Za toto by som ta najradsej povinne natlacil do tej 2713 (ktorej vodic mimochodom nevie ze znamenie "NENASTUPOVAT - NEVYSTUPOVAT" nie je znamenie "POHNITE SI") v ktorej som dnes isiel ?
Uvazoval som nad tym ze by na 50ke jazdil Solaris. Kedze maju ist na druhu kolonu a 50 chodi dost vytazena (v blizkej dobe mozno este viac, ked otvoria Euroveu)..
Napadol ma jeden bod kde by to asi nevytocil a to odbocenie z Svatoplukovej na Parickovu, kde by sa to dalo riesit presmerovanim cez Prievozsku a Mileticovu (namiesto Dulaku).. Napada vas este niekde na trase nejaky problem?
"segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko"
Mohli by ste zmysle tohto vyjadrenia konkrétne vyjasniť? Predstavujete si ako jediné bezpečnostne akceptovateľné riešenie plne segregovanú trať? Dovolím si oponovať tým, že v krajinách, kde takáto koncepcia bola použitá už v 70. rokch, sa od tohto riešenia upúšťa, nakoľko takáto trať pôsobí odľudštene, odpudzuje zákazníkov, priťahuje vandalizmus. "Zvýšené" bezpečnostné riziko je považované za únosné. Nevidím dôvod skúšať chyby, ktorých sa v Belgicku alebo v Nemecku dopúšťali v 70. rokoch, na vlastnej koži.
Od minuleho roku myslim plati povinnost vypisovat vyberove konania na vykony vo verejnom zaujme. Predpokladam ze sa to tyka len primesta, vyhlasil uz BSK taketo konanie?
By ma zaujímalo či tá 6701 ešte niekedy bude jazdiť. ? A čo je zase 6702? Nejako sa začali kazievať tie 25Trky... Čoskoro budú ako tá Bratislavská 21Tr. ?
6705 by sa oplatilo už opraviť... Ale pravdepodobne na opravu pôjde až potom čo sa definitívne pokazí. Radšej mať nejaký ten týždeň na DD jeden Tedom na 33 ako počúvať ten otravný zvuk ako keď ide traktor... ☠
Trolejbus bez pomocného pohonu by byl v dnešní době pro výrobce nemyslitelný. Takže ano - SOR TNB18 bude v nabídce i s pomocným pohonem. Letos na jaře na autotecu v Brně bude představena ještě jedna novinka - hybridní kloubový SOR pro Prahu.
posunutie zastávky Sokolská bližšie k SAV by bolo kontraproduktívne,
v ďalšom úseku sa chodník zužuje a je prerušovaný viacerými výjazdmi z dvorov,
projekt uvažuje k posunutiu v opačnom smere a zastávku v snmer od Brnianskej situuje do úseku pred pripojením Sokolskej, pred súčasnú CSS, zastávku v smere na Brniansku posúva ešte viac k nej, niekde na úroveň dnešného vjazdu do priestorov železnice, je to dané aj tým, že v tejto zóne sa navrhuje postaviť veľká budova,
vizualizácie možno zbytočne mýlia,
pre MHD sú oveľa dôležitejšie rezy, ale najdôležitejiš by bolo pozrieť si dokumentáciu pre územné rozhodnutie, projekt dopravy, pre všetky fázy výstavby a pre cieľový stav,
IPR neráta ani s trolejmi, ktoré by umožnili linku z hl. stanice na Štefánikovu, nieto ešte s ďalšou koľajovou traťou,
na Pražskej s ažiaden priestor neuvoľní, práve naopak, projekt prepokladá na zahustenie (vyššiu intenzitu), a preto obsahuje tzv odlahčenie v podobe súbežnej cesty, pre ktorú musí padnúť za obeť časť skaldu č. 2, ktorý využíva Dopravné múzeum,
odstavné koľaje "vyhodili" asi preto, že sa nepočíta s ich neskoršou existenciou, len to zatiaľ nedali verejnosti na známosť,
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ear4
http://www.dpb.sk/bezbarierove-cestovanie