platnej Výzvy s kódom OPBK/2010/1.2/04.
36, 135 si vymyslel domovnik fero a geriatria - mne stacilo ist elekt. + bus ? A vyprosujem si, aby si hovoril dlhodielenske tupe hlavy! Ako by sa tebe lubilo kebyze poviem (tvoja MC) idioti? Apropo, na 36, 135 a v poslednej dobe aj na 35 ti ludia seru, pre nich je skor 133 dolezita a to, ze ju chruno "upravil" na druhu nosnu linku DD NIE JE CHYBA dlhodielencanov - viac ako polovica by ti povedala, ze by stacil aj 12 min. interval, kebyze by ale jazdit zacala skor (okolo 13:00)
Dostupnosť zóny Eurovea z mestských častí:
z Karlovej Vsi a Dlhých Dielov autobusovými linkami číslo 28 a 133 na zastávku Eurovea – Galleria
pre autora asi DNV a Devín nie sú MČ a naopak DD sú MČ
z Rače električkovou linkou číslo 5 na zastávku Šafárikovo nám.
to už chce riadnu dávku nejakého opiátu,
Veď OK, len osobný názor. Aj mňa zaujíma, kedy zázrak a 15T budú jazdiť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho